Postad 13 August 2004 - 20:47
Detaljerat värre! Skulle vara trevligt med lite bilder över din bio i helhet om den nu är färdig vill säga. Om du skall ta med en hel anläggning så blir det väl en 200 bilder
.
Postad 14 August 2004 - 07:00
Jagh håller på att bygga den. Därför är det mycket bilder på just högtalarna. Jag har inget mer för tillfället
Postad 14 August 2004 - 09:54
Kan väl aldrig bli för mycket bilder på Klipsch 
Får gratulera till ett bra val av högtalarmärkte hehe
Ska som sagt bli intressant att se allting sen, hittade du några bra stolar/fåtöljer btw?
Får gratulera till ett bra val av högtalarmärkte hehe
Ska som sagt bli intressant att se allting sen, hittade du några bra stolar/fåtöljer btw?
Postad 14 August 2004 - 14:19
Ha ha, nej det är sant. Klipsch äger!
Jag kollade in stolarna. De var grymma, men tyvärr mycket dyrare än vad min budget tillåter.
Jag får söka vidare och hopppas att hitta några begagnade.
Jag kollade in stolarna. De var grymma, men tyvärr mycket dyrare än vad min budget tillåter.
Jag får söka vidare och hopppas att hitta några begagnade.
Postad 04 August 2005 - 23:22
Roligt att se fruntimmer med riktig teknik! Skall bli intressant att se bilder...
Keep up the good work!
Keep up the good work!
Postad 04 August 2005 - 23:33
Jag är fortfarande sugen på några foton på dina fåtöljer!
Produktbilder är inte lika roliga
Produktbilder är inte lika roliga
Postad 06 August 2005 - 15:13
Jag ska försöka att fixa lite bilder. Min kamera är sönder och jag har prioriterat hembion före ny digitalkamera
Postad 06 August 2005 - 16:10
Helt klart en bra prioritering tycker jag, så du är förlåtenJag ska försöka att fixa lite bilder. Min kamera är sönder och jag har prioriterat hembion före ny digitalkamera
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 filmer
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?