Postad 12 February 2015 - 09:31
Hahahaha jag trodde det var en projektorduk först,,,, galet stor tv.
Du måste vinna priset i störst tv på forumet?
Stilig anläggning, snyggt med kabelkanaler.
Du måste vinna priset i störst tv på forumet?
Stilig anläggning, snyggt med kabelkanaler.
Postad 12 February 2015 - 11:56
När jag köpte en 60" TV för snart två år sedan tänkte jag för mig själv: "du är inte klok, vad har du gjort, den är ju enorm" Men jag vande mig, nu skulle jag inte vilja ha mindre. Är det samma sak för dig?
Kombinationen Marantz+ Canton torde vara riktigt trevlig!
Kombinationen Marantz+ Canton torde vara riktigt trevlig!
Postad 13 February 2015 - 00:03
Fin elektronik och snygga högtalare. Och helt enormt stor tv. 10p så klart
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
31 bilder
535 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?