Kommentarer till Byggtråd ljudtransparent projektorduk av stone
Postad 01 January 2014 - 17:52
Postad 01 January 2014 - 20:02
Jag är, så här efter ett års användande av duken, supernöjd med min duk!!
Lycka till i fortsättningen!
Postad 02 January 2014 - 12:35
Men redan nu tycker jag att duken känns riktigt riktigt bra och jag har ärligt inte kunnat höra någon skillnad på ljudet med eller utan duk.
Den släpper igenom front- & centerhögtalare fint!
Screen Tight är helt suveränt!
Skulle kunna tänka mig att använda det i andra sammanhang också, t.ex. som en myggdörr på sommarstugan. (Det är ju så jänkarna använder systemet)
Synd bara att man inte kan få tag i det utanför USA på något vettigt sätt.
Redigerat av stone, 02 January 2014 - 13:22.
Postad 02 January 2014 - 22:52
Postad 03 January 2014 - 09:56
Tyget köpte jag över nätet på Spandex World och det var Moleskin Matte(Silver) till bakre lagret och Moleskin Matte (White) till främre lagret.
Men, efter att jag köpt detta verkar det som om jänkarna (på AVSforum) har kommit fram till att Milliskin tyget är bättre, t.ex. dessa två varianter:
Milliskin Matte (Silver)
Milliskin Matte (White)
Vad jag kan förstå är de bättre rent akustiskt, samtidigt som de har samma goda egenskaper visuellt.
Kolla igenom de här trådarna på AVSforum så får du mycket matnyttigt kring dukbygget och vilket material som är bäst passar dig och dina förutsättningar:
http://www.avsforum....andex-at-screen
http://www.avsforum....andex-the-truth
Redigerat av stone, 03 January 2014 - 10:41.
Postad 14 February 2014 - 14:09
Postad 14 February 2014 - 14:21
Snyggt jobbat ser ju jättebra ut, på bliderna ser det slätt och fint.
Postad 05 June 2014 - 08:28
Postad 25 June 2014 - 13:44
Postad 25 June 2014 - 13:55
Postad 25 June 2014 - 20:28
Tänkte beställa igår men var slut i lager, mina släktingar åker från usa om 1v så vill gärna få med tyget gratis med dom, säg till om du vill ha med så fraktar jag hem det gratis, kan nog få med screentight listerna med om de rullas eller klipps på mitten.
ojdå, det var snabba ryck. Jag skall kolla ifall jag hinner förbereda mig och bestämma mig innan din deadline. Jätteschyst att erbjuda den tjänsten.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
43 bilder
216 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?