Kommentarer till Gillestugan av nolle73
Startad av
nolle73
, Jan 07 2013 10:05
27 svar till detta ämne
Postad 07 January 2013 - 10:13
Tackar, ganska bra borde det väl bli.
Ber om ursäkt för den usla bildkvaliten, när projjen å duken kommer på plats ska jag ta ordentliga bilder.
Ber om ursäkt för den usla bildkvaliten, när projjen å duken kommer på plats ska jag ta ordentliga bilder.
Postad 11 January 2013 - 14:29
tycker att out of the box och på en tegelvägg såg det riktigt bra ut redan där
Postad 11 January 2013 - 17:11
Köpte min första projektor för ca 2månader sen, en W700, riktigt nöjd med den!
Postad 11 January 2013 - 18:13
Tackar, detta är också min första, tror jag kommer vara nöjd ett tag iaf.
Postad 15 January 2013 - 00:07
Kommer att bli riktigt trevligt där inne =) Synd på duken bara, särskilt när man gått och väntat på den ett tag. Hoppas den andra är problemfri. Kika gärna in hos mig oxå!
Postad 18 January 2013 - 19:14
Tackar, ligger ju i lä mot många här, bl.a dig Biobygget. Ruggigt fint har du verkligen.
Ska köpa nytt ljud och piffa till lite mer med bl.a bioaffischer och sånt, så då ska jag nog kunna trivas här nere i källarn.
Ska köpa nytt ljud och piffa till lite mer med bl.a bioaffischer och sånt, så då ska jag nog kunna trivas här nere i källarn.
Postad 13 February 2013 - 15:11
Måste bara fråga, blir din projektor, w700, överhettad när du kör den i eco-läge efter en tid, typ 1-2 timmar? Min blir det.... undrar om detta är vanligt eller ej.
Postad 15 February 2013 - 16:00
hehe Säger som biobygget var rädd om svärfar!
du har fått till det vill jag säga, snyggt! men att Skellefteå skulle "tvåla" till HV är bara en myt, (skratt)
men fint blev det!
men fint blev det!
Postad 15 February 2013 - 18:28
Tackar. Ok, vi tvålade inte till dom denna gång ska jag erkänna. ;-)
Har fått en lite ide om en" kiosk" under trappen som dottern vill hha, får se om det blir av.
Har fått en lite ide om en" kiosk" under trappen som dottern vill hha, får se om det blir av.
Postad 02 March 2013 - 15:58
Tackar. Jo lampan var en idé jag fick, vart hyffsat. Ernst wunderbaum kan ju fara åt ****....
Postad 13 June 2013 - 19:16
Jag tycker att du har det jätte fint. Å vad jag skulle
vilja ja affischer som du.
vilja ja affischer som du.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
66 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler