Jag skulle vilja plugga in dongeln i en enhet som jag kan skicka ljudet till via bluetooth - är det någon som har ett produkttips som kan lösa min situation?
Skicka ljud via bluetooth till Audio Pro Lv3
Startad av
hal9001
, May 25 2014 21:18
2 svar till detta ämne
Audio Pro WF100
(Trådlös ljud- och bildöverföring)
|
7
|
(32)
|
Inga priser | |
Audio Pro Living LV3
(Golvhögtalare)
|
9
|
(7)
|
Inga priser |
7 relaterade trådar
DAC (Externa) (732 inlägg)
|
7 år sedan |
Audio Pro WF100 (112 inlägg)
|
9 år sedan |
Audio Pro Lv3 (29 inlägg)
|
12 år sedan |
Vilka Rundstrålande? (13 inlägg)
|
12 år sedan |
Dags att köpa en DAC. (340 inlägg)
|
13 år sedan |
Trådlös ljudöverföring från datorn till stereon? EDIT: om QED uPlay (22 inlägg)
|
15 år sedan |
Högtalare i flera rum (0 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 25 May 2014 - 21:18
Har ett par Audio Pro LV3, till den så ska man använda en USB-dongel (wf-100) för att skicka ljudet från datorn till högtalarna.
Jag skulle vilja plugga in dongeln i en enhet som jag kan skicka ljudet till via bluetooth - är det någon som har ett produkttips som kan lösa min situation?
Postad 25 May 2014 - 21:40
En enhet som kan hantera usb-drivrutiner etc blir nog svårt.
Dongeln har dock analog in vad jag kan se. så en bluetooth-mottagare med analog ut är väl en lösning.
Dongeln har dock analog in vad jag kan se. så en bluetooth-mottagare med analog ut är väl en lösning.
Postad 27 May 2014 - 20:33
Jo, det är ju en lösning - dock inte lika snygg som jag hade hoppats.En enhet som kan hantera usb-drivrutiner etc blir nog svårt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7
DAC (Externa)
28 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?