Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xindak ac 3

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 september 2004 - 16:05

MARULKEN
  • MARULKEN
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
TJENARE

Har råkat ut för ett gruppköp ordnat av VOLE må gud vara han nådig

Köpte på mig 5par xindak ac3 och dom är det ända jag tycker stämmer lite illa med mitt ljudideal och just nu det ända som jag är missnöjd med från Kina köpet

Tyckar dom känns hur ska man säga det här SLÖA just det SLÖA hänger inte riktigt med (är inte inspelade på långa vägar men ändå)
Spretar jodå åt alla håll och då går tankarna till den otillräckliga inspelningstiden

Kimber PBJ och Supra EFF-1 åker 8 kring dom än så länge

Kommer att vara till salu om dom inte bättrar sig :(

Är inte sämre än att om dom bättrar sig ger jag dom en offentlig upprättelse här på forumet så sant det var skrivet

Priset för dom var 55$+admin kostnader paret(man får va man betalar)

MVH
MARULKEN

Postad 06 oktober 2004 - 20:41

hifismylf
  • hifismylf
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
är inte heller riktigt nöjd med mina Xindak AC02, tycker inte att ljudet släpper riktigt från högtalarna. Dock tycker jag att upplösningen var mycket bra. Nu har jag bytt till kjell o komp. kablar för 170kr stycket och tycker nog att de låter lite bättre.

Postad 08 oktober 2004 - 15:15

AKA
  • AKA
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Läste om en annan som provat de olika Xindak signalkablarna och han skrev att FA-serien (den ovanför AC, tror de börjar runt 99$) var ett stort lyft jämfört med AC serien och var mycket prisvärda.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.