Kommentarer till Min hemmabio-anläggning. Bländande vitt! av Mannyiac
Postad 21 January 2015 - 15:26
Postad 21 January 2015 - 21:08
Tips ang kabelkanaler, kör med hörnbitar, skarvbitar, t-bit etc när du drar. Ser sjukt proffsigt ut (jag gör det i jobbet
Gillas!
Postad 21 January 2015 - 21:44
Riktigt schysst!
Tips ang kabelkanaler, kör med hörnbitar, skarvbitar, t-bit etc när du drar. Ser sjukt proffsigt ut (jag gör det i jobbet). Med detta sagt: ditt var sjukt välgjort ändå!
Gillas!
Konstaterade att kabelkanaler var skitdyrt, Hittade billiga på byggmax. Så köpte jag en gerklipp/sax, blev helt ok tycker jag.
Det som är draget vid modemet är ändå dolt bakom en byrå så det är mest för min egen skull jag gjorde det =).
Redigerat av Mannyiac, 21 January 2015 - 21:44.
Postad 21 January 2015 - 21:47
Minst sagtKonstaterade att kabelkanaler var skitdyrt, Hittade billiga på byggmax. Så köpte jag en gerklipp/sax, blev helt ok tycker jag.
Det som är draget vid modemet är ändå dolt bakom en byrå så det är mest för min egen skull jag gjorde det =).
Jag kör bara Schneider på jobbet. 200 spänn per längd. Fint när man inser att man dragit 2 fulla paket (40 längder) hemma hos någon haha.
Men det är trevligare än siftad kabel imho
Jag tycker du har girat jäkligt bra. Oftast brukar det se lite... för jävligt ut. Haha. Men det där var proffsigt gjort
Postad 21 January 2015 - 22:12
Minst sagt
Jag kör bara Schneider på jobbet. 200 spänn per längd. Fint när man inser att man dragit 2 fulla paket (40 längder) hemma hos någon haha.
Men det är trevligare än siftad kabel imho
Jag tycker du har girat jäkligt bra. Oftast brukar det se lite... för jävligt ut. Haha. Men det där var proffsigt gjort
Fyfan va dyrt =). Tror jag pröjsa 35kr för 2,5m. =).
Tyckte det var svårast att få rätt längd till hörnen, sen är väggarna inte helt jämna heller så det ställer till det med. Men man gör ju vad man kan för att det ska se snyggt ut givetvis =). Känns liksom bättre i själen =).
Postad 22 January 2015 - 14:33
Snyggt som fan! Bra jobbat!
Fin anläggning i ett fint rum, väldigt snyggt installerat
Tackar =)
Postad 23 March 2015 - 18:12
Väldigt imponerande och stilrent! Hur håller TV:n för hemmabion, har den levt upp till dina förväntningar?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?