Köpråd tv! lcd, Plasma
36 svar till detta ämne
Postad 09 februari 2010 - 16:44
Greedy
-
Greedy
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Har nu dessa kandidater klara:
Philips 47PFL7404H
LG 47LH7000
LG 47LH7020
Har även kollat dessa plasmor:
LG 50PS8000
Samsung PS-50B530
Har ingen koll på plasma alls. Har suttit med en Sony Bravia 40" LCD, de senaste 4 fyra åren nu och vill som sagt ha något annat. Antar att tekniken och tvapparaterna i dagens läge är grymt överlägsna min gamla Sony. Min rädsla för plasmor bottnar förmodligen i gamla fördomar som gällde förr??
Postad 09 februari 2010 - 17:08
Unregistered1734
-
Unregistered1734
-
Beroende
-
-
1 114 inlägg
Inget proffs men proffsen håller nog med ang min rekomendation. https://www.prisjakt...kt.php?p=410618Klart bästa plasma tv märket ute på marknaden. Stora fördelar över lcd som vi kan debattera om i en annan tråd som heter plasma vs lcd. Kika på den vetja.  Mvh
Postad 09 februari 2010 - 23:01
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3 866 inlägg
Jag rekommenderar också Panasonic plasma - behöver faktiskt inte ens veta din budget eller dina användningsområden.
Postad 09 februari 2010 - 23:05
Unregisterede497fc2e
-
Unregisterede497fc2e
-
Användare
-
-
232 inlägg
Instämmer med ovanstående, kör på panasonic g10
Postad 09 februari 2010 - 23:15
Greedy
-
Greedy
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Tackar! den är alltså så bra? Har sneglat lite på 46 tummaren, klart intressant! Har dragit mig för plasma med tanke på inbränningsrisken, den är alltså eliminerad?
Postad 09 februari 2010 - 23:29
mjeuuu
-
mjeuuu
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Nu vart jag också sugen på en G10, den som Hakuna-matata länkade till närmre bestämt. Precis som Greedy undrar jag också om inbränningar dock. En kompis köpte för 3-5 år sen en Pioneer plasma som hade enorma problem med temporära inbränningar, och pga det så har jag alltid varit lite skeptisk, även fast jag självklart inser att det har hänt en del sen dess. :|
Sen undrar jag också hur det är med upplösningar på plasma. Hur hanterar de 1080, samt hur hanterar de lägre upplösningar, framförallt 720p. Jag spelar mycket PS3 och i princip alla spel körs ju i 720p, så det är en viktig punkt för mig.
Postad 09 februari 2010 - 23:55
Noah06
-
Noah06
-
Veteran
-
-
1 592 inlägg
Satsa på Panasonic och alla era frågor kan besvarats då med:"inga problem",vare sig det gäller inbränningar,PS3,Xbox,1080p,720p osv.
Redigerat av Noah06, 09 februari 2010 - 23:56.
Postad 10 februari 2010 - 00:58
Greedy
-
Greedy
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Någon som vet hur G10 hanterar digital tv från Boxer? Det enda minuset med denna Tv`n är ju möjligen den Polska designen...
Redigerat av Greedy, 10 februari 2010 - 01:02.
Postad 10 februari 2010 - 01:06
Izak80
-
Izak80
-
Lärjunge
-
-
379 inlägg
Någon som vet hur G10 hanterar digital tv från Boxer? Det enda minuset med denna Tv`n är ju möjligen den Polska designen...
Den hanterar det så bra som någon platttv kan. Men varför inte åka förbi en seriös elektronikaffär och titta på den?
Redigerat av Izak80, 10 februari 2010 - 01:07.
Postad 10 februari 2010 - 06:01
Greedy
-
Greedy
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Ska åka å kolla lite idag. Problemet är att jag sitter med en gammal 29" nu och det är inte roligt... Sålde iväg Sony Lcd´n. Problem, sambon som ska pröjsa halva tvn fick spel när hon läste tester på G10. Tydligen var den hemskt ful och spiken i kistan var att hon läste att det var krångliga menyer...  Faan... Att saker ska vara så svårt. Hon tjatar om LG LCD då de är snygga... Hon gillade dock utseendet på LG PS8000... Kvinnor.... Ännu bättre är att hon vägrar åka å kolla på tv i butik?!  Men kolla på kläder går tydligen bra... Hjäälp... Kollade precis detta: LG PS8000 Insåg rätt snabbt att det blir svårt att få den svärtan med en LCD.
Redigerat av Greedy, 10 februari 2010 - 06:07.
Postad 10 februari 2010 - 07:26
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
"Min rädsla för plasmor bottnar förmodligen i gamla fördomar som gällde förr??"
Är det en fråga? Jag hänger inte med
Postad 10 februari 2010 - 07:35
oliven
-
oliven
-
Beroende
-
-
1 347 inlägg
Problem, sambon som ska pröjsa halva tvn fick spel när hon läste tester på G10. Tydligen var den hemskt ful och spiken i kistan var att hon läste att det var krångliga menyer... Faan... Att saker ska vara så svårt.
Hon är väl en kvinna? va ska hon in i menyerna o göra?  Kan också rekomendera Panasonic, men jag måste hålla med om designen som inte är direkt banbrytande. Men ful är att ta i. LG PS8000 är väl ingen "dålig" plasma, annars skulle den inte fått så bra omdömen på prisjakt t.ex. Men jag kan garantera att den har sämre svärta och känsligare för ghosting (tillfälliga inbränningar) än vad pannan är.
Postad 10 februari 2010 - 07:44
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Måste instämma med din kvinna, varför måste dom vara så förbannat fula!! Man vill ju inte köpa en ful tavla och ha på väggen. PS-50B530 får du ju grymt mkt bild för pengarna + en SNYGG tv, den kostade nyss 8990 på komplett.se (50b551 i så fall).
Den har ju också fått bra kritik och går att uppgradera så den klarar film och mp3 via usb om man vågar. Ska nog själv slå till på den, känns som en precis lagom investering att ha i ett par år innan förhoppningsvis riktiga led / oled kommer ut
Redigerat av rosenlorden, 10 februari 2010 - 08:11.
Postad 10 februari 2010 - 08:42
Salmonboy
-
Salmonboy
-
Forumräv
-
-
907 inlägg
Panna G10, inget snack om saken! Den bästa "gaming-tv:n" som är aktuell på marknaden just nu.
Design? hum...tja, men varför köpa en snygg och dålig tv, när du kan få en som presterar mycket bättre, men som inte behöver vara snygg? Det är väl bilden som räknas?
Postad 10 februari 2010 - 09:25
oliven
-
oliven
-
Beroende
-
-
1 347 inlägg
Det är väl bilden som räknas?
Du kanske missa att en kvinna skulle vara med och bestämma Vill du annars ha en prisvärd 50" så kolla in Panasonics X10. Äger en själv och det finns inte mkt att klaga på
Postad 10 februari 2010 - 10:01
Unregistered1734
-
Unregistered1734
-
Beroende
-
-
1 114 inlägg
Annars invänta köpet 1 månad och satsa på Samsung eller lg's nyaste plasmor om kvinnan bestämt skall ha design teve:D Så säkrar du dig lite mer då utvecklingen går framåt och du slipper mycket tillfälliga inbränningar.
Panasonics nyaste har samma design i princip.
I dagsläget är det LG PS800 eller invänta de nya plasmorna som gäller tycker jag om du bestämt ska ha med design.
Samsungs serier sägs buzza mycket, förhoppningsvis har dem löst det gällande deras nya plasmor.
Jag tycker dock panasonic har en kvalitets design, lite robust metall aktig. Man får känslan av kvalite 
Men smaken är som baken
Redigerat av Unregistered1734, 10 februari 2010 - 10:02.
Postad 10 februari 2010 - 10:05
tomano58
-
tomano58
-
Mästare
-
-
3 281 inlägg
Hon är väl en kvinna? va ska hon in i menyerna o göra? 
Kan också rekomendera Panasonic, men jag måste hålla med om designen som inte är direkt banbrytande. Men ful är att ta i. LG PS8000 är väl ingen "dålig" plasma, annars skulle den inte fått så bra omdömen på prisjakt t.ex. Men jag kan garantera att den har sämre svärta och känsligare för ghosting (tillfälliga inbränningar) än vad pannan är.
Krångliga menyer? Har haft 3 olika Panna under ca 10 år och aldrig upplevt menyerna som krångliga. Men det är klart, det finns ju inga flashiga bilder/ikoner. Man måste kunna läsa...  Sen är det mest att beklaga att det finns de som tycker utseendet (och i många fall strömförbrukningen) och inte bilden är det primära vid valet av ny TV. Och att kalla G10 för ful är väl ändå att ta i.
Postad 10 februari 2010 - 10:13
masp86
-
masp86
-
Lärjunge
-
-
252 inlägg
Instämmer i att Panasonic gör bra plasmor.
Själv äger jag en Samsung, och tycker att den är grymt bra. Stod och valde mellan en Pansonic PX70 och min Samsung C96 på tiden då det begav sig. Men eftersom bilden var lika vass på båda (enligt mina ögon, stod och jämförde dem i butik med olika inställningar o.s.v) så valde jag Samsungen enbart för att den var snyggare!
Så eftersom både design och prestanda spelar in för er så skulle jag ta en Samsung. Har alltid upplevt deras plasmor som mycket bra, speciellt vad gäller färger och svärta. Färgerna är riktigt bra enligt min erfarenhet.
Enda nackdelen med min Samsung är att dosan är långsam i reaktionerna. Panasonics dosa är mer direkt... Men det är småsaker, och det är sällan man kan få alla egenskaper man vill ha.
Postad 10 februari 2010 - 10:36
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Får man problem med inbränningar (eller den vanligare men mildare "varianten" ghosting) från en modern Panasonic idag är det säkerligen nått fel på tv:n så det behöver man inte oroa sig för (annat än att det alltid finns en risk att man köper sig en felaktigt konstuerad tv - men det kan hända oavsett vilken teknik och märke man köper). Det lustiga är ju att folk verkar bete sig som om det enda problem en tv idag kan ha är inbränningar. Det finns en UPPSJÖ andra bildproblem som kan, och kommer, uppstå. Och det är knappast färre problem bland LCD:er än vad det är bland Plasmor. Så mao, risk för problem finns alltid - men det gäller oavsett displyteknik. Personligen skulle jag inte köpa nån tv alls idag, utan vänta in de Pannorna som kommer med start i Mars. Förhoppningsvis, och det finns en hel del som tyder på det, har de förbättrat flera av de svaga sidor (alla tv-apparater har svaga sidor) 2009 års modeller hade (resistens mot ambient light, efterglöd hos fosforn osv osv). Med det inte sagt att de nya Pannorna är garanterat bäst på markanden, kan man omöjligt veta idag, men med så nära nya modellsläpp brukar det löna sig att ha lite is i magen. Kan hålla med om att de inte är specellt vackra, men det delar de iofs med rätt många platt-tvs...folks krav på design verkar vara "ja en liten blank-plastig svart ram så är det snyggt ju"..."lite rött smet i ramen är ju fränt oxå"...  Det sägs att folk är designmedvetna, det vet i f*n det... Men absolut, är fullständigt övertygad om att Panasonic kommer tappa försäljning pga av deras medvetna (icke) design-val. De har alltid legat flera år efter (jisses det var inte länge sen de körde med skitig-silver-plast-ala-1999!) gängse design-trender som verkar gå hem hos de flesta. Rakt av korkat att falla bort av den anledningen, tycker de inte platt-tv markanden är tuff nog?
Redigerat av pacman, 10 februari 2010 - 10:36.
Postad 10 februari 2010 - 11:01
snozan
-
snozan
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Hon tjatar om LG LCD då de är snygga... Hon gillade dock utseendet på LG PS8000... Kvinnor.... Ännu bättre är att hon vägrar åka å kolla på tv i butik?! Men kolla på kläder går tydligen bra...
Hehe  De känns igen och återkommer alltid med jämna steg. Hon kan köpa svindyra skor för att sen inte använda eller rättare sagt inte kunna gå i dom, men dom var ju snygga. Vet inte hur många opraktiska saker vi har hemma (undangömda i skåp) som köptes just för att "Åh gud va snygg".
Postad 10 februari 2010 - 11:29
magi
-
magi
-
Forumräv
-
-
681 inlägg
Jag sticker ut hakan lite och rekomenderar en Sharp Aquos LC-46LE705S eller 52 tummaren om de känns bättre, ja visst de är en LCD tv, har alldrig förstått varför alla ska rekomendera Panasonic plasma, visst dom är säkert bra, men personligen föredrar jag LCD.
Tack vare ljusstarkare bild, tycker att många plasmor är för mörka.
Energisnålare
Inga inbränningar då lever jag heldre med dom småproblen som en del lcder har.
Postad 10 februari 2010 - 12:17
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Jag sticker ut hakan lite och rekomenderar en Sharp Aquos LC-46LE705S eller 52 tummaren om de känns bättre, ja visst de är en LCD tv, har alldrig förstått varför alla ska rekomendera Panasonic plasma, visst dom är säkert bra, men personligen föredrar jag LCD. Tack vare ljusstarkare bild, tycker att många plasmor är för mörka. Energisnålare Inga inbränningar då lever jag heldre med dom småproblen som en del lcder har.
"småproblem"..hehe. Jag lever hellre med plasmans begränsade men bra bildhantering.
Postad 10 februari 2010 - 12:27
magi
-
magi
-
Forumräv
-
-
681 inlägg
"småproblem"..hehe. Jag lever hellre med plasmans begränsade men bra bildhantering.
Tycker de är bra bild på LCD men de är väll en smaksak
Postad 10 februari 2010 - 12:30
oliven
-
oliven
-
Beroende
-
-
1 347 inlägg
men personligen föredrar jag LCD. Tack vare ljusstarkare bild, tycker att många plasmor är för mörka. Energisnålare Inga inbränningar då lever jag heldre med dom småproblen som en del lcder har.
Att det är mer tryck i ljuset på en LCD säger jag inget om. Men min plasma räcker gott och väl, skulle väl möjligtvis i direkt solljus man skulle föredra en LCD. Tycker det låter som lite gamla fördomar....
Postad 10 februari 2010 - 12:34
Izak80
-
Izak80
-
Lärjunge
-
-
379 inlägg
Greedy: Kan också rekommendera Samsung B655 serien som enligt mitt tycke är den bästa lcdn (om man inte är spelfanatiker för den lider av inputlag även i spelläget, hur mycket man stör sig på det är dock en annan sak), för film och sport, under 10 000 kr. Den är duktig på att skala upp lågupplöst material, svärtan är också väldigt bra och jag ser inget blåstick i den som nämns i en del recensioner. Att sedan designen är snygg är ju bara ett plus. Om du har vägarna förbi någon respektabel elektronikaffär så ta dig ialf tid att kolla in den, det är den värd. Annars kan du ju alltid läsa recensionen från en av de få sidor jag litar på, HDTVtest: http://www.hdtvtest....msung-LE40B650/
Redigerat av Izak80, 10 februari 2010 - 12:38.
Postad 10 februari 2010 - 12:50
Unregistered78f85429
-
Unregistered78f85429
-
Rookie
-
5 inlägg
Måste instämma med din kvinna, varför måste dom vara så förbannat fula!! Man vill ju inte köpa en ful tavla och ha på väggen. PS-50B530 får du ju grymt mkt bild för pengarna + en SNYGG tv, den kostade nyss 8990 på komplett.se (50b551 i så fall).
Den har ju också fått bra kritik och går att uppgradera så den klarar film och mp3 via usb om man vågar. Ska nog själv slå till på den, känns som en precis lagom investering att ha i ett par år innan förhoppningsvis riktiga led / oled kommer ut 
Var kan man läsa mer om hur uppgraderingen via USB går till? Blev väldigt nyfiken! Har en PS-50B530 och är i stort nöjd med den, men ett MYCKET störande problem har jag identifierat: oförmåga att hålla konstant ljusstyrka i mörka scener! Bilden blir alltså, till synes slumpmässigt, ljusare och mörkare i de mörka delarna av scenen när något "ljust" händer i andra delar av bilden. Ja, dynamisk kontrast och alla andra "förbättringar" är avslagna. Felet är -- naturligtvis -- som mest märkbart i 24 Hz-läge, alltså det läge man helst vill köra för att slippa 3:2-judder. Vid 50 Hz (digital mark-TV) syns det bara lite, lite grann och i 60 Hz (PC:ns standardoutput) syns det inte alls. Har provat att byta grafikkort på PC:n. Ingen skillnad. Kanske är det ett fel på just mitt exemplar. Kanske är det en dålig HDMI-kabel. Men innan man köper en dylik pjäs bör man förvissa sig om att felet inte finns, tycker jag. Ett enkelt sätt att se felet är att låta PC:n utöka skrivbordet till båda skärmarna och ha PC-skärmen som huvudskärm. Då skall Samsungen visa en helt blå bild. Prova nu att flytta över muspekaren till Samsungen. Hela bilden blir då några nyanser ljusare. Flytta tillbaka och bilden blir mörkare igen. Detta syns alltså som mest i 24 Hz-läge, lite mindre vid 50 Hz och inte alls vid 60 Hz.
Postad 10 februari 2010 - 20:20
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Hej, ja jag förstår att du blev nyfiken  Finns trådar här på forumet om detta, bara att kolla lite trådar om 5 serien här! Men var försiktig bara hehe. Lite ontopic igen då, måste tipsa om denna tv-n om du fortfarande har Samsung i åtanke som val. PS50B550 Priset är alltså 9100 från pcvaruhuset inkl frakt!.. MEN dom har inga omdömen, och hemsidan är ju lite sisådär. Jag mailade dom och han killen ringde upp mig och var väldigt trevlig, ska nog själv slå till på en tror jag. Angående ovanstående problem med fladdrande ljusstyrka, har för mig att man måste köra film läget för att undkomma detta. Oerhört störande funktion dom bakat in då det alltid är en fördröjning på justeringen! Så var det på en lcd från Samsung jag hade iallafall..
Redigerat av rosenlorden, 10 februari 2010 - 20:23.
Postad 11 februari 2010 - 08:25
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Kanske den funktionen går att stänga permanent i servicemenyn? Jag förstår er frustration. Jag HATAR fluktuerande svärta. Det enda sättet att få bort "funktionen" på min PV-60, var att göra svärtan ljusare.
"Bildförbättringar" som ligger dolda kan ge en obehaglig överraskning när man tittar mer kritiskt på bilden.
Postad 11 februari 2010 - 11:11
Unregistered78f85429
-
Unregistered78f85429
-
Rookie
-
5 inlägg
Angående ovanstående problem med fladdrande ljusstyrka, har för mig att man måste köra film läget för att undkomma detta. Oerhört störande funktion dom bakat in då det alltid är en fördröjning på justeringen! Så var det på en lcd från Samsung jag hade iallafall..
Filmläget? Det enda filmläge min TV har, såvitt jag vet, är ett film mode som kan aktiveras när man tittar på TV-sändningar. Det läget tror jag då gör en inverse telecine eller nåt sånt. Hursomhelst är inte det läget meningsfullt eller ens åtkomligt när man matar TV:n med en datorsignal över HDMI. Nu när jag suttit och lekt med felet ser jag det mer och mer i 50 Hz-läget också, vilket kan förklara varför jag stört mig även på TV-program med denna apparat. Man kan förstås bli av med problemet genom att ställa kontrast/ljus i Normal eller Dynamic-läge, men då blir så mycket annat fel med bilden att man bara spyr. Film skall det vara, då ger den en fantastisk bild. Men inte i 24 eller 50 Hz... HAT!
Postad 11 februari 2010 - 18:56
Nilfons
-
Nilfons
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Panna G10, inget snack om saken! Den bästa "gaming-tv:n" som är aktuell på marknaden just nu. Design? hum...tja, men varför köpa en snygg och dålig tv, när du kan få en som presterar mycket bättre, men som inte behöver vara snygg? Det är väl bilden som räknas?
Snygg och dålig är givetvis inget alternativ. Men snygg och kanske aningen sämre bild är ett attraktivt val, absolut. Jag personligen kan inte köpa en Panna-plasma eftersom de är för fula. TV är ju förutom just en TV också en stor j*vla möbel som tar ganska mycket plats i vardagsrummet. Jag sätter absolut design som en väldigt viktig parameter när jag väljer TV.
Redigerat av Nilfons, 11 februari 2010 - 18:57.
Postad 15 februari 2010 - 19:03
Greedy
-
Greedy
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Idag blev det en ny tv till slut. LG 50PS2000 från Netonet. Har kört den ett par timmar nu med Boxer digitaltv. Första reaktionen är att det är sjukt bra bild på vanlig SD?!? Köpte en CA-modul också. Fortsätter den funka såhär är det ett klipp enligt mig?! Har ju 14 dagars returrätt i fall det skulle krångla... Svärtan är fantastisk om jag jämför med det jag är van vid... En 4 år gammal Sony LCD.
Postad 15 februari 2010 - 19:50
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2 789 inlägg
Verkar vara ett intressant köp men jag tror att plasmaTV nog är för tunga för att sätta upp på väggen. Jag kikar nog vidare på LCD... Lycka till med köpet!
Postad 15 februari 2010 - 20:01
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Verkar vara ett intressant köp men jag tror att plasmaTV nog är för tunga för att sätta upp på väggen. Jag kikar nog vidare på LCD... Lycka till med köpet!
För tunga? Det är ju bara att köpa rätt väggställning.
Postad 15 februari 2010 - 20:03
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
Plasma TV för tunga för att hänga upp på väggen? Var har du fått det ifrån. En vanlig gipsskruv (1, alltså) klararav tyngden av två plasma-TVs. Sätter man fast fästet med de 3-4 skruv som det är meningen ska sitta där finns ingen som helst risk för att TVn ska ramla ner.
Jag har haft min uppe i 4½ år, på en innervägg i ett gammalt landshövdinge-hus. Det är inte bra innerväggar. Men sitter gör den.
Så att ha det som orsak att inte välja en viss TV är inte särskilt klokt.
Postad 15 februari 2010 - 20:24
3mL
-
3mL
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
https://www.minhembi...howtopic=252632Det kan vara värt att läsa om du funderar på en G10.
Postad 16 februari 2010 - 09:47
Nilfons
-
Nilfons
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Plasma TV för tunga för att hänga upp på väggen? Var har du fått det ifrån. En vanlig gipsskruv (1, alltså) klararav tyngden av två plasma-TVs. Sätter man fast fästet med de 3-4 skruv som det är meningen ska sitta där finns ingen som helst risk för att TVn ska ramla ner.
Jag har haft min uppe i 4½ år, på en innervägg i ett gammalt landshövdinge-hus. Det är inte bra innerväggar. Men sitter gör den.
Så att ha det som orsak att inte välja en viss TV är inte särskilt klokt.
Gipsskruvar används för att sätta upp gipsskivor mot reglar. Inget man hänger upp TV-skärmar med. Däremot kan du använda expanders, även kallade mollyskruv, om du skall fästa i en gipsskiva. Säkrast är dock att hitta regeln bakom för en säker montering, då är det absolut inga problem att hänga en plasma. Dessutom är ofta väggfästen konstruerade att passa cc60, vilket betyder att du utan problem kan sätta dina skruvar i reglarna och hoppa över mollyn.
Postad 16 februari 2010 - 09:52
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Det kanske blir ett överskott på plasma efter ett par tusen timmars tittande, och så ramlar den ner....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|