Kommentarer till Ny lägenhet! av Zaxennn
Startad av
Zaxennn
, Sep 12 2015 06:33
11 svar till detta ämne
Postad 12 September 2015 - 06:33
Hur är kvaliteten i dessa kablar och framförallt kontakterna?
Att döma av bilden så ser hela arbetet kring kontakterna halvdant utfört.
Har man använt eltejp för strömkablarna?
Vet att kablarna kostar en slant och då skulle jag förvänta mig en hög kvalitet. Jag kanske inte ser rätt på bilden, men jag måste fråga..
Att döma av bilden så ser hela arbetet kring kontakterna halvdant utfört.
Har man använt eltejp för strömkablarna?
Vet att kablarna kostar en slant och då skulle jag förvänta mig en hög kvalitet. Jag kanske inte ser rätt på bilden, men jag måste fråga..
Postad 12 September 2015 - 09:35
Hej baconaboo!
Jag kan hålla med dig om att på just denna bild ser det ut som eltejp, men jag kan garantera att det inte är det! Jag kan ta lite närbilder på kablarna och lägga upp här så du kan se bättre!
kvalitén på kontakterna är bra, speciellt på strömkablarna!
Fixar en bild idag!
Jag kan hålla med dig om att på just denna bild ser det ut som eltejp, men jag kan garantera att det inte är det! Jag kan ta lite närbilder på kablarna och lägga upp här så du kan se bättre!
kvalitén på kontakterna är bra, speciellt på strömkablarna!
Fixar en bild idag!
Postad 13 September 2015 - 10:17
Entreq är för mig ett riktigt hokus pokus företag efter man läst tex om deras USB-kablar. http://nerds.dk/boar....php?f=7&t=8393
Postad 14 September 2015 - 07:49
Ja det såg ju inte så lovande ut! Tur jag inte har någon av deras USB-kablar då 
Kablarna jag har, kan jag endast tala gott om. Finns ju bättre kablar men jag är oerhört nöjd med Entreq-kablarna jag har och ljudet blir beundransvärt.
Kablarna jag har, kan jag endast tala gott om. Finns ju bättre kablar men jag är oerhört nöjd med Entreq-kablarna jag har och ljudet blir beundransvärt.
Postad 19 September 2015 - 22:12
Ser bättre ut i närbild 
Träkontakterna ser läckra ut, känns modernt.
Där emot tycker jag dina transparentkablar ser bättre ut
Skulle även vara kul att se fler bilder på din bänk. Är det en jättestor bänk eller flera mindre som är ställda nära inpå varandra?
Träkontakterna ser läckra ut, känns modernt.
Där emot tycker jag dina transparentkablar ser bättre ut
Skulle även vara kul att se fler bilder på din bänk. Är det en jättestor bänk eller flera mindre som är ställda nära inpå varandra?
Postad 19 September 2015 - 22:21
jag kan fixa lite fler bilder på bänkarna, det är en stor bänk i mitten sen är det lite mindre bänkar till center samt riaa-steg. Så det är flera placerade tätt intill varandra!
Postad 26 September 2015 - 21:25
Bröderna Andersson gjorde / gör riktigt fina möbler. Min bror har jobbat i möbelbutik så det är egentligen tack vare honom att jag känner till Bröderna Andersson lite mer än vad jag annars hade gjort
10p.
Postad 26 September 2015 - 21:50
Dom gör riktigt fina möbler! Blev kär i fåtöljen när jag hälsade på min bror så jag fick köpa den av honom
vill bara ha fler nu haha!
Postad 27 September 2015 - 09:00
fint där hemma!
. Bröderna Andersson!. Du bor möjligtvis inte i Töreboda!?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
54 bilder
535 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?