För mig så funkar det inte på Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Jag vet att fler än jag som upplever samma problem med just denna tråden.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 10 March 2014 - 18:16
Väljer man att prenumerera på vissa trådar så att man får en notifikation om det kommer nya inlägg i tråden, så är det vissa trådar som det inte funkar på.
För mig så funkar det inte på Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt. Jag vet att fler än jag som upplever samma problem med just denna tråden. Postad 12 March 2014 - 18:56 Tog upp det för typ en månad sen. Både "Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt." och "XTZ Cinema tråden" har fuckat sig. Dom fattar inte varför. Jag skapade en ny nick (RobNB2) De löste sig med det. Men att de ska behöva vara så är ju sjukt! Redigerat av RobNB, 09 April 2014 - 12:00. Postad 09 April 2014 - 06:52
Samma här. Blev felaktigt avstängd men det redde ut sig på 10min.
Men efter det så har jag tappat grymt många prenumerationer och kan inte välja att påbörja dom igen. Bland annat tråden om Norrland, Umeå. Postad 09 April 2014 - 07:04
Har haft samma problem i något år som jag påtalat men fick mest till svar att jag skulle kolla i min kontrollpanel. Det är inget fel där för nästan alla trådar fungerar utom vissa bara, till exempel den här: https://www.minhembi...howtopic=289549
Sen är det någon annan tråd också, som jag glömt av. Redigerat av genstruktur, 09 April 2014 - 07:04. Postad 09 April 2014 - 11:50
Jag kan tänka mig att fler har liknande problem men orkar inte bry sig.
Men om admin inte vet vad det beror på och om dom ej vet hur man löser problemet så vill man bli meddelad detta. Lätt att säga till oss att vi ska se över inställningarna. Jag erbjöd mina uppgifter för att dom skulle se över kontot men fick ingen respons. Lite tråkigt. Postad 09 April 2014 - 11:57
Kollar man på Norrlandstråden så står det att 0 personer prenumererar på den. Lär inte vara ensam alltså
Postad 09 April 2014 - 12:04
Dom två trådarna som strular för mig hade många prenumeranter innan strulet, nu har dom typ 2st.
En utav dom är jag, skapade ett nytt konto. De ser ut som om att bara nya prenumeranter kan prenumerera men ej dom gamla. Skumt. Postad 10 April 2014 - 08:14
Har samma problem med tråden "XTZ Cinema Series" + några till som jag just nu inte kommer ihåg
Postad 10 April 2014 - 08:21
Borde dom inte kunna nollställa dom trådar som man klagar på?
Nolla prenumerationen så att dom sov vill följa tråden får göra det på nytt. Postad 14 April 2014 - 09:39
Har följande inställning där jag prenumererar på ett underforum:
Screen Shot 2014-04-14 at 10.34.31 .png 46.31K
0 Antal nerladdningarFår dock inga notifieringar. Det går dock bra att prenumerera på trådar. Postad 28 April 2014 - 07:51
Hejsan!
Tack så mycket för era felrapporter! Jag försöker återskapa problemet, så får vi se vart det leder. Postad 30 June 2014 - 11:57
Jag har till och med skapat ett nytt konto för att få avisering. Men nu ser jag att den ena tråden ännu en gång strulat till det.
Postad 28 August 2014 - 21:16
Är det inte dags att man uppdaterar forumet snart så att denna bugg samt IE 11 buggen försvinner.
Extremt störande fel. Postad 29 August 2014 - 06:43
Tycker att alla bör kontakta admin och klaga. Annars lär ingenting hända!
Postad 08 September 2014 - 11:51
Näe du, det verkar stendött. Man tiger nog ihjäl detta problem.
Det jobbas då inte aktivt på det Postad 08 September 2014 - 13:05
Folk värkar inte bry sig
Fast dom bryr nog sig men orkar inte göra något åt det... Postad 12 September 2014 - 18:27
Har ni tänkt att fixa prenumerationsproblemet, annars är det ju bättre att ta bort den funktionen helt?
Postad 30 September 2014 - 23:03
Lyfter tråden igen, om några år så har dom kanske bytt mjukvara om inte annat.
Postad 01 October 2014 - 13:36
Nu verkar det som prenumerationen på mina pm har lagt av också. Inte fått något mail om 4 sista pm.
Postad 01 October 2014 - 14:06
Inte en enda prenumeration fungerar för mig, inga inställningar som är felaktiga, ganska tråkigt faktiskt...
Postad 02 October 2014 - 10:41
Vi har just nu temporära problem som gör att många inte får några mail överhuvudtaget. Det är alltså inte tidigare problem med prenumerationerna som plötsligt blivit mycket sämre, utan det beror på annat. Vi hoppas på att kunna lösa detta mycket snart. Tyvärr är det klurigare med det gamla problemet där vissa prenumerationer plötsligt slutade fungera.
Postad 02 October 2014 - 17:43
Tack för svar. Då vet vi hur det ligger till och kan sluta va sura på att ni ignorerar oss
Postad 06 October 2014 - 08:30
Googlade om kom in här
Prenumererar inte på många trådar men reagerade när jag på en vecka inte fick ett enda mail om att någon hade skrivit i tråden om spotify connect. Men då sitter jag lugnt ner i båten ett tag till så får vi se om det löser sig. Postad 09 October 2014 - 10:13
Nu tror jag att prenumerationerna ska fungera lika bra som innan. Dvs att vissa trådar vägrar fortfarande antagligen för vissa användare, men generellt bör de fungera som tänkt. Skriv gärna en rad om det fortfarande är totalstopp på allt.
...och vi har inte glömt bort eller ignorerat er andra som fortfarande har problem med vissa trådar. Det är bara lite svårt att hinna med Postad 09 October 2014 - 10:17
Är det planerat in någon ny mjukvara framöver?
Har man någon idé om varför problemet finns? Kollat med leverantören av mjukvaran? Själv så fick jag som sagt problemet efter att ha blivit felaktigt avstängd i 10min. Enormt irriterande att få problemet pga en sån sak också.... Postad 13 October 2014 - 06:51
Vi (och leverantören) tror att vi har en lösning, men det är mycket tidskrävande både vad gäller förberedelser, och sedan uppdateringarna i sig.
Kan tyvärr inte ge något exakt datum då allt ska fungera Postad 24 October 2014 - 09:06
Kan väl meddela att hos mig har det oxå fallit bort prenumerationer samt att vissa trådar vägrar, tråkigt!
Postad 12 November 2014 - 09:51
Jag har problem med tråden Företagstråd: Com Hem AB - Tv-relaterade frågor. Plötsligt är jag inte prenumerant på den längre och det går inte att spara att jag vill prenumerera på den. Andra trådar fungerar fint.
Postad 12 November 2014 - 11:22 Välkommen i klubben Regga en ny användare med annan e-mail adress. Det fungerade ett tag för mig, till även det kontot taprace prenumeratronen Helt sjukt. Postad 12 February 2015 - 08:27 Hejsan!
I och med uppgraderingen om nyligen genomfördes av forumet så ska detta problem vara åtgärdat. Eventuellt kanske man behöver trigga det hela genom att sluta och sen börja prenumerera igen på en strulande tråd.
Mer om uppgraderingen finns här: https://www.minhembi...howtopic=322615 Postad 12 February 2015 - 12:14
Test, nu verkar quote funka. Chrome beta android 5.xx Bifogad fil(er)Redigerat av SKIBBE, 12 February 2015 - 12:14. Postad 12 February 2015 - 12:21
Vilken/vilka trådar är det som inte fungerar, och har ni testat att slå av och sedan på prenumerationen igen? Postad 12 February 2015 - 12:36 Jag har samma problem än även jag. Denna tråd går inte att prenumerera på: https://www.minhembi...howtopic=268176
Det händer inget när man trycker på "Följ denna tråd". Trycker man direkt igen så frågar forumet om man verkligen vill sluta följa tråden, precis som om prenumerationen fungerar. Men laddar man bara om sidan utan att ha "avslutat" prenumerationen så står den som ej följd igen. Precis som innan uppgraderingen egentligen. Postad 12 February 2015 - 15:10
Denna går ej att prenumerera på. Provat att slå på och av i boden mobilen och på datorn. Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
https://www.minhembi...howtopic=259179 Postad 13 February 2015 - 12:09 Dessa trådar går inte att prenumerera på.
XTZ Cinema Series
Google Chromecast
Det händer inget när man trycker på "Följ denna tråd". Trycker man direkt igen så frågar forumet om man verkligen vill sluta följa tråden, precis som om prenumerationen fungerar. Men laddar man bara om sidan utan att ha "avslutat" prenumerationen så står den som ej följd igen. Precis som innan uppgraderingen egentligen. (Lånat txt från Jonas__W) Postad 13 February 2015 - 20:34 Jag har testa allt snart tror jag
"Dagen bild" funkar inte för mig https://www.minhembi...howtopic=128186 Postad 16 February 2015 - 08:13 Kanon, nu har jag hittat ett exempel som jag kan återskapa (alltså att jag inte heller kan prenumerera), så nu blir det förhoppningsvis lite enklare att felsöka
Tack för alla exempel! Postad 22 May 2015 - 09:36
Hur går arbetet med detta problem? Postad 27 May 2015 - 11:52 Det fungerar fortfarande inte med tråden om Comhem: https://www.minhembi...267747&page=110 Postad 02 June 2015 - 14:10 Mm, vågar nog påstå att det går framåt i alla fall. Jag har hittat något som jag tror kan orsaka det, men vill helst ha lite kommentarer från utvecklarna av IP.Board (systemet som forumet bygger på). Postad 16 July 2015 - 06:59 Okej, kort summerat så är det väldigt svårt att skaka fram något vettigt svar från utvecklarna av IP.Board. Gissar på en kombination av lite udda fel i gammal kod, tillsammans med semestertider mm.
Jag tror att jag har en lösning, men då behöver jag veta vilken användare och tråd som har problem för att kunna ändra. Hojta till om ni vill testa så kan jag ändra för er. Första får nog ses lite som testkaniner Postad 16 July 2015 - 07:03 Stora tråden om bas eller Umeå-tråden är två trådar som inte fungerar för mig, kan ställa upp som försökskanin! Postad 16 July 2015 - 12:16 Den här funkar inte för mig: https://www.minhembi...267747&page=110 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |