någon som har lust att dela med sig av sina optimala inställningar på PZ85 vid tittade på Blu-ray film, vanligt tv tittande, spelande på playstation alt. XBOX?
själv blir jag aldrig riktigt nöjd.. det går väl alltid att få lite bättre bild
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
21 relaterade trådar
Postad 18 July 2008 - 16:39
Tjenis!
någon som har lust att dela med sig av sina optimala inställningar på PZ85 vid tittade på Blu-ray film, vanligt tv tittande, spelande på playstation alt. XBOX? själv blir jag aldrig riktigt nöjd.. det går väl alltid att få lite bättre bild Postad 04 August 2008 - 00:08
Jag har dessa inställningarna för PS3/Blu-ray på min PZ85 42tum
Bildläge = Bio Kontrast = +10 klick ifrån mitten Ljus = mitten Färgmättnad = +10 klick ifrån mitten Skärpa = mitten Färgtemp = varm Övriga hjälpmedel = av Kalibrerat med DVE blu-ray och kommit fram till dessa inställningarna Mvh Per Postad 04 August 2008 - 00:37
Edit: Fel tråd.
Finns det ingen knapp för att radera sina egna inlägg? =/ Redigerat av thompalainen, 04 August 2008 - 00:42. Postad 01 October 2008 - 15:20
Det var värst vad det var få personer som ville dela med sig va denna information...
Postad 01 October 2008 - 17:45
Det er med PZ85 som med alle Panasonics nyere TV - Bio og varm, av med alle bilde "forbedrings" kretser. Hvis du så lar lys, kontrast og farve stå i mitten, så er du ikke langt fra optimal bild. Postad 30 April 2009 - 02:13
Lånar tråden till att fråga hur man ska ställa in PZ86an (identisk till PZ85an förutom MPEG4) vid inkörning? Vad är tillräckligt lågt?
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |