* Erbjudandet gäller vid tecknande av 12 mån abonnemang av Digital-tv Medium 8 Favoriter HD tom 14 sep 2008, eller så länge lagret av boxar räcker.
Vad tror eller vet ni?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
25 relaterade trådar
Postad 20 August 2008 - 14:32
Com Hem "rear" ut sin HD-box för 1kr nu om man tecknar 12mån abonnemang. Det har ju länge varit tal om en HD-PVR, kan det vara så att det är den som är på gång nu med tanke på att det står såhär på deras hemsida:
Vad tror eller vet ni? Postad 20 August 2008 - 15:13
Det skulle man nog kunna anta. De vill antagligen rensa lagret men också öka försäljningen av abonnemangen kraftigt. Jag får min box senast kl 17 idag.
Postad 21 August 2008 - 09:59
Skulle vara väldigt intressant att veta vad det är för PVR som är på gång i så fall. Man skulle ju gärna se en Samsung men det är nog att hoppas för mycket. Klart troligare att det står Humax på den eller vad tror ni?
Postad 21 August 2008 - 11:58 http://www.component...?showtopic=7414 vem vet?! Postad 21 August 2008 - 15:18 Ja, det där var ju postat för snart ett år sedan men det stod ju å andra sidan inte före jul vilket år Postad 22 August 2008 - 13:07
Fick min box igår,funkar perfekt så visst är erbjudande hur bra som helst för boxen kostar annars 3000 till 3300:-
Postad 22 August 2008 - 18:44
Det spekuleras om det är denna box som är på väg... läste i någon annan tråd här att den just nu testas på ComHem.
http://www.humaxdigi...cts/icordhd.asp Postad 23 August 2008 - 16:30
Fick en indikation på att Com Hem snart kommer med ny reklam. Den senaste var Com Hem HD-box för 1 :- Den nya lär innehålla något som många blir glada av. Mer kan jag inte säga just nu. Återkommer när jag vet mer.
Redigerat av epostaren, 23 August 2008 - 16:51. Postad 31 August 2008 - 00:44
Ja det får du allt ta och göra, nu kan jag ju inte beställa en bara för det.. Postad 31 August 2008 - 10:49
Enligt prisjakten.nu kan du få en box för 1990kr. Postad 03 September 2008 - 16:41
kanske man ska vänta med att teckna abonnemang med comhem då tills de lanserar nya boxen?
Postad 03 September 2008 - 17:35
jag hade väntat, som att kampanjen håller på fram tills den 14 september så verkar det som att dom kommer göra någon ändring eller byta ut boxen mot någon annan. För varför skulle dom annars sälja ut boxen för 1kr? Dom säljer inte äns ut sin SD PVR box för det priset. Jag personligen hade väntat. Jag har iofs redan en HD box utan bindningstid och jag väntar tills dom släpper PVR boxen innan jag binder om mig. Postad 03 September 2008 - 20:24
Hejsan!
Hmm.... Jag är nybörjare på det här. Jag har precis beställt min Panasonic PZ85 och HK AVR 255, får detta plus lite annat smått och gott om 1 vecka... I cant wait! Jaha... precis när man skulle till och beställa lite extra kanaler så kanske man ska vänta tills en ny box kommer... Vad kan jag förvänta mig då? Finns det någon som har lite mer info! Please... Postad 10 September 2008 - 07:10
Såg i reklam från Onoff där comhem hade en sida om att enkronasboxen gäller till och med 2 november 2008 istället för 14 september 2008 som det står på deras hemsida. Vad som är rätt är oklart men de kanske inte blir av med skräpet tillräckligt fort med tanke på vad jag läste om igår.
Postad 24 October 2008 - 06:39
Hej !
Lite info om hur det ser ut på HD-box fronten. Skrev till ComHem: "Hej ! Jag har några frågor. 1. Om jag tecknar ett abonemang, från vilket datum gäller det? Varför jag frågar är för att ni aviserar på hemsidan att det är ca: 2 veckors lev.tid på digitalboxen. Så börjar jag betala efter 2 veckor när jag har fått boxen, eller måste jag betala för de 2 veckor som endast består av lev.tid/ väntetid? 2. Det ryktas om att ni kommer att släppa en ny HD-box innan årets slut, stämmer det? I så fall när kommer den. 3. Om, svaret på fråga 2. är "Ja", men ni säger "Nej". Om jag tecknar ett abonemang med nuvarande HD-box, kan jag på något sätt byta ut den mot den nya när den kommer?" Svaret belv: "Hej och tack för ditt e-postmeddelande! När du tecknar abonnemanget kan du ange från vilket datum det ska börja gälla och på så sätt påverka från vilken dag du börjar betala. När du betalar första gången täcker du även nästa månads faktura, du betalar alltså i förskott för nästa månad. Därför kommer din första faktura se annorlunda ut men du betalar då alltså inget nästkommande månad. Ryktet är sant angående HD-boxen. Den håller på att testas och vi har ej fått information om när den kommer släppas. Vi räknar med att den kommer till jul men kan ej garantera detta! När du tecknar ett abonnemang och köper HD-boxen betalar du för denna och den är din egen när bindningstiden går ut eller hela summan för abonnemanget är betald. Det går dock inte att byta ut en HD-box mot en ny om den fungerar som den ska. Däremot kan du alltid köpa till en eller flera boxar bäst du vill, men ett byte sker ej kostnadsfritt om du inte bokar på ett nytt abonnemang där boxen ingår." Så då kan man ju undra om det är så att den nya HD-boxen kommer när kampanjen med 1kronas boxen är slut... Mvh Rav3n 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |