Pristaket ligger på 17000:- ( helst under )
Kan ni rada upp 1,2,3 mest prisvärda tv för det priset.! Har spanat in mig på LG Ps8000 , men är det värt att lägga nån krona till och få en bättre tv?
Otroligt tacksam för svar!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
15 relaterade trådar
Postad 23 December 2009 - 00:06
Ska nu uppgradera mig från min PV60 Som tjänat mig väl, till en tv som är snäppet större!
Pristaket ligger på 17000:- ( helst under ) Kan ni rada upp 1,2,3 mest prisvärda tv för det priset.! Har spanat in mig på LG Ps8000 , men är det värt att lägga nån krona till och få en bättre tv? Otroligt tacksam för svar! Postad 23 December 2009 - 00:12 Köp Lg´n och få pengar över till annat Har själv en panna men ångrar lite att jag inte köpte Lg´n... Postad 23 December 2009 - 07:36
I en annan tråd skriver användaren krissttoffer att han hittat Panasonic TX-P50C10Y för 7000:-. Det är ju en snikmodell och bara HD Ready men med det priset den går lätt in under rubriken prisvärd.
Redigerat av Unregisteredc2e5ee9c, 23 December 2009 - 07:36. Postad 23 December 2009 - 07:49
Ja den är nog prisvärd.
Har man råd får man dock en vassare panel om man lägger till pengar. "Full HD" är väl inte någon frälsning men kontrast och svartnivå är bättre och det har man glädje av. I annonskampanjerna rear de ut gamla modeller / budgetmodeller som de vill bli av med. Visst kan de vara bra köp men kolla noga med egna ögon innan du slår till. Postad 23 December 2009 - 15:49
Jag är inne i samma spår , ska köpa mig en ny 50 tummare runt dom pengarna.
Stanna till på MediaMarkt idag för jag ville kolla på LG PS8000 för att jag har hört bra om den. Tyvärr hade dem inte den inne, och enligt säljaren va han osäker om dem äns skulle ta in några mer för att dem har haft sånna problem med inbränningar, isältellet rekomendera han mig Pannasonic 50U10. Hoppas på mer intressanta tips och gärna om någon har Pannasonicen som kan ge lite info om den hittar bara ren fakta om den på nätet. Postad 23 December 2009 - 21:38
Jag har kompisar som verkligen misshandlar sin LG - står med menyer timmavis, statiska element vid tv-spel, de gav f-n i att köra in den när den var ny, osv osv.
De har mycket ghosting, dvs restbild i några sekunder när det blir svart skärm. jag personligen retar mig på det men jag tror aldrig mina kompisar har lagt märke till det... Hur som helst, det är ju inte någon permanent inbränning. Men jag skulle inte köpa LG, känns för tveksamt kvalitetsmässigt. Postad 23 December 2009 - 22:49
Va i precis samma situation som du för några månader sen, hade en pv60 som jag var riktigt nöjd med. Va på Mediamarkt å såg Ps8000, den va riktigt fin, men tyvärr så hade dem den inte hemma. Jag valde en Samsung LED 46 istället, men den fick jag så mkt problem med så jag lämnade tillbaka den efter bara en vecka. Eftersom att jag fick pengarna tillbaka så frågade jag igen om dem hade den å till min förvåning hade dem i lager så jag klippte till å köpte den...
Haft den i lite över 2 månader nu å måste säga att jag e grymt nöjd över mitt köp... Svärtan e grym (efter en del pillande i inställningarna), menyn å inställningsmöjligheterna e riktigt bra. Spelar mkt med den, kollar på bluray samt HD-tv. Största problemet är då dem tillfälliga inbränningarna eller det så kallade restbilden som dyker upp titt som tätt, men efter ett par timmars tittande så försvinner dem mer å mer. Inget jag stör mig på eftersom att dem försvinner så fort det är någon typ av bild på tvn. Jag tycker att du ska köra på den, du får inte mer tv för pengarna... Postad 23 December 2009 - 22:51
Jag skulle rekommendera någon av Panasonics fullhd apparater, 50S10, 50G10 eller 50V10. Kostar från ca 11k och uppåt. Jag skulle köpa Panasonic före LG alla dagar i veckan.
Redigerat av bjornsva, 23 December 2009 - 23:33. Postad 23 December 2009 - 23:18
Enligt nya rön så är Panasonic v10 plasma den bättre än LG PS8000. Sen är det en smaksak men betyg 10 respektive 8 får du avgöra själv. Ha de
Postad 24 December 2009 - 11:03 +1 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |