Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

VIEWSONIC N3260 N3760 N4060

166 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 november 2005 - 10:25

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Dem ändrar ju sina leverans tider hela tiden,, men dem borde få in den runt den 25e..
se länk http://www.itservice...=259682&refID=3

Postad 11 november 2005 - 13:38

Unregisteredeb2242da
  • Unregisteredeb2242da
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Inwarehouse har visst öppnat en butik i Stockholm. Någon som vart där och kikat på vad de visar upp för prylar?

Birger Jarlsgatan 6

Postad 11 november 2005 - 17:07

ericdvd
  • ericdvd
  • Forumräv

• 792 inlägg
  • 0
så det här är en gammal version?

vad heter den nya modellen isåfall?

Postad 11 november 2005 - 17:09

Forsyth
  • Forsyth
  • Veteran

• 1 649 inlägg
  • 0

så det här är en gammal version?

vad heter den nya modellen isåfall?

<{POST_SNAPBACK}>

Den nya heter N3260W (som trådens titel säger), men den som är i testet hos Toms Hardware är föregångaren N3200W.

Postad 11 november 2005 - 23:36

ericdvd
  • ericdvd
  • Forumräv

• 792 inlägg
  • 0
ah ok

tack

Postad 14 november 2005 - 18:50

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Hej Är det fortfarande ingen som sett 37 eller 40 live :)

Postad 15 november 2005 - 00:37

MAXXKILL
  • MAXXKILL
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
bra fråga!

Postad 15 november 2005 - 11:32

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Jag är fruktansvärt nära att beställa en 40" Viewsonic nu... Frågan är om jag ska ta den från Datorhandel (20000:-) eller den lokala PC-handlaren (21500:-).?

Postad 15 november 2005 - 11:37

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Har du sett tv LIVE :) Audiovector eller chansar du på att den är bra

Postad 15 november 2005 - 11:54

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Chansar vilt...
Men min Viewsonic 17" PC-LCD är helt grym!
Alternativet är en ACER 37" 1920x1080 för 20000:-. Svårt val, ACERN har mkt bättre upplösning, digitaltuner, WLAN, 4 scartingångar, demonterbara högtalare mm men nackdelen är att den är 37".

Redigerat av Audiovector, 15 november 2005 - 11:56.

Postad 15 november 2005 - 12:16

Unregisteredeb2242da
  • Unregisteredeb2242da
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0

recension på 32an på denna länk!!! hur kan ni ha missat denna jag är noob  :)
http://graphics.toms.../lcd_tv-05.html

<{POST_SNAPBACK}>

Det där är den gamla 32:an. Den nya har högtalarna under.

Sen finns det redan en tråd om skärmen: https://www.minhembi...howtopic=107978

Redigerat av Unregisteredeb2242da, 15 november 2005 - 12:17.

Postad 15 november 2005 - 12:22

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Slog ihop två trådar om samma TV.

Postad 15 november 2005 - 13:06

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Jag vågar inte chansa ..Kan vänta tills någon annan fått prova den hemma
Men jag är jävligt sugen på o köpa en vägg tv nu . Helst vill jag köpa en LPI
men det är väll bara att inse att den är för dyr för mig.

Postad 15 november 2005 - 15:37

Nixxdorf
  • Nixxdorf
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Jaha nu har jag fått nog.. :D

Jag slog till idag på en 37" från Datorbutiken!! :lol:

Valde mellan denna och Viewpian 37", men något sa mig att detta var rätt val.
Min kompis har en 37" pia och den är jävligt nice men som sagt så tycker jag att ljusstyrkan är lite väl tilltagen eller vad man nu skall säga. Hur som helst så är han helnöjd med sin Pia..

Jag passade även på att köpa en mCubed hFX HTPC!! :D
Detta är något som jag väntar med spänning på, skall bli jävligt kul att mecka ihop den.

Jag köpte Viewsonicen osedd, skall tilläggas!

Men vafan.. det är ju Viewsonic vi snackar om :P

Grejorna trillar in om någon vecka, jag kommer med bilder på spektaklet senare :D

Edit* denna skulle såklart hamna under 37" tråden... Doh! :)

Redigerat av Nixxdorf, 15 november 2005 - 16:24.

Postad 15 november 2005 - 16:00

Unregistered3757f53c
  • Unregistered3757f53c
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Min brors sambo jobbar på Viewsonic Sveriges huvudkontor och enligt henne var bilden riktigt najs på dessa skärmar. Vad nu det är värt :)

Postad 15 november 2005 - 19:46

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Det beror på vad hon har för kunskaper förstås... Vad är hennes uppgift där?

Postad 16 november 2005 - 11:53

Unregistered3757f53c
  • Unregistered3757f53c
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Det beror på vad hon har för kunskaper förstås... Vad är hennes uppgift där?

<{POST_SNAPBACK}>

Eh... nu när frågan kom så kom jag på att jag inte har en blekaste om vad hon gör där ;) Men hon har ju sett ett par LCD genom åren då dom alltid har de senaste på kontoret.

Postad 16 november 2005 - 18:37

Mich
  • Mich
  • Forumräv

• 610 inlägg
  • 0
Här finns bruksanvisning till N3260W

http://www.viewsonic...w-1e_ug_swd.pdf

Postad 17 november 2005 - 18:04

DigetZ
  • DigetZ
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Här är den första riktiga Review´n jag hittat.. Håll till godo..

http://reviews.cnet....39194073,00.htm

Postad 19 november 2005 - 14:42

Ludde76
  • Ludde76
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Här är den första riktiga Review´n jag hittat.. Håll till godo..

http://reviews.cnet....39194073,00.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Det var ju inte speciellt positiv kritik...

Postad 19 november 2005 - 15:06

Leon69
  • Leon69
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Här finns bruksanvisning till N3260W

http://www.viewsonic...w-1e_ug_swd.pdf

<{POST_SNAPBACK}>

H´mmmmmm !

Ja iofs man får det man betalar för . . . . :rolleyes:

Postad 19 november 2005 - 15:17

Minitankaren3
  • Minitankaren3
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Det innebär att det inte är nån höjdar LCD eller vadå?
Funderar starkt på 37 tum nämligen men verkar som ingen fått hem den än....

//Tobbe

Postad 21 november 2005 - 14:59

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Kolla in Ymer-Fahlströms hemsida:

http://www.ymerfahlstrom.se

Bra pris på Viewsonic + fraktfritt + räntefritt 24 mån + 19 Trisslotter på köpet. Inte dumt alls!

Är det ingen som sett denna TV IRL ännu?

Postad 21 november 2005 - 22:53

MAXXKILL
  • MAXXKILL
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Den är inte allt för mycket billigare än le40r51 från tyskland och slutsatsen för mig blir att jag väljer samsungen före viewsonic efter att ha läst recesionen. tack för den!

Redigerat av MAXXKILL, 21 november 2005 - 22:53.

Postad 01 december 2005 - 16:46

noose
  • noose
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Hur har det gått? Har du fått tv´n ännu?

Jaha nu har jag fått nog..  ;)

Jag slog till idag på en 37" från Datorbutiken!!    ;)

Valde mellan denna och Viewpian 37", men något sa mig att detta var rätt val.
Min kompis har en 37" pia och den är jävligt nice men som sagt så tycker jag att ljusstyrkan är lite väl tilltagen eller vad man nu skall säga.  Hur som helst så är han helnöjd med sin Pia..

Jag passade även på att köpa en mCubed hFX HTPC!!  :D
Detta är något som jag väntar med spänning på, skall bli jävligt kul att mecka ihop den.

Jag köpte Viewsonicen osedd, skall tilläggas!

Men vafan.. det är ju Viewsonic vi snackar om  :D

Grejorna trillar in om någon vecka, jag kommer med bilder på spektaklet senare  :D

Edit* denna skulle såklart hamna under 37" tråden... Doh!  :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 03 december 2005 - 14:13

Profeten
  • Profeten
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Någon som fått hem den och kan kommentera? Verkar ju onekligen vara mycket TV för pengarna.

Postad 06 december 2005 - 19:54

Rogntudjuu
  • Rogntudjuu
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jag fick hem min TV igår, så jag kan väl inte säga så mycket om den. Köpte den osedd från Dialect då föregångaren fick bra kritik på Toms Hardware. Det är min första LCD, och jag har inte kikat såå mycket på lcd-skärmar (tv då), men jag kan väl säga att jag är förvånad hur bra bild den ger med tv-signal rgb via scart som passerar en video innan den når tv:n. Däremot verkar den krävande vad gäller kvaliteten på bildkomprimeringen. En del saker ser verkligen snygga ut och en del visar tydliga blocktendenser, men det tror jag beror mer på dålig kvalité i själva bilden snarare än på TV:n. Helt klart krävs det en ren signal för att den ska leverera bra. Skärpan är mycket bra med en tendens till outlines om det är många tunna linjer ihop. Den skalar om (zoomar) till 16:9 förvånansvärt bra, kollade på cityakuten igår och det var inte störande alls. Min DVD är tyvärr en gammal häck och min dator med DVI står långt från TV:n just nu, men jag längtar verkligen efter att tjonga in en digitalsignal rätt i TV:n. Om den är värd de knappa 11600 som jag slantade får väl framtiden utvisa. Det är ******** mycket pengar för en TV anser jag (och då rör vi oss ändå i det lägre prissegmentet), men samtidigt får man ju mer än en TV eftersom det bara är att plugga datorn rätt in t.ex.

Om man ska negga lite direkt så tycker jag att det var snålt av Viewsonic att inte slänga med ett väggfäste också. Bara ett basic iaf, för jag vill ändå inte vrida TV:n och hålla på, den ska sitta så nära väggen det går.

Postad 07 december 2005 - 08:10

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0
Trevligt, återkom gärna när du tweakat lite! Och det viktiga, hur är svärtan? Svart eller grådassig?

Postad 07 december 2005 - 11:38

stolle
  • stolle
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
För fram denna tråd i ljuset igen med den mest intressanta frågan ang denna LCD.
Har någon sett den ännu?

Postad 07 december 2005 - 12:12

Rogntudjuu
  • Rogntudjuu
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Den är ju inte nattsvart, men det var å andra sidan inte min gamla Mark bildrörs-TV heller. :rolleyes: Men den är inte störande ljus i svärtan. Kollade på Örnen på SVT igår, och i kvällsscenerna så är svärtan ändå helt OK. Men jag har ju inte tweakat nåt än. Det är lite annorlunda än min gamla 21" eftersom handkamerafilmat skak blir så mycket tydligare på en stor skärm, särskilt om man zommar en letterbox till 16:9. Men det är en vanesak antar jag.

Postad 07 december 2005 - 12:24

Unregistered1c91b3e3
  • Unregistered1c91b3e3
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Den diskuteras lite mer aktivt i tråden om 37 tummarn, se https://www.minhembi...howtopic=107369.

Fattar inte riktigt varför det behövs 3-4 olika trådar om denna lcd, man kan bli confused för mindre :rolleyes: , det finns en tråd för varje storlek, trots att det är samma tv. Fler trådar man måste följa i onödan.

Redigerat av Unregistered1c91b3e3, 07 december 2005 - 12:27.

Postad 07 december 2005 - 12:50

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0
Någon moderator som kan slå ihop viewsonic lcd trådarna till en?
Man blir som sagt confused :rolleyes: onödigt att ha en för varje storlek..

Jag hade beställt en 37" men avbeställde efter försenade leveranser och jag tror inte någon fortfarande fått någon än eller?

Postad 07 december 2005 - 14:16

Audiovector
  • Audiovector
  • Guru

• 4 884 inlägg
  • 0
Fixat!

Postad 07 december 2005 - 14:19

Minitankaren3
  • Minitankaren3
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Den är ju inte nattsvart, men det var å andra sidan inte min gamla Mark bildrörs-TV heller. :rolleyes: Men den är inte störande ljus i svärtan. Kollade på Örnen på SVT igår, och i kvällsscenerna så är svärtan ändå helt OK. Men jag har ju inte tweakat nåt än. Det är lite annorlunda än min gamla 21" eftersom handkamerafilmat skak blir så mycket tydligare på en stor skärm, särskilt om man zommar en letterbox till 16:9. Men det är en vanesak antar jag.

<{POST_SNAPBACK}>

Låter intressant skall skicka tillbaka min Viewpia 37:a det lyser i nedre högra hörnet funderar på att byta till denna i stället.

//Tobbe

Postad 07 december 2005 - 19:02

Minitankaren3
  • Minitankaren3
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Nån som har 32:an som kan ge lite omdöme?

Funderar på att gå ner til l32 i stället för 37.

//Tobbe

Postad 07 december 2005 - 20:04

wushu
  • wushu
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Kom igen nu, lite bilder va =)?

Postad 08 december 2005 - 19:13

Minitankaren3
  • Minitankaren3
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Ingen som fått 37:an än?

Skall returnera min Viewpia 37 och vill gärna ha ett omdöme om denna om man vågar schansa på en 37 till?

//Tobbe

Postad 08 december 2005 - 21:13

Gabriel_80
  • Gabriel_80
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Ingen som fått 37:an än?

Skall returnera min Viewpia 37 och vill gärna ha ett omdöme om denna om man vågar schansa på en 37 till?

//Tobbe

<{POST_SNAPBACK}>

Testade 37-tummaren på jobbet idag. Testade främst PC-användning:

1360x768 - > Skärmen klarar inte av att ta emot upplösningen genom HDMI, endast VGA. Med HDMI aktiveras 1080i-läget med denna upplösning, vilket gör att bilden blir komprimerad med en inte alltför bra algoritm (svarta ca 0,5cm balkar på samtliga sidor). Såg alltså bättre ut med VGA-anslutningen.

1280x768 - > Bilden hamnar till höger och även med horizontalförskjutningen i maxläge till vänster får man ändå en ca 2 cm bred svart rand på vänster sida. Detta alltså med VGA. HDMI, har ej testat än men kan tänka mig att blir magert resultat där med.

Buffalo LinkTheater genom komponent-anslutningen: Ok bild, färgrymden är bra, även om de svarta och grå nyanserna är lite väl fattiga, blir lätt smetiga områden i mörka scener.

Generellt sett tycker jag att det är en ganska prisvärd TV. Tycker dock inte om det billiga, plastiga chassit. Och så är TVn förvånansvärt tjock. inte så att man kan kalla den för platt-tv direkt. Börjar alltmer likna projektions-TV när det gäller tjockleken...

Betyg så långt: 7 / 10

Postad 08 december 2005 - 22:34

Minitankaren3
  • Minitankaren3
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Ajdå låter inte alltför bra , men hur är den med dvd? Det kommer jag mesta att använda den till.

Kanske bäst att slå till på en Vewpia 32 i stället då kanske`?

//Tobbe

Postad 09 december 2005 - 06:53

Gabriel_80
  • Gabriel_80
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Ajdå låter inte alltför bra , men hur är den med dvd? Det kommer jag mesta att använda den till.

Kanske bäst att slå till på en Vewpia 32  i stället då kanske`?

//Tobbe

<{POST_SNAPBACK}>

Njaeh - skulle inte jag göra. Har även en Viewpia 32" LCD på jobbet (med inbyggd DVB-T), kommer dock inte ihåg den exakta modellbeteckningen. Problemet med VP:n är att bilden ghostar, dvs. bränns fast lätt. Tex. jag hade en systemmeny öppen ganska länge. När jag tog bort den så var en avbildning av dess form fastbränd i ett par timmar. Trodde att detta inte var möjligt med LCD, men så är det.

Postad 09 december 2005 - 07:59

Tobbe Hansson
  • Tobbe Hansson
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0
Oj det trodde jag inte heller va möjligt , har du möjlighet att testa Viewsonicen med dvd helst via HDMI om det går.

Står i valet att gå ner till 32 tum eller byta min Viewpia 37:a till Viewsonics 37:a , enligt Dustin är kvaliten på dessa likvärdig.

Kanske det är så att "bristerna" i brända filmer syns mindre på mindre skärm , det talar för en 32:a då man har över 900 brända skivor att kika på...

Dock på vissa filmer får man riktigt bra bild men tycker att jag sitter lite för nära 2,5 m men men får väl försöka möblera om framöver.

Frågan jag söker svar på är , får man bättre bild på Viewsonicen än Viewpian 37 tum????

Via dvd då förståss , med tanke på att Viewpian är lite ljusstark.

//Tobbe ( Fick retursedeln i dag från Dustin )

Postad 09 december 2005 - 09:21

Gabriel_80
  • Gabriel_80
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
DVD-bilden med HDMI är helt ok (samsung hd-850). Aningen bättre än med DiBoss LT-40H5LPH, om det nu hjälper som referens. Färgernä är klara, och bilden relativt skarp. Till priset sett helt klart prisvärd. Skulle ändå sätta mina pengar på en LG RZ-37LZ55, aningen bättre bild, ungefär samma pris, och snyggar chassi. Men låt oss säga så här: Om man inte ska ha tv:n till datorbruk, så är ViewSonic helt klart ett helt chysst val.

Postad 09 december 2005 - 10:17

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

Oj det trodde jag inte heller va möjligt , har du möjlighet att testa Viewsonicen med dvd helst via HDMI om det går.

Står i valet att gå ner till 32 tum eller byta min Viewpia 37:a till Viewsonics 37:a , enligt Dustin är kvaliten på dessa likvärdig.

Kanske det är så att "bristerna" i brända filmer syns mindre på mindre skärm  , det talar för en 32:a då man har över 900 brända skivor att kika på...

Dock på vissa filmer får man riktigt bra bild men tycker att jag sitter lite för nära 2,5 m men men  får väl försöka möblera om framöver.

Frågan jag söker svar på är , får man bättre bild på Viewsonicen än Viewpian 37 tum????

//Tobbe  ( Fick retursedeln i dag från Dustin )

<{POST_SNAPBACK}>

självklart syns bristerna på brända filmer tydligare på en 37" och jag tror inte det blir bättre för du byter till annat märke.
Kvalitén på dvd på viewpian är otroligt bra, jag kör via scart ändå och den är bättre än på min gamla crt...

nu har jag ju inte sett viewsonicen så jag ska självklart inte dömma ut den och gör det absolut inte då jag själv funderade på en sådan innan jag bestämde mig...

Postad 09 december 2005 - 10:40

Gabriel_80
  • Gabriel_80
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag tror att Viewpia och Viewsonic brottas i ungefär samma klass. Jobbar själv hos en återförsäljare och har testat ganska många olika modeller hittills. Själv skulle jag grunda mitt val i detta fall på garantin, service-organisationen, användbarheten och ev. andrahandsvärdet.

Postad 09 december 2005 - 11:38

raptorjr
  • raptorjr
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
Finns det ens en Viewpia modell med inbyggd DVB-T? Har inte hört ett ord om det i den enormt långa Viewpia tråden.
Att en LCD bränner fast bilden är väl ändå en teknisk omöjlighet?

Postad 09 december 2005 - 11:43

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nix, kolla instruktionsboken för Hyundai Q320 så kan du se att dom varnar för det.

Postad 09 december 2005 - 11:47

Tobbe Hansson
  • Tobbe Hansson
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0

Kanske det är så att "bristerna" i brända filmer syns mindre på mindre skärm  , det talar för en 32:a då man har över 900 brända skivor att kika på...

Dock på vissa filmer får man riktigt bra bild men tycker att jag sitter lite för nära 2,5 m men men  får väl försöka möblera om framöver.

//Tobbe  ( Fick retursedeln i dag från Dustin )

<{POST_SNAPBACK}>

självklart syns bristerna på brända filmer tydligare på en 37" och jag tror inte det blir bättre för du byter till annat märke.
Kvalitén på dvd på viewpian är otroligt bra, jag kör via scart ändå och den är bättre än på min gamla crt...

nu har jag ju inte sett viewsonicen så jag ska självklart inte dömma ut den och gör det absolut inte då jag själv funderade på en sådan innan jag bestämde mig...

<{POST_SNAPBACK}>

Du har helt rätt det beror helt klart på källan , sen är allt relativt svårt o jämföra en 37 tums LCD med en 28 tums crt i den bilden , om man nu skall jämföra får jag klart bättre bild på min crt men den är ju mycket mindre därför syns bristerna mindre med.

Därför funderar jag på en 32 tums i stället mindre bild= visar bristerna mindre he he hoppas jag iaf.

//Tobbe

Postad 09 december 2005 - 11:49

Tobbe Hansson
  • Tobbe Hansson
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0

DVD-bilden med HDMI är helt ok (samsung hd-850). Aningen bättre än med DiBoss LT-40H5LPH, om det nu hjälper som referens. Färgernä är klara, och bilden relativt skarp. Till priset sett helt klart prisvärd. Skulle ändå sätta mina pengar på en LG RZ-37LZ55, aningen bättre bild, ungefär samma pris, och snyggar chassi. Men låt oss säga så här: Om man inte ska ha tv:n till datorbruk, så är ViewSonic helt klart ett helt chysst val.

<{POST_SNAPBACK}>

Ok skall inte koppla den till datorn , fúnderar på att som sagt gå ner en storlek till 32 och då hittade jag denna Sagem Axium HD-L32 som jag skall testa nästa vecka på hemmabiobutiken som har ett demoex uppe.

Tackar för all hjälp.

//Tobbe

Postad 09 december 2005 - 12:18

Gabriel_80
  • Gabriel_80
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Finns det ens en Viewpia modell med inbyggd DVB-T? Har inte hört ett ord om det i den enormt långa Viewpia tråden.

<{POST_SNAPBACK}>

Tekniskt omöjlighet eller inte, jag har sett det med egna ögon. Men självfallet beror inte ghosting-fenomenet i detta fall på samma skäl som i plasma-skärmar. Men nog är det möjligt ändå. Speciellt i Viewpia modellen LD-32IE31 som jag har här brevid skrivbordet. där bara ca 1 minuts fryst bild framkallar en svag ghost (fastbränd bild), som dock går bort efter ett par minuter.

Postad 09 december 2005 - 12:28

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

nej det finns det ju inte, dock så är det inget jag anser nödvändigt när det ändå inte finns kortplats.
Jag skulle aldrig kunna leva med enbart 1,2 och 4an, skulle jag gå över från min analoga kabel-tv till digitalt (vilket jag lär göra när jag fått jobb) så kommer jag ändå vilja ha fler kanaler och mig veterligen ingår de kanalerna i alla paket så man måste ändå skaffa sig en box till kortet...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.