Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Min hembio av mahsun

13 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 12 February 2015 - 09:31

mahsun
  • mahsun
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 1
Kommentarer till Min hembio av mahsun

#2

Postad 12 February 2015 - 09:31

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Hahahaha jag trodde det var en projektorduk först,,,, galet stor tv.
Du måste vinna priset i störst tv på forumet? :)

Stilig anläggning, snyggt med kabelkanaler.

#3

Postad 12 February 2015 - 09:52

Unregistered21d231e6
  • Unregistered21d231e6
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Stor och fin tv

#4

Postad 12 February 2015 - 10:02

Unregistered4317c950
  • Unregistered4317c950
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Grymt fin anläggning!

#5

Postad 12 February 2015 - 10:28

Unregisteredbdae541f
  • Unregisteredbdae541f
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
Detta har du lyckats fint med.

#6

Postad 12 February 2015 - 11:56

Schonning
  • Schonning
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0
När jag köpte en 60" TV för snart två år sedan tänkte jag för mig själv: "du är inte klok, vad har du gjort, den är ju enorm" Men jag vande mig, nu skulle jag inte vilja ha mindre. Är det samma sak för dig?

Kombinationen Marantz+ Canton torde vara riktigt trevlig!

#7

Postad 13 February 2015 - 00:03

Unregistered5d343d4e
  • Unregistered5d343d4e
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 1
Fin elektronik och snygga högtalare. Och helt enormt stor tv. 10p så klart

#8

Postad 13 February 2015 - 06:39

Unregistered4573ef7b
  • Unregistered4573ef7b
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
kaxxig TV =)

#9

Postad 13 February 2015 - 07:02

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0
Mäktigt tv, fin anläggning som installerats snyggt.

#10

Postad 13 February 2015 - 15:47

Gäst_Danra_*
  • Gäst_Danra_*
  • 0
Gillar tv-bänken. :)

#11

Postad 15 February 2015 - 21:38

mahsun
  • mahsun
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Tack för alla kommentar

#12

Postad 16 February 2015 - 19:49

Malmström
  • Malmström
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
så jädra nice!!

#13

Postad 10 September 2015 - 12:49

Malmström
  • Malmström
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Har den hdcp 2.2?

#14

Postad 10 September 2015 - 15:24

robi
  • robi
  • Användare

  • 193 inlägg
  • 0
yakışıklı Brosh 😉



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.