Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för Mr Zäta

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 October 2004 - 17:05

Mr Zäta
  • Mr Zäta
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Är en gammal audiofil (läs stofil :( som hittade erat exelenta forum då jag efter 10 år framför datorn tänkte att jag skulle uppgradera min "anläggning" lite.

Först tänkte jag på att uppgradera TV'n till en ca 40" plasma eller TFT. Men kom på att kanske bäst att börja med ljudet.

När vi fick barn och hus (och volvo :-) fick min anläggning "inte plats" utan blev förpassad till källarn, den bestog då av en Pioneer VSX 5900S (direktimporterad från Hong Kong), ett par F3/LYD Audiovector 3 (handgorda, direktimporterade från Danmark), ett par mindre danska hemmabyggen (kommer inte ihåg namnet..David tror jag), Denon CD DCD-810, Dual skivspelare CS 5000 med MM pickup (gillade alldrig MC ljudet), Audio Pro Sub B2-40 ACE BAS...allt detta var låångt för Internets tid - hehe

Allt detta blev utbytt till en micro Pioneer anläggning som jag inte ens vill veta modellen på :-))

Nu behöver jag hjälp med inköp :huh: Hadde tänkt försöka övertala familjen att få flytta upp mina Audoivector och använda dessa, ny stärkare, ny front och surrar, basen får nog bli en ny mindre.

Har läst igenom myyycket här och KEF's 2005.2 tiltalar mig lite, även CAMBRIDGE Azur Reciever och DVD.

Det jag laggt märke till är att tydligen inte många DVD som ni pratar om tar DIVX, eller har jag fel...

Ja ja ja börjar bli tjatigt va :-) de va lite om mig.. ni lär se mer av mig och mina frågor här senare

Zes ( MrZ å Zäta va upptaget, därav Mr Zäta)

:huh:

Redigerat av Mr Zäta, 28 October 2004 - 17:45.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.