Hej!
Går i tankarna och köpa en ny tv till vardagsrummet.
Panasonic TX-65CW324 är det någon som kollat på denna? Är det värt pengarna eller ska man köpa en 4k tv i 55" istället för samma peng?
Mvh Simon
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 25 October 2015 - 19:52 Hej!
Går i tankarna och köpa en ny tv till vardagsrummet. Panasonic TX-65CW324 är det någon som kollat på denna? Är det värt pengarna eller ska man köpa en 4k tv i 55" istället för samma peng?
Mvh Simon Postad 26 October 2015 - 08:43 Well, för de pengarna står du i valet mellan 65 tums i budgetklass alt. 55 tum i övre klassen.
Hur DU prioriterar mellan storlek och bildkvalité är ju dock rätt svårt för oss att veta. Postad 26 October 2015 - 23:42 Jag hittar inga recensioner eller mätningar angående input-lag på denna TV. Den verkar initialt sett vara en mycket prisvärd 65", oroar mig bara att den är obrukbar i spelsyfte. Postad 07 November 2015 - 17:20 Har du hittat något om TVn? Har sökt på nätet men kammar noll, någon som vet vilka "trade-offs" man gör med denna TV när det kommer till bildkvalitet?
Det enda jag egentligen hittar är produktspec på Hembiobutiken som skriver att den saknar senaste mjukvaran (vilket jag struntar i).
https://www.hembiobu...nic-tx-65cw324/ Postad 20 November 2015 - 16:18
Jag tittade på den förra veckan på siba och bilden var jättebra Men vid snabba 'rörelser" så hängde inte pixlarna med och om man kan leva med det så köp den!
Jag kan inte leva med det och skulle störa mig på det. Letar efter 65" tum och det är inte lätt.Ja lätt hade det varit om man hade 50k att lägga på en tv. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |