Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Stativ för center

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 August 2018 - 12:58

ers
  • ers
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Hejsan,

Sitter och letar efter lämpligt stativ till min center då jag inte kommer att ha någon bänk under duken då all elektronik står i rummet bredvid men det var inte lätt att hitta.

Är det verkligen så dåligt utbud eller förväntar sig tillverkare att alla använder just en bänk för att kunna ställa eller lägga den i?

Sitter nu och lurar på en DIY lösning men kommer inte på något vettigt.

Tacksam för alla tips ni kan komma med!

Mvh Anders

Postad 23 August 2018 - 13:03

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

• 3257 inlägg
  • 0

finns de egentligen så mycket mer val än en vanlig hylla ut från väggen som den står på, eller ännu lättare 2-3 vinklar(90 grader) ut från väggen med nåt gummi som du lägger centern på så den ej glider.

det är ju detta som tar minst plats, visst kan man bygge ett stativ/box/låda, men med mitt förslag får du golvet fritt under..

Redigerat av hundrakg, 23 August 2018 - 13:04.

Postad 23 August 2018 - 15:06

ers
  • ers
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

finns de egentligen så mycket mer val än en vanlig hylla ut från väggen som den står på, eller ännu lättare 2-3 vinklar(90 grader) ut från väggen med nåt gummi som du lägger centern på så den ej glider.

det är ju detta som tar minst plats, visst kan man bygge ett stativ/box/låda, men med mitt förslag får du golvet fritt under..

Iof sant, har inte tänkt i de banorna då min center är ganska stor men det kanske går iaf. Hmmm, skall kolla lite vad det finns för konsoller som är diskreta...

Postad 23 August 2018 - 15:48

hundrakg
  • hundrakg
  • Mästare

• 3257 inlägg
  • 0

jo de får ju vara något modell större som tål lite vikt, men 2-3 stycken så blir de inga problem så länge de skruvas in i väggen ordentligt, alternativet bygga ett stativ är ju minst lika jobbigt och tar upp massa plats på golvet och blir absolut inte lika snyggt tycker jag. 

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.