Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 March 2014 - 19:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Öh, vad märkligt. Måste ha missat en nolla när jag copypastade och så gick den dit.

Det är dock PS3-versionen jag spelade. Utöver mina synpunkter har ni också Thief-tråden på forumet där några till har spelat.

Redigerat av Zoiler, 26 March 2014 - 19:22.

Postad 26 March 2014 - 19:41

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Har du läst min?

https://www.minhembio.com/spelrec/2600

Var ju ingen kul läsning. Men du spelade ju på ps3. :-)
Nu blev jag än mer kluven!

Postad 26 March 2014 - 19:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det är väl kul om du sparar 200 spänn =P?

Det är ju inget tekniskt mästerverk på Xbox One heller tyvärr (eller PS4). Som Ageve sa i Thief-tråden så är PC den bästa versionen men han var också rätt ljummen över spelet.

Postad 26 March 2014 - 20:21

andyman84
  • andyman84
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Har haft min Xbox One sen i måndags, och börjat utforska den så smått, har några frågor redan nu.

Någon som vet hur man gör för att streama filmer från nas till xbox one?
Kan man få igång Oneguide i Sverige, hur gör man?
Någon som hört något om Spotify-app för xbox one?

Postad 27 March 2014 - 00:17

chefcalle
  • chefcalle
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Jag är lite sugen på att slå till på ett xbox one. Var inne och kollade på MS store UK. Ett One med titanfall för 399€?! Det är inte ens 3600sek. Är det verkligen så billigt? Ni som har importerat, vad går frakten på?

MVH

Postad 27 March 2014 - 06:02

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Jag är lite sugen på att slå till på ett xbox one. Var inne och kollade på MS store UK. Ett One med titanfall för 399€?! Det är inte ens 3600sek. Är det verkligen så billigt? Ni som har importerat, vad går frakten på?
Och
MVH

Frakt från MS är gratis och levereras m UPS. Dock så.vet jag inte om du kan köpa från Engelska Ms. Vi i Sverige kunde inte det innan. Däremot funkar det från någon av franska, tyska, italienska spanska MS storesen.

Postad 27 March 2014 - 07:26

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

MVH

Säljer dom alltså i € på engelska MS-store? Säker på att det inte stod £?

Köpte PvZ Garden Warfare igår, HELT värdelöst imo. Rörigare spel får man ju leta efter. Affären där man handlar uppgraderingar osv var dessutom stängd för mig hela kvällen vilket kändes orimligt. Spontant så kändes det som 260:- down the drain.

Postad 27 March 2014 - 07:34

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Tycker PvZ är rätt kul. Skön omväxling från allt annat. Känns inte som man behöver spela så seriöst i det spelet.

Postad 27 March 2014 - 08:36

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Säljer dom alltså i € på engelska MS-store? Säker på att det inte stod £?

Köpte PvZ Garden Warfare igår, HELT värdelöst imo. Rörigare spel får man ju leta efter. Affären där man handlar uppgraderingar osv var dessutom stängd för mig hela kvällen vilket kändes orimligt. Spontant så kändes det som 260:- down the drain.

Tycker PvZ är riktigt kul. Kul med ett FPS där olika gubbar är bra på olika saker.
Jag spelade nån timme igår och hade inga problem att köpa saker i butiken. Den ville ej koppla upp sig emot EA först men sen gick det bra.

Postad 27 March 2014 - 08:55

highscore
  • highscore
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Tycker också PvZ är riktigt kul.
Är sjukt trött på Military Shooters och PvZ är en skön kontrast till alla de spelen.

Postad 27 March 2014 - 09:18

montish
  • montish
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
1m Thief review http://www.youtube.com/watch?v=lAYjD_6PYVo

Frakt från MS är gratis och levereras m UPS. Dock så.vet jag inte om du kan köpa från Engelska Ms. Vi i Sverige kunde inte det innan. Däremot funkar det från någon av franska, tyska, italienska spanska MS storesen.

Man kan köpa från Engelska Ms det har man kunnat göra hela tiden, jag har själv beställt 2st Xbox one från Ms UK.

MVH

Det är Pund från Ms UK Ca 4252,72Kr Fraktfritt och 100% safe dock så är det lite bökigt med att fylla i uppgifterna kontakta chatten så hjälper dem dig med din beställning.

Redigerat av montish, 27 March 2014 - 09:26.

Postad 27 March 2014 - 09:26

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

• 1715 inlägg
  • 0

Man kan köpa från Engelska Ms det har man kunnat göra hela tiden, jag har själv beställt 2st Xbox one från Ms UK.

Okey, då är det jag som rört ihop det. Det var förövrigt kanske från någon av Amazon sidorna man inte kunde göra det ifrån.

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 27 March 2014 - 09:26.

Postad 27 March 2014 - 10:25

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Amazon UK säljer Titanfallbundlingen för ca 3900 kr. Lite längre leveranstid bara.

Postad 27 March 2014 - 10:51

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Tycker PvZ är riktigt kul. Kul med ett FPS där olika gubbar är bra på olika saker.
Jag spelade nån timme igår och hade inga problem att köpa saker i butiken. Den ville ej koppla upp sig emot EA först men sen gick det bra.

Var väl antagligen något fel på EA's fantastiska servers då som gjorde att shoppen var konstant stängd.
Nä, blev inte alls imponerad av detta för fem öre, segt, dålig känsla och otroligt rörigt med fällor, plantor som kommer under marken osv. Kände mest 99% irritation när jag spelade det. 1% var dock kul, att zombie-karaktärerna såg lite roliga ut.

Postad 27 March 2014 - 11:14

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Då har man bråkat med MS nu då...

Min xbox har börjat låta extremt högt och jag hör den tydligt på 4-5 meters avstånd. Snackade med MS supporten igår via chatten och frågade hur man ska gå tillväga. Han sa att jag skulle kontakta svenska supporten (köpte min xbox direkt vis MS hemsida i england)

En kollega på jobbet har samma fel och har blivit nekad support då den ännu inte säljs i Sverige. Så jag dubbelkollade detta med chattsupporten och fick bekräftat att dom numera tar emot reparationer.

Så jag ringer upp dom, beskriver mitt ärende och vad jag har fått för svar i chatten etc. Och får till svar att dom ännu inte har tekniska möjligheter att ta emot reparationer och att jag måste vänta tills det är uppe. Jag hänvisar tiöö konsumentskyddet jag har eftersom jag handlar inom Eu.

https://ec.europa.eu... EN final 2.pdf

Under sid 19 kap 2 står följande:

Consumers can request repair or replacement free of charge if goods they receive
are faulty or do not correspond to what they have ordered. The trader has to repair or replace the good within a reasonable time and with limited inconvenience to the
consumer.

Så nu har jag fått en mailadress till deras legal dep. Så får vi se vad som händer härnäst. Helt sjukt att ett sådant stort företag inte har bättre system som funkar.

Aja vi får se vart detta bär av, men har kvar mail från chatten osv. Så en headsup till alla er som beställer direkt från MS online någonstans i europa. Är kanske värt att köpa från en mellanhand såsom webhallen etc.

Postad 27 March 2014 - 11:29

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Mm tråkigt sånt där :(
För min del så var det skönt med en svensk butik jag beställde ifrån. I det här fallet Media Markt. Då har man en fysisk butik att gå in i och bråka med :)
Det sa säljaren också, är det något så är det bara komma in så hjälper vi dig :)

Redigerat av Chrester, 27 March 2014 - 11:30.

Postad 27 March 2014 - 12:33

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Då har man bråkat med MS nu då...

Min xbox har börjat låta extremt högt och jag hör den tydligt på 4-5 meters avstånd. Snackade med MS supporten igår via chatten och frågade hur man ska gå tillväga. Han sa att jag skulle kontakta svenska supporten (köpte min xbox direkt vis MS hemsida i england)

En kollega på jobbet har samma fel och har blivit nekad support då den ännu inte säljs i Sverige. Så jag dubbelkollade detta med chattsupporten och fick bekräftat att dom numera tar emot reparationer.

Så jag ringer upp dom, beskriver mitt ärende och vad jag har fått för svar i chatten etc. Och får till svar att dom ännu inte har tekniska möjligheter att ta emot reparationer och att jag måste vänta tills det är uppe. Jag hänvisar tiöö konsumentskyddet jag har eftersom jag handlar inom Eu.

https://ec.europa.eu...20final%202.pdf

Under sid 19 kap 2 står följande:

Consumers can request repair or replacement free of charge if goods they receive
are faulty or do not correspond to what they have ordered. The trader has to repair or replace the good within a reasonable time and with limited inconvenience to the
consumer.

Så nu har jag fått en mailadress till deras legal dep. Så får vi se vad som händer härnäst. Helt sjukt att ett sådant stort företag inte har bättre system som funkar.

Aja vi får se vart detta bär av, men har kvar mail från chatten osv. Så en headsup till alla er som beställer direkt från MS online någonstans i europa. Är kanske värt att köpa från en mellanhand såsom webhallen etc.

Håll oss uppdaterade hur det går... Det ska väl för fan vara deras problem att fixa så de kan ta emot och reparera om de säger att de öppnat supportne i Sverige. Annars är det väl bara att skicka en ny till dig.

Postad 27 March 2014 - 12:45

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Har haft min Xbox One sen i måndags, och börjat utforska den så smått, har några frågor redan nu.

Någon som vet hur man gör för att streama filmer från nas till xbox one?
Kan man få igång Oneguide i Sverige, hur gör man?

den ha har stöd för dlna men du måste styra filerna dit du kan inte navigera till filen direkt från xboxen. Själv använder jag skifta appen på min surfplatta och väljer xbox one som uppspelningsenhet kör plex som server.

Redigerat av jimjans, 27 March 2014 - 12:46.

Postad 27 March 2014 - 15:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Tips för er med barn från /r/xboxone/ ;)

WAN SVIEW NCB541W , Snap Internet Explorer, choose mobile view. Camera is $50ish

Postad bild

Postad 27 March 2014 - 21:02

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Tips för er med barn från /r/xboxone/ ;)

WAN SVIEW NCB541W , Snap Internet Explorer, choose mobile view. Camera is $50ish

Postad bild

Grymt!!! Power of the Xbox One! :D
Mycket uppfinningsrikt!

Postad 29 March 2014 - 19:25

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

[...]
[...]

Har inte testat det men detta ska vara en workaround om man kör windows 8:
http://www.reddit.co...o_xbox_one_via/

Redigerat av apabepa12, 29 March 2014 - 19:26.

Postad 30 March 2014 - 16:57

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Va fan!?

Har haft open NAT-type innan och helt plötsligt har både jag och kompisen strict NAT-typ. Går inte att joina party ihop nu:(. Kollat över portarna som skall vara öppna, verkar rätt. Hur kan det bara ändras sådär?

Postad 30 March 2014 - 18:57

highscore
  • highscore
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Va fan!?

Har haft open NAT-type innan och helt plötsligt har både jag och kompisen strict NAT-typ. Går inte att joina party ihop nu:(. Kollat över portarna som skall vara öppna, verkar rätt. Hur kan det bara ändras sådär?

Har ni Telias och deras Thompson router?
Precis så gjorde min, helt omöjlig att få till så att inställningarna fungerade alltid. Ibland funkade det, för att dagen efter vara Strict igen.
Är det så, så be Telia brygga deras router och använd en egen, har funkat 100% sedan jag gjorde det.

Postad 31 March 2014 - 00:26

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Ni som har xbox one, kan ni spela upp en film/låt direkt från mobilen till xboxen via dlna som på 360 slim?

Postad 31 March 2014 - 06:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Har ni Telias och deras Thompson router?
Precis så gjorde min, helt omöjlig att få till så att inställningarna fungerade alltid. Ibland funkade det, för att dagen efter vara Strict igen.
Är det så, så be Telia brygga deras router och använd en egen, har funkat 100% sedan jag gjorde det.

Nej faktiskt inte, vi båda har en Asus- RT-N56U och kör Banhof som levenratör.

Det har fungerat prima innan sedan releasen av One, känns som Microsoft måste ha lagt till några fler portar som skall vara öppna i sista uppdateringen eller nåt.

Postad 31 March 2014 - 08:15

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Nej faktiskt inte, vi båda har en Asus- RT-N56U och kör Banhof som levenratör.

Det har fungerat prima innan sedan releasen av One, känns som Microsoft måste ha lagt till några fler portar som skall vara öppna i sista uppdateringen eller nåt.

Jag har Telia. funkar bra ett tag och sen plötsligt stric igen.
MEn det är bara att ta multiplayer status.
Sen när den är klar tror jag du hålle rin RT, LT, RB, LB så får du detaljerad info.
När den är klar så går du tillbaka. Då ska den ändra till open igen.
Testa det!

Postad 31 March 2014 - 08:15

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Skulle vara tacksam om ni svarade på min tidigare fråga, dessutom så har jag en ny fråga :D

Kan man stoppa in ett usb minne i nån av usb uttagen och titta på filmer?

Postad 31 March 2014 - 10:03

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jag har Telia. funkar bra ett tag och sen plötsligt stric igen.
MEn det är bara att ta multiplayer status.
Sen när den är klar tror jag du hålle rin RT, LT, RB, LB så får du detaljerad info.
När den är klar så går du tillbaka. Då ska den ändra till open igen.
Testa det!

Provade det igår, det stod något där om strict behind a bla bla, kommer inte ihåg. Men det ändrades inte till Open som jag haft innan.

Jäkligt skumt är det i alla fall, men det är ju Microsoft vi pratar om iofs :)

Skulle vara tacksam om ni svarade på min tidigare fråga, dessutom så har jag en ny fråga :D

Kan man stoppa in ett usb minne i nån av usb uttagen och titta på filmer?

Har inte provat. Men One stöjder väl inte divx, x264 etc. Windowsformat kanske fungerar?

Redigerat av genstruktur, 31 March 2014 - 10:04.

Postad 31 March 2014 - 13:24

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Ni som har xbox one, kan ni spela upp en film/låt direkt från mobilen till xboxen via dlna som på 360 slim?

ja du kan spela upp via dlna och mobilen använder själv plex men det går inte via usb minne direkt i konsolen..

Postad 31 March 2014 - 13:30

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Vad menar du med plex?

Har du provat med usb uttagen där bak?

Tack för svaren gubben ;)

Postad 31 March 2014 - 13:37

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Vad menar du med plex?

Har du provat med usb uttagen där bak?

Tack för svaren gubben ;)

plex är en DLNA kompatibel media server och ja xbox one har inget stöd alls för extern lagring alls än så länge..

Postad 31 March 2014 - 17:20

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Angående stödda filformat kolla:
https://www.minhembi...dpost&p=4025290

Postad 31 March 2014 - 17:25

apabepa12
  • apabepa12
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Skaffade mediafjärren(http://www.xbox.com/...bid=nP53TeuHTR2) från MS, nöjd om man bortser från att den inte funkar med YouTube appen, antar att dom fixar det.

+ Ligger bra i handen och känns bra med gummifinish
+ Kompakt
+ Volymstyrning inkl. mute

- Funkar bara delvis med YouTube appen (kan inte navigera bara köra play/pause/ff etc)
- IR mottagare i Kinect saknas, måste peka på huvudenheten

Redigerat av apabepa12, 31 March 2014 - 17:45.

Postad 01 April 2014 - 09:05

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
1:a April idag =)

http://www.webhallen...f_life_3_bundle

Postad 01 April 2014 - 09:53

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Upplev den djupa integrationen med Kinect, för första gången i serien ÄR du Gordon Freeman. (Gamepad-stöd är planerat för det kommande Chapter 1 DLC och är ej en del av Season Pass 1. Köpes separat).

Haha! :D

Postad 01 April 2014 - 10:16

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0
Nytt inlägg från MS från betaforumet, något nytt ska meddelas idag:

Hey, Gamers. The Blu-ray software fixes, along with additional fixes mentioned in yesterday's status update (Kinect not responding after the "Xbox, turn off command", Live TV not playing in surround sound, and other fixes) are still running through internal testing. We also have features enabled in this coming build, along with additional fixes for issues that existed prior to the 1404 update.
We also have a couple of unannounced features that you have been requesting contained in this upcoming build, and are they are there as a direct result of your feedback. It's been longer than we would have liked since rolling out the last update, and we appreciate your patience as we continue testing the planned update. Thank you for your continued patience and for continuing to provide feedback on the existing update. We've seen a lot of great finds from the community recently, along with feature requests and suggestions that we've been sending over to the development teams.
We know that you're anxiously awaiting some new features to test out in this release, and with that in mind keep an eye out on the forums tomorrow. We do have some great features that you will be the first to be able to preview, and we hope that you'll like what you see. As mentioned at the start of the program, there are some features that will be enabled outside of a system update, and these features will be available to preview before the next system update releases.
(Did you ever notice that there are some skipped numbers in the forums topics? Almost like there's something there, waiting to be revealed?)

And to address a thread we saw on Reddit (We read a lot of the posts on Reddit, and we love the feedback from the community there!): no, this isn't an April fool's joke. :-)

Postad 01 April 2014 - 10:42

Unregistered3bf8f5bc
  • Unregistered3bf8f5bc
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

Nytt inlägg från MS från betaforumet, något nytt ska meddelas idag:

Hey, Gamers. The Blu-ray software fixes, along with additional fixes mentioned in yesterday's status update (Kinect not responding after the "Xbox, turn off command", Live TV not playing in surround sound, and other fixes) are still running through internal testing. We also have features enabled in this coming build, along with additional fixes for issues that existed prior to the 1404 update.
We also have a couple of unannounced features that you have been requesting contained in this upcoming build, and are they are there as a direct result of your feedback. It's been longer than we would have liked since rolling out the last update, and we appreciate your patience as we continue testing the planned update. Thank you for your continued patience and for continuing to provide feedback on the existing update. We've seen a lot of great finds from the community recently, along with feature requests and suggestions that we've been sending over to the development teams.
We know that you're anxiously awaiting some new features to test out in this release, and with that in mind keep an eye out on the forums tomorrow. We do have some great features that you will be the first to be able to preview, and we hope that you'll like what you see. As mentioned at the start of the program, there are some features that will be enabled outside of a system update, and these features will be available to preview before the next system update releases.
(Did you ever notice that there are some skipped numbers in the forums topics? Almost like there's something there, waiting to be revealed?)

And to address a thread we saw on Reddit (We read a lot of the posts on Reddit, and we love the feedback from the community there!): no, this isn't an April fool's joke. :-)

Vilket forum är det dom pratar om? Låst för betatestare?

Postad 01 April 2014 - 12:11

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Vilket forum är det dom pratar om? Låst för betatestare?

Japp det är låst för dom som är valda att testa betan, jag fattar inte riktigt vad han menar, har letat runt i forumet men inte hittat något. Kollat på reddit och verkar inte finnas något klokt svar där heller. Vissa tror att man ska ändra url:en men har inte den blekaste faktiskt.

Postad 01 April 2014 - 12:24

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
De har väl antagligen id:n för forum, precis som här.

Alltså,
https://www.minhembi...hp?showforum=98 tar dig till Xbox forumet medan
https://www.minhembi...hp?showforum=74 tar dig till forumet ovanför.

Så antagligen har någon upptäckt att det saknas forum-id:n; typ forumen som finns har id 1,2,3,4,6,7,8,10. Där kan man anta att forum 5 och 9 är 'gömda' forum.

Postad 01 April 2014 - 12:38

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

De har väl antagligen id:n för forum, precis som här.

Alltså,
https://www.minhembi...hp?showforum=98 tar dig till Xbox forumet medan
https://www.minhembi...hp?showforum=74 tar dig till forumet ovanför.

Så antagligen har någon upptäckt att det saknas forum-id:n; typ forumen som finns har id 1,2,3,4,6,7,8,10. Där kan man anta att forum 5 och 9 är 'gömda' forum.

Aha kan det vara så... men frågan är vad ett id kan hinta om? Det är inte någon som har upptäckt det hela utan det är MS själva som har skrivit Did you ever notice that there are some skipped numbers in the forums topics?

Postad 01 April 2014 - 12:53

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Facebook har köpt Rockstar för 28 miljarder och Gamereactor har redan fått en tidig version av GTA6.

Haha sämsta aprilskämtet någonsin.

Postad 01 April 2014 - 16:20

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Kanske det här de hintade om?
http://www.theverge....ass-app-testing
https://www.youtube....h?v=J4mjCHKAilA

Någon som nominerat/föreslagit mig som preview-testare ännu? :)

Redigerat av Cthugha, 01 April 2014 - 16:22.

Postad 01 April 2014 - 18:35

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Enligt kommentarer så verkar de tagit bort den möjligheten numera.

Postad 01 April 2014 - 22:47

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Nån som vet hur man ser till att skype kontakter på pc syns även på xbox one???????????? :S

Postad 01 April 2014 - 23:16

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0

Nån som vet hur man ser till att skype kontakter på pc syns även på xbox one???????????? :S

Dom ligger på första sidan, längst till höger "people" i mitten har du favoriter. Typ omöjligt att missa ju...

Är det verkligen samma konto på one och din pc?

Postad 02 April 2014 - 03:16

Didi1983
  • Didi1983
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Ja! Helt sjukt jag vet, samma sak med min LG G2 (android) men nu har jag addat alla kontakter på nytt igen så nu ere lugnt.

Hade 360 från första dagen men bytte till ps4 för 2 månader sedan för omväxling. Visst grafiken va grym men annars total hjärndöd dashboard........grymt nöjd med min xbone hittills....;)

Redigerat av Didi1983, 02 April 2014 - 03:19.

Postad 02 April 2014 - 09:07

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Kanske det här de hintade om?
http://www.theverge....ass-app-testing
https://www.youtube....h?v=J4mjCHKAilA

Det är helt stängt för fler inbjudningar nu. Dom skrev på forumet att dom ska göra om hela processen på hur man bjuder in folk och ska återkomma senare med mer info. Så fort det är uppe så postar jag här så kan alla som vill ha en inbjudan säga till!

Postad 02 April 2014 - 12:26

Mickys
  • Mickys
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Ingen ny uppdatering nyligen maccswe? Jag ha rej sett någon iaf. Nu har jag men xbone i standby mode istället för att stänga av den helt och då ska uppdateringar tankas automatiskt?

Redigerat av Mickys, 02 April 2014 - 12:27.

Postad 02 April 2014 - 12:30

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Ja! Helt sjukt jag vet, samma sak med min LG G2 (android) men nu har jag addat alla kontakter på nytt igen så nu ere lugnt.

Hade 360 från första dagen men bytte till ps4 för 2 månader sedan för omväxling. Visst grafiken va grym men annars total hjärndöd dashboard........grymt nöjd med min xbone hittills....;)

Jag är jävligt nöjd med min One också. Har haft den i tre veckor och jag älskar handkontrollen och alla funktioner. TV, multitasking, game dvr osv. Och Titanfall! :)

Postad 02 April 2014 - 13:11

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

• 611 inlägg
  • 0

Ingen ny uppdatering nyligen maccswe? Jag ha rej sett någon iaf. Nu har jag men xbone i standby mode istället för att stänga av den helt och då ska uppdateringar tankas automatiskt?

Nepp inget nytt ännu, är ju bara smartglass appen som har uppdateras för beta testare för dom som kör android och wp ej iphones. Dom jobbar fortfarande på problemet som uppstod i senaste releasen med diskläsaren. Det ska komma en fix inom kort skriver dom och det ska även läggas till något nytt till den senaste uppdateringen som många har efterfrågat(1404)

Japp den ska uppdatera (vad jag har förstått det som) när man har den på instant on. Fattar inte varför dom inte bara kan lägga till en knapp i settings i stil med -Search for new updates eller liknande.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.