Kommentarer till Renovering av vattenskada av Origen
Startad av
Origen
, Jan 30 2013 12:44
11 svar till detta ämne
Postad 30 January 2013 - 12:44
Ska bli kul att följa detta! Surt med skadan orsakad av nån annan såklart, men kul att följa oavsett...
Postad 12 February 2013 - 19:27
Är ju inte ett sådant spännande projekt kanske men det roliga kommer väl nu på slutet av renoveringen, både med resultat och bilder. Vem vill se bilder på förstört golv jämfört med fina gipsväggar och nytt kakel t.ex haha? Hårt jobb är det då!
Postad 05 March 2013 - 19:32
Sakta men säkert tar sig man igenom det tråkiga, är ingen expert på uppdatering då inte har tid riktigt (mycket att göra) men skall försöka vara mer aktiv.
Postad 10 March 2013 - 23:25
Det går framåt, sparar lite på bilder så det blir lite mer kul. Men som jag sagt så går det ändå sakta, vill ha det klart någon gång. 5 månader har det tagit snart...
Postad 27 March 2013 - 20:47
Bra jobbat..Mvh hälsningar från den gammle snickaren! Värt teen points!
Postad 28 March 2013 - 11:04
Maffigt jobb, vad är budgeten för ett sådant jobb? Antar att det är något försäkringsbolag som står för fiolerna?
Postad 29 March 2013 - 10:07
Tack för orden!!
Jo absolut så är det ett föräkringsjobb, tror det i slutändan kommer kosta runt 400 000 kr allting. Absolut ingen billig historia! Det mesta är dock arbetstimmar och inte material. Nytt kök och "badrumsmöbler" står jag för själv. Gör jag dock mycket arbete själv så blir dom betald kan man säga.
Jo absolut så är det ett föräkringsjobb, tror det i slutändan kommer kosta runt 400 000 kr allting. Absolut ingen billig historia! Det mesta är dock arbetstimmar och inte material. Nytt kök och "badrumsmöbler" står jag för själv. Gör jag dock mycket arbete själv så blir dom betald kan man säga.
Postad 26 October 2013 - 15:53
Blev riktigt snyggt!
Får man fråga vad tapeten du har i köket heter ?
Får man fråga vad tapeten du har i köket heter ?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
136 bilder
209 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?