Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Andersson på Netonnet?

148 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 oktober 2013 - 18:48

Chris_Kadaver
  • Chris_Kadaver
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Hur är det möjligt att tillverka såpass billiga högtalare som de har? Tänker främst på deras golvhögtalare där man kan få ett par för en bit under 1000:-

Dessa ser ju rätt exklusiva ut med tanke på vad man får betala för dom.
http://www.netonnet....ir/171856.4320/

Hur mycket sämre kan de va än övriga instegsmodeller från andra tillverkare?

Vill man ha ännu billigare finns dessa: http://www.netonnet....er/170714.4320/

Vågar man lita på dessa kommentarer inne på netonnets egna sida? Det finns nämligen inga kommentarer eller trådar om dessa på prisjakt?

Postad 27 oktober 2013 - 19:06

Unregistered286e127e
  • Unregistered286e127e
  • Mästare

• 3 926 inlägg
  • 0
Serieproduktion i stora mängder kanske,det är en annan sak om man bygger själv där kommer du inte långt på några hundralappar i alla fall inte i närheten av serieproducerat.

Redigerat av Unregistered286e127e, 27 oktober 2013 - 19:07.

Postad 27 oktober 2013 - 19:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
Ljudet är nog inte mycket bättre än en vanlig tvs. Dom lär låta mycket grötigt och detaljlöst. Bara lådan tycker man ju borde kosta 500 för två, så det lär vara dom billigaste komponenter man kan få tag i

Postad 27 oktober 2013 - 19:17

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0
Tillverkade av Turkiska tillverkaren Vestel.

Postad 27 oktober 2013 - 20:50

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9 561 inlägg
  • 2
Finns inge som helst anledning att köpa sån skit när man kan få vettigt ljud begagnat för en tusing.
Personligen skulle jag inte ens ha sånt skräp till garagestereon.

Postad 27 oktober 2013 - 21:17

Chris_Kadaver
  • Chris_Kadaver
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Finns inge som helst anledning att köpa sån skit när man kan få vettigt ljud begagnat för en tusing.
Personligen skulle jag inte ens ha sånt skräp till garagestereon.

Du har säkert rätt. Vad är bra beggat då?

Postad 27 oktober 2013 - 21:32

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 307 inlägg
  • 1
Skulle gissa på att de är i klass med JWS som var populära på 90-talet. Filtret bestod av en ynklig kondensator och en lika ynklig spole. Elemeten var simplaste tänkbara och baffeln (fronten där elementen sitter monterade) var gjord av 2mm tjock plast.

De lät lika tråkigt som de såg ut.

Postad 28 oktober 2013 - 07:26

Unregistered30643
  • Unregistered30643
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Har ett par anderson som surround ute i fritidshuset och ptja dom duger till det tycker jag iaf.
Även en lcd 46'' av andersons fabrikat sitter där ute och helt tokig är den ju inte.

Postad 28 oktober 2013 - 10:21

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9 561 inlägg
  • 0

Du har säkert rätt. Vad är bra beggat då?

Om du skriver var du bor, hur långt du kan åka, dina krav på talarna och hur mycket pengar du vill lägga så kan vi nog hjälpa dej att leta. :)

Postad 28 oktober 2013 - 11:05

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0
Mespropp in disguise. Ser antagligen betydligt snyggare ut på bild än i verkligheten också.

29Kg står det enligt specen, är dom fyllda med sand eller?

Postad 28 oktober 2013 - 12:29

Unregistered30643
  • Unregistered30643
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

Mespropp in disguise. Ser antagligen betydligt snyggare ut på bild än i verkligheten också.

29Kg står det enligt specen, är dom fyllda med sand eller?

Made in Turkey, kebab är dom nog fyllda med :)
Mina andersongolvare som jag kör som surround väger nog in på 8kg st.

Postad 28 oktober 2013 - 13:24

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0
Men som trådskaparen säger, dom ser onekligen dyrare ut än vad dom är. Sen är jag 100% säker att dom gör sig bättre på bild (editerad) än i verkligheten.

Postad 28 oktober 2013 - 13:28

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1 310 inlägg
  • 0
Man kan ju ändå inte bli förvånad för vad man ändå får för pengarna.
Ser man på vikten så är dom ju inte gjorda i papp direkt och ljudmässigt gör dom nog ingen besviken för pengarna.
Så sett till högtalarkilo/krona så är det svårslaget.

Vad får man för samma pengar, ett plastigt dator högtalar- paket?

Postad 28 oktober 2013 - 13:29

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0

Made in Turkey, kebab är dom nog fyllda med :)
Mina andersongolvare som jag kör som surround väger nog in på 8kg st.

40kg kebab för 500 spänn? Jag ska köpa hela lagret högtalare!

Postad 28 oktober 2013 - 13:35

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
29kg är väl vad de väger tillsammans. 14,5 kilo per högtalare är mer rimligt i den här prisklassen.

Postad 28 oktober 2013 - 13:47

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0

29kg är väl vad de väger tillsammans. 14,5 kilo per högtalare är mer rimligt i den här prisklassen.

Ja jag tror ingen här antar att det är 29kg/högtalare :P

Postad 28 oktober 2013 - 13:54

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
Man vet aldrig. :)

Postad 28 oktober 2013 - 14:08

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 475 inlägg
  • 0

Skulle gissa på att de är i klass med JWS som var populära på 90-talet. Filtret bestod av en ynklig kondensator och en lika ynklig spole. Elemeten var simplaste tänkbara och baffeln (fronten där elementen sitter monterade) var gjord av 2mm tjock plast.

De lät lika tråkigt som de såg ut.

Var det inte de högtalarna som brukade säljas som överskott till kompispris av vänligt sinnade, helt ärliga personer ur diskreta vita skåpbilar om kvällarna? :P

Postad 28 oktober 2013 - 14:23

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0

Man vet aldrig. :)

Nej iofs inte :)

Postad 28 oktober 2013 - 15:05

Unregistered30643
  • Unregistered30643
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

Var det inte de högtalarna som brukade säljas som överskott till kompispris av vänligt sinnade, helt ärliga personer ur diskreta vita skåpbilar om kvällarna? :P

http://www.sporthoj....

BBS var väl det märke dom försökte sälja:)

Postad 28 oktober 2013 - 16:30

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0
http://www.ljudia.se...ova-5f-p844499/

Vad tror ni, är det ens någon minsta skillnad? Jag tycker det ser ut att vara samma högtalare men till ett högre pris.

Postad 28 oktober 2013 - 16:32

Unregistered30643
  • Unregistered30643
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

http://www.ljudia.se...ova-5f-p844499/

Vad tror ni, är det ens någon minsta skillnad? Jag tycker det ser ut att vara samma högtalare men till ett högre pris.

Ser ju väldigt likt ut, fast vilket pris ljudia fått till :o

Postad 28 oktober 2013 - 16:35

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0

Ser ju väldigt likt ut, fast vilket pris ljudia fått till :o

Det kanske låter bättre också? Jag menar, priset ger ju enorm placebo! :D

Postad 28 oktober 2013 - 16:37

Unregistered30643
  • Unregistered30643
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 1

Det kanske låter bättre också? Jag menar, priset ger ju enorm placebo! :D

Jomen visst är det så, per automatik så ska ju billigt låta dåligt och vice versa :lol:

Postad 28 oktober 2013 - 16:54

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0
Ja, de där såg misstänkt lika ut.

Postad 28 oktober 2013 - 16:56

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0
Universalhögtalare som det är fritt fram att sätta eget märke och pris på :D

Postad 28 oktober 2013 - 21:33

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 307 inlägg
  • 0

Netonnets variant har snyggare terminaler, annars ser de exakt likadana ut...

Pure Acoustics Supernova 5:
Bifogad fil  kit-home-theater-50-pure-acoustics-supernova-5_MLB-F-3255375996_102012.jpg   190,93K   12 Antal nerladdningar

Andersson HIS 2.1:
Bifogad fil  andersson-his21-bookshelfspeaker(165737)-0.jpg   132,37K   12 Antal nerladdningar

Redigerat av Ageve, 28 oktober 2013 - 21:42.

Postad 28 oktober 2013 - 21:49

Unregistered286e127e
  • Unregistered286e127e
  • Mästare

• 3 926 inlägg
  • 0
............

Redigerat av Unregistered286e127e, 28 oktober 2013 - 21:57.

Postad 29 oktober 2013 - 03:27

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1 399 inlägg
  • 0
Mass producerad Kina skit finns hur mycket sånt som helst samma högtalare säljs under flera olika namn.
Har inte hört dom men betalar ju hellre netonnet priset än ljudias så mycket kan jag säga.

Postad 29 oktober 2013 - 21:16

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 307 inlägg
  • 0

http://www.sporthoj....sk%E5bilsmannen

BBS var väl det märke dom försökte sälja:)

De hette BSS, och kallades Bull Shit Speakers (även om det nog inte var tanken ;) ).

Vill ni se roliga klipp, sök efter "white van speakers" på Youtube.

Här är ett exempel, med cement i högtalarna för att de ska väga mer och därmed bli high end:

http://www.youtube.com/watch?v=6YcVJ0xffQA

Redigerat av Ageve, 29 oktober 2013 - 23:27.

Postad 01 november 2013 - 16:22

Unregistered74d1066b
  • Unregistered74d1066b
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Allvarligt talat, köp hem och provlyssna. De har öppet köp.
Jag sitter just nu och lyssnar på mina relativt dyra och relativt tunga B&W golvare med relativt överdimensionerad och relativt dyr Vincent stärkare till.
Inne på hemmakontoret står ett par Andersson BHH2.0. Ibland när jag lyssnar på dem undrar jag:
A: är jag hörselskadad (jag brukar inte ha problem i vanliga samtal iofs) eller är det fler än jag som skulle tycka de här låter toppen?
B: varför lade jag ut alla tusenlapparna på hifi i vardagsrummet när netonnets datorhögtalare låter så obehagligt bra?

Redigerat av Unregistered74d1066b, 01 november 2013 - 16:23.

Postad 01 november 2013 - 20:59

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0

Allvarligt talat, köp hem och provlyssna. De har öppet köp.
Jag sitter just nu och lyssnar på mina relativt dyra och relativt tunga B&W golvare med relativt överdimensionerad och relativt dyr Vincent stärkare till.
Inne på hemmakontoret står ett par Andersson BHH2.0. Ibland när jag lyssnar på dem undrar jag:
A: är jag hörselskadad (jag brukar inte ha problem i vanliga samtal iofs) eller är det fler än jag som skulle tycka de här låter toppen?
B: varför lade jag ut alla tusenlapparna på hifi i vardagsrummet när netonnets datorhögtalare låter så obehagligt bra?

Say what what in the Butt Butt?

Postad 01 november 2013 - 21:39

floyd123
  • floyd123
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0

Say what what in the Butt Butt?

haha typ så ja :P

Postad 01 november 2013 - 22:46

Isaac
  • Isaac
  • Veteran

• 1 836 inlägg
  • 0

De hette BSS, och kallades Bull Shit Speakers (även om det nog inte var tanken ;) ).

Vill ni se roliga klipp, sök efter "white van speakers" på Youtube.

Här är ett exempel, med cement i högtalarna för att de ska väga mer och därmed bli high end:

http://www.youtube.com/watch?v=6YcVJ0xffQA

WOW, unknown space rocks. :P +1

Redigerat av Isaac, 01 november 2013 - 23:06.

Postad 01 november 2013 - 22:59

bjogul
  • bjogul
  • Forumräv

• 731 inlägg
  • 0
Intressant så många som känner sig provocerade av Netonnets högtalare. Nu är det ju så att vi inte alla har begåvats med såna fantastiska öron att vi kan höra skillnad på guldplätterade 3 mm suprakablar till 20.000 kr högtalare, förstärkta med en 30 kg märkesstärkare. Eller är det kanske så att några ängsligt vill försvara sina tunga investeringar?

Kan det kanske vara så att de billiga Netonnet-högtalarna går att använda till något så är det väl intressant för de som har begränsad ekonomi, eller störningar i hörseln - eller för oss som också har annat att lägga pengarna på? För egen del funderar jag t.ex. över att köpa en Netonnet-subwoofer som komplement till mina budgethögtalare från fynda (Dynavoice).

Jag behöver inte köpa Kef eller liknande för att visa för någon annan att jag har råd, utan är ute efter en OK subwoofer till film och till musik.

Postad 02 november 2013 - 11:03

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Det är väl tur att det finns högtalare i alla prisklasser för alla plånböcker men själv hade jag aldrig köpt några Andersson högtalare då hade jag hellre sparat någon månad till och köpt någon instegsmodell tex Canton,B&W,Dali

Postad 02 november 2013 - 11:15

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

Intressant så många som känner sig provocerade av Netonnets högtalare. Nu är det ju så att vi inte alla har begåvats med såna fantastiska öron att vi kan höra skillnad på guldplätterade 3 mm suprakablar till 20.000 kr högtalare, förstärkta med en 30 kg märkesstärkare. Eller är det kanske så att några ängsligt vill försvara sina tunga investeringar?

Kan det kanske vara så att de billiga Netonnet-högtalarna går att använda till något så är det väl intressant för de som har begränsad ekonomi, eller störningar i hörseln - eller för oss som också har annat att lägga pengarna på? För egen del funderar jag t.ex. över att köpa en Netonnet-subwoofer som komplement till mina budgethögtalare från fynda (Dynavoice).

Jag behöver inte köpa Kef eller liknande för att visa för någon annan att jag har råd, utan är ute efter en OK subwoofer till film och till musik.

Jag känner mig inte det minsta provocerad. Är det nån som känner sig provocerad på tråden? Skulle vara intressant att veta.

Postad 02 november 2013 - 16:14

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 307 inlägg
  • 0

Intressant så många som känner sig provocerade av Netonnets högtalare

Det är nog svårt att bli provocerad av ett par mycket billiga högtalare som är tänkt för de som inte är intresserade av välljud utan bara vill att det ska låta.

Du får gärna tro att de är lika bra som riktiga högtalare, och om du köper de och blir nöjd så är det ju helt ok, för dig.

Tyvärr är det så att det kostar en slant att utveckla och tillverka någorlunda bra högtalare.

Redigerat av Ageve, 02 november 2013 - 16:15.

Postad 02 november 2013 - 16:25

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0
Tyvärr så lyssnar man ju med jämna mellanrum på bättre högtalare och övrig elektronik. Hade jag t.ex inte lyssnat på Infinity Kappa 100 med 2x500 watt bakom så hade jag säkert fortfarande suttit med mitt första elgigantensystem för 2500kr och varit någorlunda nöjd :)

Anderson gör billiga högtalare för folk som inte har höga förväntningar helt enkelt, går man in med förväntningar och tidigare referens av något sånär high end så kommer man bli besviken.

Postad 02 november 2013 - 17:06

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 475 inlägg
  • 0
Det är nog få som känner sig provocerade, snarare förbryllade över det låga priset och vad de egentligen innehåller för material.

Dessutom är ju NetOnNets prissättning förmodligen av det "ärligare" slaget i förhållande till kvaliteten.

Jag hade ett midisystem från Philips runt 1990 (ja, jag vet att det är ett tag sedan). Högtalarna däri var hyfsat stora trevägs basreflex tillverkade i deras gigantiska högtalarefabrik i Dendermonde, Belgien. Inuti var de dock fuskbygge - inget riktigt delningsfilter, ingen vaddering utom en skumgummiskiva.

En av världens då största tillverkare av högtalare, format av två av världens äldsta högtalaretillverkare (Philips och Magnavox), en av världens största högtalarefabriker. Men deras billiga pakethögtalare var ändå smäck.

Postad 03 november 2013 - 19:49

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Tillverkade av Turkiska tillverkaren Vestel.

Nej, Vestel gör TV. NetonNets högtalare är fråm Kina.

Postad 03 november 2013 - 19:55

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Det är nog svårt att bli provocerad av ett par mycket billiga högtalare som är tänkt för de som inte är intresserade av välljud utan bara vill att det ska låta.

Du får gärna tro att de är lika bra som riktiga högtalare, och om du köper de och blir nöjd så är det ju helt ok, för dig.

Tyvärr är det så att det kostar en slant att utveckla och tillverka någorlunda bra högtalare.

Vad är "riktiga" högtalare? Vad ska "riktiga" kosta?

Sanningen är väl mer så att folk absolut vill att Andersson ska låta dåligt annars ramlar hela korthuset för HiFi ihop som det redan gjort på många andra områden.

Skulle nog våga påstå Andersson HIS 2.1 o 3.1 nog skulle vara svårt att peka ut som "dåliga" i ett form av blindtest mot många andra "märken" där priset är några 1000 lappar upp.

What you hear is what you see...

Postad 03 november 2013 - 20:03

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

Intressant så många som känner sig provocerade av Netonnets högtalare...

Verkar mest som om Anderssonägare blir provocerade när deras högtalare ifrågasätts.

Postad 03 november 2013 - 20:19

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Verkar mest som om Anderssonägare blir provocerade när deras högtalare ifrågasätts.

Så alla som har en uppfattning om en produkt baserat på pris och inte test har alltså mer tyngd än de som verkligen använt produkten?

Inte sett ett inlägg i tråden där folk som äger eller testat Andersson säger att de är lika dåliga som de är billiga.

Jobbigt att få reda på att man gett 4000kr för något som inte skiljer sig mot 799kr,

Bara gå in på deras sida o läs betygen, tycker de talar sitt tydliga språk om att de ger mer än vad de kostar.

Redigerat av PalmiNio, 03 november 2013 - 20:20.

Postad 03 november 2013 - 20:25

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

Så alla som har en uppfattning om en produkt baserat på pris och inte test har alltså mer tyngd än de som verkligen använt produkten?

Inte sett ett inlägg i tråden där folk som äger eller testat Andersson säger att de är lika dåliga som de är billiga.

Jobbigt att få reda på att man gett 4000kr för något som inte skiljer sig mot 799kr,

Bara gå in på deras sida o läs betygen, tycker de talar sitt tydliga språk om att de ger mer än vad de kostar.

Jag har lyssnat på några Andersson och dom lät inte speciellt bra.

Postad 03 november 2013 - 20:32

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4 251 inlägg
  • 0

Betygen är nog satta av folk som inte har höga krav. Samma sak med omdömen på elgigantens hemsida. Där system jag numera tycker låter bajs hyllas till skyarna av många andra.

Det beror alltså helt och hållet på vad man skaffar sig för referenser. Jag tycker att mitt system är väldigt bra, men sen när jag hälsar på folk som har frontar för 40K+ så blir det helt plötsligt helt annorlunda.

Jag tror att om man köper Andersson utan tidigare erfarenhet och referens så kommer det låta bra!

Postad 03 november 2013 - 20:45

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Betygen är nog satta av folk som inte har höga krav. Samma sak med omdömen på elgigantens hemsida. Där system jag numera tycker låter bajs hyllas till skyarna av många andra.

Det beror alltså helt och hållet på vad man skaffar sig för referenser. Jag tycker att mitt system är väldigt bra, men sen när jag hälsar på folk som har frontar för 40K+ så blir det helt plötsligt helt annorlunda.

Jag tror att om man köper Andersson utan tidigare erfarenhet och referens så kommer det låta bra!

Klart. Men tror inte NetonNet har försök utge att de slår högtalare i 10k klassen.

Mina föräldrar har HIS 2.1 frontar och jag har fortfarande inte hört något märkbart bättre under 5000kr. Lite mellanregister som saknas men annars låter de väl.

Deras Sub för under 1000kr är ju ett fynd bara det.

Så visst har de med referens att göra. Men tror inte trådskaparen själv trodde de var på 10k nivå.

Sanningen är till trots att på entry nivå så är skillnaderna nog rätt små i kvalite. Högtalare är liksom ingen kärnforskning längre och inga patenter finns väl stängda längre. Så själva grundkostnaden är rätt låg.

Men betänk att man i Kina kan köpa Surfplattor för 25 USD (hyffsat komplex produkt) inte förvånande att högtalare är billiga då. Tror frakten är halva kostnaden för dem.

Jag har lyssnat på några Andersson och dom lät inte speciellt bra.

And somehow i doubt you have.

Inte bra i jämförelse med vad? 20 000kr frontar?

Redigerat av PalmiNio, 03 november 2013 - 20:46.

Postad 03 november 2013 - 21:14

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 114 inlägg
  • 0

And somehow i doubt you have.

Inte bra i jämförelse med vad? 20 000kr frontar?

Behöver inte jämföra med nåt. Lät inte bra. Heineken smakar heller inte bra, behöver inte jämföras med ett 1000-kronors öl för att inse det. ;)

Postad 03 november 2013 - 21:15

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 307 inlägg
  • 0

Vad är "riktiga" högtalare? Vad ska "riktiga" kosta?

Jag har ju redan visat bilder i tråden som om något borde öka intresset för Netonnets högtalare. Det ser ju iaf ut att vara exakt samma som säljs dyrare på andra ställen.

Tycker man att de låter bra, så är det ju kanon. Det är däremot naivt att tro att det har lagts mer än en kafferast på att konstruera dessa. Visst finns det många överprissatta hifiprodukter, men oftast är ju ambitionsnivån lite högre än Andersson. En högtalare som säljs för 499kr i "butik" kostar väl max en hundralapp ut från fabriken i Kina...

Redigerat av Ageve, 03 november 2013 - 21:21.

Postad 03 november 2013 - 22:49

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9 561 inlägg
  • 0

Fast det var ju ett ganska uselt förslag..
Det spelar ju ingen roll var du läser omdömen om en människas nyligen inköpta produkt så vill denne givetvis inte erkänna att grejen den nyss köpt var skit.
Dessutom så är förmodligen inte den nyligen inköpta prylen skit heller, i inköparens ögon, då han/hon förmodligen är glad åt att kunnat köpa den nya grejen. ;)
Detta gäller givetvis oavsett prisklass.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.