Jag har som sagt en HDD internt i PCH:n och sett säkert 10 ISO (TS) DVD filmer helt problemfritt, jag har faktiskt aldrig sett problemet du beskriver med ISO på min PCH.
* Officiell tråd - Popcorn Hour A-100 *
Popcorn Hour A-100
(Mediaspelare)
|
5
|
(199)
|
Inga priser | |
Popcorn Hour A-110
(Mediaspelare)
|
5
|
(97)
|
Inga priser |
Postad 25 August 2008 - 08:40
Postad 25 August 2008 - 09:13
Jag har en liten fundering kring min popcorn hour. Har noterat att om jag kollar på en film så blir det inte riktigt samma prestanda som ifall jag bränner ut filmen på en dvd och tittar på den genom dvd-spelaren. Det är inte mycket sämre, men man märker av att det "hackar" lite vid stora panoreringar, eller t.ex när eftertexter rullar förbi. Är detta någon felinställning jag gjort eller är det bara så att den inte klarar av avkodningen lika bra?
Jag har ingen inbyggd hårddisk, utan kör via nfs i windows (haneWIN). Det blir exakt samma sak även när jag kör via en extern hd till usb-porten.
Vad tror ni?
Kör du filmen på rätt hz? Om det är en pal rulle så ska den ju gå på 50hz vilket med stor sannolikhet din dvd är inställd på.
Postad 25 August 2008 - 09:30
Postad 25 August 2008 - 09:33
Det är så konstigt att DTS funkar på alla andra spelare jag har plus att vanligt ljud funkar ur poppen. Den enda inställningen för DTS som finns är ju helt enkelt att aktivera HDMI sound av eller på.
:/
Nej du kan ändra vad för signal som skall matas ut via coax, som standard är det AC3 för DTS men den skall stå som RAW.
MVH
Postad 25 August 2008 - 09:42
Vilken tillverkare av hårddisk skall jag välja för den interna? Har letat i tråden då jag vet att det står en hel del om det här men kan banne mig inte hitta det igen. Skall ge mig ut på vägarna idag för att införskaffa mig en tänkte jag så snabbt svar hade varit perfekt!
Till en Popcorn A-100 (A-110 har ju inte börjat levereras ännu) ska du ha en IDE (kallas oxå PATA) disk INTE en SATA.
Använder du en 3.5" passar kontakten direkt i PCH:n, använder du en 2.5" disk istället MÅSTE du ha en adapter.
Värmen är ett problem med PCH:n, om du inte moddat den tycker jag du ska välja en disk med låg effektförbrukning snarare än vassa prestanda (vilken disk som helst har vassare prestanda än PCH:n sväljer bara den är rimligt defragmenterad och har några MB cacheminne). Samsung brukar vara bra. Det förekommer rätt många frågor om problem med Western Digital diskar här i tråden, så möjligen ska du undvika dem?
Se sedan till att du monterar disken rätt i PCH:n, kontakterna är tyvärr olika stora, men passa in den proppade pinnen rätt så blir det bra. Formattera disken i PCH:n (ext2/ext3 partition) INTE i din PC (FAT32/NTFS partition). Visserligen läser PCH:n NTFS partitioner, men kan inte skriva till dem ännu.
Lycka till nu!
Postad 25 August 2008 - 09:57
"Klyddar"?
Om jag säger "Strular"
(Klyddar är en skånskt, ja eller ett malöitiskt uttryck)
Postad 25 August 2008 - 10:34
Om jag säger "Strular"
är du med då?
(Klyddar är en skånskt, ja eller ett malöitiskt uttryck)
är det "klyddarrh" med tungrrhotsrrh då?
Postad 25 August 2008 - 10:45
Till en Popcorn A-100 (A-110 har ju inte börjat levereras ännu) ska du ha en IDE (kallas oxå PATA) disk INTE en SATA.
Använder du en 3.5" passar kontakten direkt i PCH:n, använder du en 2.5" disk istället MÅSTE du ha en adapter.
Värmen är ett problem med PCH:n, om du inte moddat den tycker jag du ska välja en disk med låg effektförbrukning snarare än vassa prestanda (vilken disk som helst har vassare prestanda än PCH:n sväljer bara den är rimligt defragmenterad och har några MB cacheminne). Samsung brukar vara bra. Det förekommer rätt många frågor om problem med Western Digital diskar här i tråden, så möjligen ska du undvika dem?
Se sedan till att du monterar disken rätt i PCH:n, kontakterna är tyvärr olika stora, men passa in den proppade pinnen rätt så blir det bra. Formattera disken i PCH:n (ext2/ext3 partition) INTE i din PC (FAT32/NTFS partition). Visserligen läser PCH:n NTFS partitioner, men kan inte skriva till dem ännu.
Lycka till nu!
Underbart inlägg. Tack så mycket. Har koll på att det är en PATA man skall använda, men kom ihåg att jag läst att somliga hade problem med vissa diskar, och Western Digital stämmer nog nu när du säger det! Danke!
Postad 25 August 2008 - 10:47
Nej du kan ändra vad för signal som skall matas ut via coax, som standard är det AC3 för DTS men den skall stå som RAW.
MVH
Kör som skrivet HDMI och då finns det bara on/off.
Mycket skumt fel det här.
Postad 25 August 2008 - 11:08
Postad 25 August 2008 - 12:02
/O
Postad 25 August 2008 - 12:43
Då får jag inget ljud alls! Vad gör jag för fel?
Om du går in i underhåll och kolla under Ljud/Bild så skall det finnas en sektion som heter ljudläge.
Där ska du kunna välja Digital (RAW) på DTS.
Har du senaste FW installerad?
Postad 25 August 2008 - 12:48
Någon som vet var jag kan köpa en a100 över disk eller begagnat i stockholmsområdet? Pris spelar ingen större roll.
/O
Du kan få köpa min för 5.000:-
Skämt å sido, kolla blocket.se "popcorn" i sektionen ljud&bild, brukar finnas några där nästan jämt. Köpte min på det sättet.
Postad 25 August 2008 - 12:52
Någon som vet var jag kan köpa en a100 över disk eller begagnat i stockholmsområdet? Pris spelar ingen större roll.
/O
Kjell har dem i lager i Väsby C. Ta pendeln?
http://www.kjell.com...00000,136000000
Postad 25 August 2008 - 13:09
Om du går in i underhåll och kolla under Ljud/Bild så skall det finnas en sektion som heter ljudläge.
Där ska du kunna välja Digital (RAW) på DTS.
Har du senaste FW installerad?
Jag kan bara välja raw i det fönstret.
Installerade senaste fw'n igår.
Men, tack vare dina svar så har jag lyckats gröta fram hur det ska vara.
I min Marantz SR8002 finns en inställning som heter HDMI enable eller through.
Through ska man bara välja om man ska skicka vidare ljudet till en tv enligt instruktionsboken. Satt och flippade på alla inställningar som fanns utan resultat, tills jag tryckte på den och då fick jag ljud. Helt ologiskt...
Men skit samma, nu funkar det iaf!
Tack för att du fick mig att börja gröta.
Postad 25 August 2008 - 13:32
Kjell har dem i lager i Väsby C. Ta pendeln?
http://www.kjell.com...00000,136000000
Kollade, den enda de hade kvar var bokad... FAN!
/O
Postad 25 August 2008 - 17:12
Nya firmware versionen verkar ha installerats korrekt och jag kunde t.o.m se filmer som inte startat tidigare, men jag vill ju få min hdd att fungera.
Någon som har något tips?????
Hjälp!
Jag höll på att uppgradera firmwaren och lämnade spelaren en bra stund. När jag kom tillbaka stod spelaren och visade den vanliga svarta loadingbilden. Efter att ha läst här om någon som drog strömmen för snabbt väntade jag i lite över en timme, men det hände inget. Då drog jag ut strömmen men den fastnar på samma bild i uppstarten hela tiden...
Håller nu på med recoveryn som rekommenderades (http://support.popco...le.aspx?id=1047), men det ser inte ut att hjälpa heller.
Vad ska jag göra???
Postad 25 August 2008 - 17:53
Fågelscenen med tusentals fåglar som flyger samtidigt, med utzoomning och panorering 1080p 50Hz .mkv
Ville göra en tabell, men det gick inte.....
Bitrate, Junifirmware tid till hackandestart, Augfirmware tid till hackandestart
30Mb/s Sticka, OK, OK
30Mb/s HDD, OK, OK
34Mb/s sticka, 17-18sek, OK
34Mb/s HDD, OK, OK
38Mb/s sticka, 12-13 sek, OK
38Mb/s HDD, 18-19 sek, OK
42Mb/s sticka, startar ej, OK
42Mb/s HDD, 13-14 sek, OK
USBminnet klarade med förra firmwaren bara 30Mb/s medan den klarar 42Mb/s (minst - har inget snabbare testmaterial) med den nya.
Intern HDD klarade med förra firmwaren 34Mb/s utan att hacka medan den lätt klarade 42Mb/s med den nya.
Den nya mkv dekodern och den nya överföringshastigheten är således betydligt bättre med augusti-releasen än med juni-releasen.
Överföringshastigheten kan ju antas vara bättre oavsett container, men det var bara för mkv:n man helt bytte dekoder, så där är nog förbättringen mest dramatisk.
Redigerat av Nisken, 25 August 2008 - 18:07.
Postad 25 August 2008 - 17:55
/O
webhallen och teknikmagasinet är väll dom jag kommer på på rak arm, finns säkert fler. Brukar dyka upp nån då och då i annonserna här på minhembio åxo.
Edit: netonnet och mycom säljer den åxo. Sen har komplett och inwarehouse hämtbutik i stan.
Redigerat av Majorglenn, 25 August 2008 - 18:14.
Postad 25 August 2008 - 18:19
webhallen och teknikmagasinet är väll dom jag kommer på på rak arm, finns säkert fler. Brukar dyka upp nån då och då i annonserna här på minhembio åxo.
Edit: netonnet och mycom säljer den åxo. Sen har komplett och inwarehouse hämtbutik i stan.
Slut överallt!
Inget på Blocket.
Har svarat på alla annonser som dykt upp här.
I´m out of luck!
/O
Postad 25 August 2008 - 18:25
Slut överallt!
Inget på Blocket.
Har svarat på alla annonser som dykt upp här.
I´m out of luck!
/O
ahh.. va sunkigt.. Inwarehouse får in den på tors enl deras hemsida.
Postad 25 August 2008 - 18:29
Redigerat av FreSve, 25 August 2008 - 18:30.
Postad 25 August 2008 - 19:53
Postad 25 August 2008 - 20:07
döp om suffixet till .iso så brukar det gå bättre....stod visserligen att uppdateringen skulle klarar av även suffixet .img, f*n trot.Är det bara om man har en hårdisk monterad i poppen som den ska läsa img filer? Streamar från Myihome och får inte upp img filerna. Eller funkar det med den senaste myihome? Mvh Johnny
Mittåt - Myihome stöder INTE iso/img alls, uppdateringen gäller img på t.ex. intern HDD
Redigerat av Nisken, 26 August 2008 - 07:44.
Postad 25 August 2008 - 20:53
Ska ju fixa 1080p då klart.
Redigerat av twebbas, 25 August 2008 - 20:57.
Postad 25 August 2008 - 20:58
Trodde inte att myihome fixade iso ?döp om suffixet till .iso så brukar det gå bättre....stod visserligen att uppdateringen skulle klarar av även suffixet .img, f*n trot.
Postad 25 August 2008 - 21:00
Funkar fint för min egen del.Efter sista uppdateringen av firmware funkar inte mina externa undertexter till *.mkv.. Ngn mer som har samma fel?
Postad 25 August 2008 - 21:01
Du borde se IMG-filer (eller åtminstone ISO-filer) när du navigerar på PCH:ns interna HD, men du skriver att du streamar från myIhome och DÅ lär du inte få upp några ISO-filer eftersom MyIhome inte stödjer ISO-/IMG-filer.Är det bara om man har en hårdisk monterad i poppen som den ska läsa img filer? Streamar från Myihome och får inte upp img filerna. Eller funkar det med den senaste myihome? Mvh Johnny
Postad 26 August 2008 - 09:37
Någon som vet någon bra NAS som funkar fint att streama till poppen genom. Funderar på att inhandla en Synology Disk Station DS207+ eller liknande. Någon som använder sig utav en sådan lösning överhuvudtaget och kan ge lite tips?
Ska ju fixa 1080p då klart.Det klarar jag för tillfället genom det trådlösa och vill inte skapa någon ny flaskhals. Annars är det ju smidigt att slippa ha datorn igång för jämnan.
Jag använder D-link DNS-323 en två disks linux maskin med RAID 0,1 valbart. Mycket nöjd med den.
Prestanda är ca 50-85Mb/s vid kopiering av filer över ethernet 100Mb/s med TCPIP, däremot strömmar jag inte till PCH:n, kör man filer som ligger på marginalen av vad PCH:n orkar med (som 1080p mkv:er med höga bitrates och extrema kodningar) blir det alltid sämre resultat om man strömmar till PCH:n än med intern HDD (som alltid ger lägst processorbelastning)
Redigerat av Nisken, 26 August 2008 - 09:38.
Postad 26 August 2008 - 09:48
Någon som vet någon bra NAS som funkar fint att streama till poppen genom. Funderar på att inhandla en Synology Disk Station DS207+ eller liknande. Någon som använder sig utav en sådan lösning överhuvudtaget och kan ge lite tips?
Ska ju fixa 1080p då klart.Det klarar jag för tillfället genom det trådlösa och vill inte skapa någon ny flaskhals. Annars är det ju smidigt att slippa ha datorn igång för jämnan.
Spelar absolut ingen roll om du tänkt använda dig av vanliga shares (samba eller nfs). Med senaste fw ska dessa vara likvärdiga i överföringshastighet har jag för mig och alla NAS:ar med självrespekt stödjer ju bägge formaten.
Det som kan vara intressant är ju om du vill kunna köra nån media-serverprogramvara á la MyIHome som streamar över HTTP , då är det läge att kolla vilka som stödjer PCH och om det går installera den på en NAS. Exempelvis finns ju llink som man kan installera på Synology, ReadyNAS och D-Link DNS-323 bla. Kolla på networkmediatank.com där det finns många andra varianter.
Postad 26 August 2008 - 10:28
Postad 26 August 2008 - 10:33
Är det bara jag som fortfarande upplever problemet med att den interna hårddisken i PCH spinner upp ibland i stand-by-läge trots att jag läst nåt om att detta skulle ha fixats i den senaste firmwaren?
Var det inte USB-diskar som fixades i senaste fw ? länk
Postad 26 August 2008 - 12:31
Var det inte USB-diskar som fixades i senaste fw ? länk
Nya betan som kom igår (här går det undan) har väl rättat till en bugg med den interna hdd:n
01-17-080822-15-POP-402 (00-17-080822-15-POP-402 Apps) Beta1
Quote:
1. Requires NMT apps 00-17-080822-15-POP-402
2. MKV fixes
- HTTP cache increase to improve HTTP streaming performance
- Chapters support. Press Title followed by Left/Right key to navigate chapters
3. Fixed ISO playback over USB hang issue
4. Fixed FLAC playback at wrong sampling frequency
5. Fixed certain TS substream (mostly teletext) incorrectly detected as DTS
6. Fixed certain TS with mixed Hi-Def and standard audio subtracks losing audio
7. Audio with new info display and ID3v2 (album art if available)
- ID3 parsing for local (HDD, USB storage) content only
- Press Info key to display
8. Added filename, bitrate in video info display. Bitrate information currently limited, more to come
9. New Photo app
- Added information display
- eliminate black-out gap between slides
- able to display monochrome JPEG
- auto rotation for photo (JPEG)
- based on EXIF orientation and below 2048x2048
- Brightness/contrast/saturation change ("Setup" + arrow keys)
- Known issues:
- for GIF/BMP/PNG, will clear screen when manually switch previous/next slide
- color distortion at bottom of photo when panning.
- Rotation failed/crash for Flickr - checking
- no rotation for BMP GIF PNG
- no rotation for JPEG >= 2048x2048
- JPEG > 15MB cannot be displayed through HTTP
- BMP > 2272x1712, PNG > 4000x2400 cannot be displayed - checking
- Note: myiHome will transcode and scale-down BMP/GIF/PNG to JPEG
10. Atheros WiFi WEP issue fixes
11. HDMI/DVI colorspace Setup option
12. RMVB support (requires new myiHome to perform transcoding)
- myiHome-v5.1.0-rc1-x86
- myiHome-v5.1.0-rc1-x64
13. Fixed certain microDVD SUB file will cause hang
14. NFS servers browsing feature supported
15. Fixed wrong navigation flow after adding network share bug
16. Modified Web Services UI pages
17. Fixed thumbnail display from WMP server issue
18. Moved Video Zoom option from "Preferences" to "Audio/Video" page, separating into 2 options
- Video Zoom [Actual Size | Fit To Screen | Crop | Full Screen]
- TV Type [4:3 | 16:9 | 16:10]
19. Prebuffering control
- new HTML extension tag supported, "prebuf=xxx" property tag added to anchor tag to set the size of the pre-buffer
20. Fixed no dimension information displayed for certain M1V/M2V files
21. Known issues
- Power+Delete (Shutdown) only shuts down HDD, not system
- Casgle service not working yet, but still need to update new NMT apps
Postad 26 August 2008 - 13:31
Någon som vet vart man kan köpa den lilla strömkontakten för att koppla in den interna hårddisken? har råkat slarva bort min
MVH
Yoshi
Postad 26 August 2008 - 13:41
Ah gött då behöver jag inte stressa med att dra tp-kabel till vardagsrummet ännu, är ju bara 3½ månad sen vi flyttade till hus och som jag kört med usb-hdd istället för share från datorn.
Postad 26 August 2008 - 14:08
Jag har en fråga om intern hårddisk modell, någon som har testa och kan säga att just denna fungerar 100% ?
Jag vill ha minst 300Gb
Har även en Dreambox 500c som jag funderar på att försöka få att fungera med pop,en, råd / avråd? Hur tycker ni det fungerar att använda i praktiken?
Var tror ni? Goda råd behöver kanske inte vara dyra
Redigerat av dave333, 26 August 2008 - 14:15.
Postad 26 August 2008 - 14:19
Nya betan som kom igår (här går det undan) har väl rättat till en bugg med den interna hdd:n
01-17-080822-15-POP-402 (00-17-080822-15-POP-402 Apps) Beta1
Quote:
2. MKV fixes
8. Added filename, bitrate in video info display. Bitrate information currently limited, more to come
9. New Photo app
- Known issues:
- myiHome-v5.1.0-rc1-x86
- myiHome-v5.1.0-rc1-x64
18. Moved Video Zoom option from "Preferences" to "Audio/Video" page, separating into 2 options
19. Prebuffering control
- new HTML extension tag supported, "prebuf=xxx" property tag added to anchor tag to set the size of the pre-buffer
21. Known issues
Hur får man tag i denna då?
/BG
Postad 26 August 2008 - 14:32
Firmware 080822 är en Beta, du måste vara Beta-testare... så det får du allt vänta på!
Vill du bli Beta-testare kan du ansöka om det, det krävs en hel del rapporterande o annat... Dessutom är ju alla Betor potentiella hot, det kan finnas med sköna buggar om hänger hela din spelare... Så frågan är om du vill??
Men det är viktigt att veta att det finns risker med Betor! Ingen som är Beta-testare delar med sig, då riskerar man bli utkastad o dömd till livstids hängning!
Postad 26 August 2008 - 15:59
Ställt in routern datan och boxen enligt följande
Datorn har
IP :192.168.0.4
nätmask:255.255.255.0
Gateway: 192.168.0.1
DNS: 192.168.0.1
Boxen
IP :192.168.0.5
nätmask:255.255.255.0
Gateway: 192.168.0.1
DNS: 192.168.0.1
Både box och dator i samma workgroup
med datorn kommer jag ut på internet utan problem anger bara den inställa Wep nyckeln
men med boxen är det väljer Wifi manuell och konfigar sen IP och efter det wep nyckel osv
Får upp i menyn att boxen är Wifi ansluten.
Men vad gör man sen ? lyckas inte connecta till internet med det och lyckas inte ansluta med ftp från datorn till boxen
Postad 26 August 2008 - 16:37
Dessutom kom llink med stöd för ISO och IMG filer i rar-arkiv.Verkar som denna spelare börjar på mogna till något
Är det 24/12 idag?
J
Redigerat av jofa, 26 August 2008 - 16:38.
Postad 26 August 2008 - 18:16
Kör du filmen på rätt hz? Om det är en pal rulle så ska den ju gå på 50hz vilket med stor sannolikhet din dvd är inställd på.
Tack!! Efter den nya firmware-uppdateringen tror jag det blev bättre, men efter att ha bytt till 50 Hz blev det helt perfekt. Borde förstått detta själv...
Stort tack!
Postad 26 August 2008 - 22:04
Tack för det utförliga svaret. Jag bugar och bockar.Spelar absolut ingen roll om du tänkt använda dig av vanliga shares (samba eller nfs). Med senaste fw ska dessa vara likvärdiga i överföringshastighet har jag för mig och alla NAS:ar med självrespekt stödjer ju bägge formaten.
Det som kan vara intressant är ju om du vill kunna köra nån media-serverprogramvara á la MyIHome som streamar över HTTP , då är det läge att kolla vilka som stödjer PCH och om det går installera den på en NAS. Exempelvis finns ju llink som man kan installera på Synology, ReadyNAS och D-Link DNS-323 bla. Kolla på networkmediatank.com där det finns många andra varianter.
Redigerat av twebbas, 26 August 2008 - 22:11.
Postad 27 August 2008 - 08:31
Tycks vara en beta än så länge. Så här säger programmakaren lundman:Dessutom kom llink med stöd för ISO och IMG filer i rar-arkiv.
![]()
Är det 24/12 idag?
J
" RE: llink-2.1.2 released with support for img/isos in rar archives
Heh yeah the 2.1.2 is the latest beta, which you can run if you compile it yourself. "
Jag väntar nog någon dag.
Postad 27 August 2008 - 18:22
Postad 27 August 2008 - 23:21
Löste du ditt problem?Har problem med att spela upp ISO- och img-filer på intern/USB- HD, även vanliga DVD-kataloger med vob-filer. Spelaren blinkar till sen kommer man tillbaks till huvudsidan igen. avi-filer tycks dock fungera. Kör den senaste FW där jag hade hoppats att det skulle hjälpa med stödet för img-filer, men icke.
Har kollat igenom på forumet och ser att de är en del som har samma problem. Spelar filens/katalogens namn någon roll, jag tänker då främst på vilka tecken som den klarar av? Är det någon som vet om det finns en samplefil, som alla ska kunna spela upp, som man kan testa med för att verifiera att spelaren inte är trasig?
Grymt frustrerande när det inte funkar!!
Postad 28 August 2008 - 07:20
Redan någon dag efter det senaste Firmware släppet så kom nästa Beta 080822. Den löser den gamla goa buggen med ISO/IMG på USB-disk... så nästa Firmware kommer fixa detta!!
Så här ser Changeloggen ut på 080822:
2. MKV fixes
9. New Photo app
- Known issues:
- myiHome-v5.1.0-rc1-x86
- myiHome-v5.1.0-rc1-x64
19. Prebuffering control
21. Known issues
Som sagt, detta är Beta1, så det kommer ta ca 3-4 veckor är min bedömning! Huvudfokuset denna gång är Fotodelen där stora förbättringar kommer!!
zn4jp3:
Det finns inget "färdigt" sätt... Har du en kanal som kör ren MP3 eller WMA streaming så kan det gå via "HTML-playlist tricket"... Men många kanaler kör med MMS, RTSP osv... Så det finns idag inget jättebra enkelt sätt!!
Postad 28 August 2008 - 09:00
Jag uppfattade ISOmans "Har problem med att spela upp ISO- och img-filer på intern/USB- HD" så att han hade problem med BÅDE intern och USB-disk. Min fråga till honom berodde på att jag plötsligt upptäckte att jag inte kunde köra ISO, vare sig dom ligger på den interna disken eller på datorn eller NAS. Någon USB-disk har jag aldrig anslutit. Jag har inte så många ISO och jag har försökt erinra mig om jag kört någon av dom tidigare med gamla f/w men är inte säker (börjar bli gammal och gaggigISOman & Börni:
Redan någon dag efter det senaste Firmware släppet så kom nästa Beta 080822. Den löser den gamla goa buggen med ISO/IMG på USB-disk... så nästa Firmware kommer fixa detta!!
Postad 28 August 2008 - 10:01
Sedan jag började "packa upp" alla iso filer till en video_ts mapp har detta problem försvunnit. Har för mig att programmet jag använder heter Iso buster.
Postad 28 August 2008 - 11:55
ISOman & Börni:
Så här ser Changeloggen ut på 080822:.....
Tack för infon. Mycket av det jag fortfarande efterfrågar tycks finnas med.
Snart inte mycket kvar på önskelistan....
Men man kommer väl på mer vartefter man pillar med burken. Tack för din energi som skribent på detta i många stycken utmärkta forum.
Ska man föreslå förbättringar för forumet, vore det väl att splitta huvudtråden till något mer hanterbart än 204 sidor...
en hierarkisk struktur kanske? Eller "taggar" för att klassificera svar på frågor och problemställningar i huvudtråden. Att samma frågor dyker upp om och om och om igen, beror säkert delvis på att folk är lata, de frågar hellre än söker själva, men det är nog inte HELA svaret - vad tror du och andra?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
* Officiell tråd - Popcorn Hour A-110/B-110 *
7 bilder
734 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?