Kommentarer till Hörlursnöje av Bladerunnerman
Startad av
Blader
, Jun 03 2013 16:39
18 svar till detta ämne
Postad 03 June 2013 - 16:39
Kul att se dessa fantastiska lurar i fler hem! Ser riktigt fint ut också
Postad 07 June 2013 - 21:39
Jag är glad att mina kära LCD-2 har hittat en ny ägare och hamnat i ett så varmt och trevligt hem!
Postad 18 November 2013 - 17:53
ÅH!! B&W P7! vilken rekomenderar du som mobila lurar?
B&W P7, B&W P5 eller KEF M500?
Har faktiskt bara provat B&W P5 men det var ett tag sedan och dem gillade jag.
Gillar för övrigt din samling skarpt!!
B&W P7, B&W P5 eller KEF M500?
Har faktiskt bara provat B&W P5 men det var ett tag sedan och dem gillade jag.
Gillar för övrigt din samling skarpt!!
Postad 21 November 2013 - 14:17
P5 imponerade aldrig på mig men P7 en massiv förbättring och en helt underbar hi-fi hörlur! Faktiskt en av de bästa slutna hörlurar jag lyssnat på oavsett pris. Dessutom mycket god isolering och komfort och designen kan man inget annat än älska!
KEF M500 är också mycket bra men jag föredrar P7, den är lite mer raffinerad och öppen i ljudbilden och har inte M500ans något hårda diskant.
KEF M500 är också mycket bra men jag föredrar P7, den är lite mer raffinerad och öppen i ljudbilden och har inte M500ans något hårda diskant.
Postad 12 December 2013 - 09:38
Kul med lite hörlursnörderi! Jag ska nog lägga upp lite test och bilder någon dag på mina godingar. Har även två olika usb-dacar som jag ska testa.
Har du någon erfarenhet kring olika USB-dacar?
Har du någon erfarenhet kring olika USB-dacar?
Postad 09 February 2014 - 21:35
Mycket fina lurar och bilder. Får kanske ta bilder på min blygsamma hörlursanläggning :-)
Postad 12 February 2014 - 22:03
Min är rätt blygsam den med numera. Allt utom P7orna och Meridian-dacen är sålt/ute för försäljning. Detta främst för att ha råd med min hemmabio. :-)
Postad 06 August 2014 - 00:25
Nu kan du ju köpa dig ett par HP50. Dom finns ju till och med i lager enligt hemsidan: "klubben"
Ser inte ut som det fattas något här direkt i hörlursväg. Skulle inte tacka nej till detta själv istället för en massa talare överallt. En som jag aldrig köpte som jag inte tror finns kvar var Vincents hörlursförstärkare där man kunde köra dubbla lurar. Det var nån golvstående konstruktion med rör i. Rätt fräck så där, vet nån på forumet som körde denna. Tror han hette AVR4000??. Hur som helst! 10p.
Postad 07 August 2014 - 16:12
Tack! Finns gott om hörlursförstärkare med dubbla ingångar för hörlurar, men det är kanske just den specifika modellen du saknar?
Har faktiskt bara STAX-setet och KEF-lurarna kvar! Sålde P7orna med, tröttnade på det lite tråkiga mellanregistret. Så kan mycket väl bli ett par HP50!
Har faktiskt bara STAX-setet och KEF-lurarna kvar! Sålde P7orna med, tröttnade på det lite tråkiga mellanregistret. Så kan mycket väl bli ett par HP50!
Postad 12 August 2014 - 16:02
Å vad många hörlurar du har. Alla ser jätte exklusiva ut och kan tänka mig att det är ett kanon ljud i de.
Postad 12 October 2015 - 18:23
Riktigt riktigt fina lurar! Stax hade varit roligt att lyssna på, framförallt SR-009 😉
10p
10p
Postad 12 October 2015 - 20:49
009an är faktiskt en låneenhet som jag haft äran att ha i min ägo ett bra tag! Mycket fina och välbyggda lurar men ljudmässigt vete fanken om jag inte föredrar 007an :-)
Båda är hursomhelst fantastiska.
Båda är hursomhelst fantastiska.
Postad 13 October 2015 - 21:06
Världsklass... Ruskigt fina lurar. Är själv inte där hos lurarna än, men ge mig tid så... :-)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
56 bilder
87 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?