Kommentarer till Retrospel hörnan - Under konstruktion av oneperfectlie
Startad av
oneperfectlie
, Oct 04 2014 22:33
16 svar till detta ämne
Postad 04 October 2014 - 22:33
Kommentarer till Retrospel hörnan - Under konstruktion av oneperfectlie
Postad 04 October 2014 - 23:49
Vad roligt att se, många minnen får jag när jag ser dina fina bilder. Visa gärna flera.
Postad 05 October 2014 - 00:09
Fina retro prylar, kul med lite äldre tjock-tv att spela med. Tycker faktiskt det är snäppet bättre bild på dom tv-apparaterna, då man använder konsoler med scart kablar.
Postad 05 October 2014 - 09:22
Billy är en trevlig och neutral hylla. Vad är det för switchar du har?
Postad 05 October 2014 - 10:19
Billy är en trevlig och neutral hylla. Vad är det för switchar du har?
Verkligen! De är Bandridge Premium 5 way Scart Selector. Hamnar på ca 250 kr st. Klart värt pengarna då signalen är bra isolerad. Har haft fem konsoler inkopplade och påslagna samtidigt samt kopplat utsignalen genom ytterligare en switch utan att se någon försämring i signalen.
Tackar för alla goa kommentarerna, fler bilder kommer!
Postad 05 October 2014 - 18:28
Hissa flaggan! Detta ska följas 
Riktigt kul med alla dessa klassiker !!!
Riktigt kul med alla dessa klassiker !!!
Postad 08 October 2014 - 21:30
Helt underbart, skulle vara skoj att se en helhetsbild med, stort plus för turtles in time
Postad 19 October 2014 - 19:16
Jäklar vad kul att se. Vore kul att se rubbet uppställt i framtiden. Lycka till.
Postad 19 October 2014 - 20:08
Tanken är att allt ska vara uppställt och klart under oktober månad, förhoppingsvis under nästa vecka, så då kommer det mer översiktsbilder över hela hörnan
Postad 19 October 2014 - 21:22
Mycket fina saker! Jag har en mini hörna själv i sovrumsgarderoben :-P (se mitt galleri)
Postad 20 October 2014 - 01:57
Sega Master System, riktigt underskattad konsol! Älskade många av spelen och har de flesta från barndomen kvar, saknar bara en fungerande konsol.
Tummen upp för retrospel!
Tummen upp för retrospel!
Postad 20 October 2014 - 19:45
Så sant Spocko. När jag börja samlingen hade jag egentligen bara koll på NES och SNES från barndomen och sen några få interaktioner med polarens MegaDrive. Mastersystem har blivit lite av en ny favorit bland alla dessa. Verkar ha en hel del roliga plattformspel att erbjuda och som du säger, underskattad, så billigare att samla till 
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
40 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?