"Tyvärr är det så illa att man har tvingats flytta fram leveranserna till i mars. Detta pga någon form av konstruktionsfel som man vill åtgärda."
/Thomas
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
EPSON EMP-TW200 rejält försenad
Startad av
Unregistereda138be49
, Dec 08 2003 11:05
10 svar till detta ämne
Postad 08 December 2003 - 11:05
Jag har frågat AVD Technology, som är distributör för Epson projektorer i Sverige, ang säljstoppet av TW200. Svar kom idag:
"Tyvärr är det så illa att man har tvingats flytta fram leveranserna till i mars. Detta pga någon form av konstruktionsfel som man vill åtgärda." /Thomas Postad 08 December 2003 - 12:38
Vad var det för fel med den officiella 200-tråden? Sån här information måste stå där!!
Men angående förseningen så är det ruskigt bedrövligt tråkigt att få höra!! Och hur smart är det att ha ett projektorsläpp i mars?!?! även om de flesta här på forumet har bra mörkläggning och tittar på film hela sommaren, så är det väl så att titta på film under vår/sommar inte tilltalar den grå massan så värst. Om jag inte har köpt en projj innan slutet på februari så kommer jag vänta till aug/sep! Så nu gäller det att få tummen ur bara Redigerat av Unregistered01212181, 08 December 2003 - 12:38. Postad 08 December 2003 - 13:34 Jag undrar om "konstruktionsfelet" är den "bortglömda" DVI-kontakten? Postad 08 December 2003 - 14:23 Jag misstänker samma sak Emumannen!Jag undrar om "konstruktionsfelet" är den "bortglömda" DVI-kontakten? För mig spelar det ingen roll, för jag kommer inte ha råd att köpa den förrän i Mars, så för mig passar det ypperligt! Dave Postad 08 December 2003 - 14:24
Önsketänkande angående DVI tror jag. Hoppas att jag har fel. Jag tror nog mer på bättre kylning. Något säger mig det.
En polare till mig har beställt den. Han sa att han skulle få den inom en månad. Jaja, kanske ska ringa till honom och berätta detta? MVH Peter Postad 08 December 2003 - 15:44
Tråkiga nyheter för alla som beställt eller tänkt beställa en sån här. För mig känns det dock ganska skönt. TW200 var nämligen det enda frågetecknet jag hade kvar när jag bestämde mig för att köra lite budget proj ett tag med Hitachi Pj-TX10. Sanyo Z2 har jag sett och tyckte inte den var värd dom extra slantarna. Epson TW200 har jag inte sett så där fanns tankarna fortfarande kvar, "Är kanske TW200 värd dom extra slantarna ?"
Nu slipper jag ju fundera på det! Mattias. Postad 08 December 2003 - 16:23
Epson ligger inte högt upp på min lista nuförtiden ..
Först strulet med min TW100H och nu detta... Stackars återförsäljare säger jag bara. /Sören Postad 09 December 2003 - 00:52
Precis som Dr.Sic påpekar så är detta information som hör hemma i den OFFICIELLA tråden för denna projektor, en tråd som kan nås här:
* Officiell Epson EMP-TW200-tråd * Jag hänvisar till den och låser denna tråd TRÅD LÅST 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |