Kommentarer till DLS M60 inkl stativ av andyswed
Startad av
andyswed
, Jan 08 2015 12:40
13 svar till detta ämne
Postad 08 January 2015 - 20:00
Gillade min QLN när jag hade dem. Likadana som du har för övrigt. Fantastiskt trevligt ljud. Upplevde dem som lättdrivna.
Trevligt lyssningsrum!
Trevligt lyssningsrum!
Postad 15 January 2015 - 23:35
Har själv ägt ett par 11L2. Trevligt ljud och fantastisk finish. 10p
/Boombuster
/Boombuster
Postad 16 January 2015 - 09:59
hög finish och låter bra , men finishen har fått ta en del av budgeten till tex diskanten som inte ser så förtroendgivande ut när man tar ut den ...
Postad 28 February 2015 - 17:31
Fint rum och fina högtalare, vad smart att bygga egna högtalarställ.
Postad 26 March 2015 - 19:56
Älskar minimalistiska 2-kanalsanläggningar! Blir nyfiken på ljudet med en Dali utan den jobbiga banddiskanten. Äldre högtalare brukar ju vara lite mörkare, ihop med en primare med några år på nacken med god kraft till en lättdriven högtalare. Kan nog låta riktigt bra! Finns det digital in på Primaren?
Postad 27 March 2015 - 11:00
Den här äldre serien av Dali "00" serien är riktigt trevlig. jag har haft ett par 5005 som lät sjukt bra, jag fick dem dessutom "påköpet" när jag köpte en NAD-förstärkare på blocket för 600kr.
Har du testat Dynavoice Definition DM-6? Faktiskt riktigt trevliga stativare, Jag har ett par som jag kör i Kontoret. Riktigt imponerande ljud i dem åxå.
Tack för titten!
Har du testat Dynavoice Definition DM-6? Faktiskt riktigt trevliga stativare, Jag har ett par som jag kör i Kontoret. Riktigt imponerande ljud i dem åxå.
Tack för titten!
Postad 29 November 2015 - 16:46
Sugen på en Argon musikstreamer med, funkar den bra för dig?
Är den värt det?
Postad 05 January 2016 - 20:12
Åh! Ice-power SAT Amplifix! Vad roligt!
Man blir ju dessvärre sugen på att hugga en amplifix, advantage eller bladelius thor och göra samma dumheter!
Man blir ju dessvärre sugen på att hugga en amplifix, advantage eller bladelius thor och göra samma dumheter!
Postad 29 February 2016 - 19:37
Ser att du har kört med dynaudio audience 52 innan dessa dls m60. Skulle du kunna beskriva skillnaden mellan dessa?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
89 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?