Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny Samsung LE32M61BX med döda (lysande) pixlar

54 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 april 2006 - 16:25

ponna1
  • ponna1
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Bokade en upphämtning av DHL som skulle ske idag. Eftersom dom bara åker ut och hämtar mellan 8 och 17 på vardagar och inte kan (eller vill) tala om på ett ungefär när mellan 8 och 17 dom tänker dyka upp så var jag tvungen att ta ledigt från jobbet hela dagen. Men tror ni dom dyker upp och hämtar paketet då? Nääääedå!
:)  :)  ;) DHL suger jakdoffe!!! ;)  :angry:  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej!
Tänkte bara berätta lite som kan få dig att le lite igen från en som har lite mer otur än dig!
Beställde en hemmabio runt tionde februari..har inte fått den än..kef har slut på svart som jag vill ha..surt surt bara att vänta.
sålde bilen förra veckan..allt gick bra..förutom att det strular med vägverket de vill inte göra ägarbyteshandlingen förän 31 mars..trots att jag skickade in den i Tisdags..Går inte att göra något åt säger de..kul.kul
köpte ny bil Förra onsdagen endast 6 månader gammal ..efter en dag så pajar farthållaren och brommsarna måste bytas pga av att de är skeva,,lugnt garantijobb..
Idag går inte bilen alls..de har matat in fel programvara på verkstad och vet inte hur de ska åtgärda det..Fan va livet är roligt..Och ja javisst ja Min Lcd tv byter de display på..pga av död pixel..låter som om det kommer gå bra..Fan vad det är roligt med saker just nu.
Tack för mig
Pontus

<{POST_SNAPBACK}>

hej hej hallå!
Kommer ni ihåg mig som hade en del otur med det mesta..bilar och tv ..osv.
De skulle laga min 32 :a enligt samsungs support.
Nu har jag hämtat den och...mer lysande pixlar än den förra displayen..som de bytt på min tv...kul...kul
Ringde tillbaka till samsung..hör till min förvåning en kvinna säga...ok...det måste blivitt något fel...vi byter aldrig ut displayer..vi byter hela tv:n....jag börjar gapskratta henne rakt i örat och ..blir sedan helt skogstokig...
Det jag nu ska göra är att på nytt kontakta min återförsäljare för att få en ny tv..precis samma procedur som sist förutom att då ..ringde verkstan upp och sa att de fått direktiv från samsung att byta min display..
vad håller de på med...suck suck

Totalt har jag nu haft min tv på rep..i två gånger med 7 veckor utan tv bild...tex hela Os utan tv...Fy fan vad jag ångrar att jag köpte detta ****..
Pontus i Karlstad.
Vad ska jag göra ge mig tips.

Postad 13 april 2006 - 16:26

ponna1
  • ponna1
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jag önskar er alla en trevlig Tv Påsk.
Pontus

Redigerat av ponna1, 13 april 2006 - 16:27.

Postad 13 april 2006 - 17:30

lillegorenje
  • lillegorenje
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0

hej hej hallå!
Nu har jag hämtat den och...mer lysande pixlar än den förra displayen..som de bytt på min tv...kul...kul
Ringde tillbaka till samsung..hör till min förvåning en kvinna säga...ok...det måste blivitt något fel...vi byter aldrig ut displayer..vi byter hela tv:n....jag börjar gapskratta henne rakt i örat och ..blir sedan helt skogstokig...
Det jag nu ska göra är att på nytt kontakta min återförsäljare för att få en ny tv..precis samma procedur som sist förutom att då ..ringde verkstan upp och sa att de fått direktiv från samsung att byta min display..

Totalt har jag nu haft min tv på rep..i två gånger med 7 veckor utan tv bild...tex hela Os utan tv...Fy fan vad jag ångrar att jag köpte detta ****..
Pontus i Karlstad.

<{POST_SNAPBACK}>

OMG! :)
Får mina erfarenheter att likna rena i-landsproblemet i kvadrat i jämförelse!
Hoppas du får en ny snart! Stå på dig! (Fotbolls-vm snart ju :)

Postad 13 april 2006 - 17:37

m0t04u
  • m0t04u
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]hej hej hallå!

Pontus i Karlstad.

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

Du får KRÄVA att få en NY tv, det har du rätt till. Kan de inte ge dig en NY likadan fungerande Tv inom rimlig tid, be dom skicka en annan du vill ha som är lika bra eller bättre. Vill dom inte göra detta kräv pengarna tillbaka. Vill dom inte ge det får du dra det vidare rättsligt. Åter igen tipsar jag om att läsa det här: https://www.minhembio.com/artiklar/264

mvh
m0t04u

Postad 13 april 2006 - 17:45

ponna1
  • ponna1
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Tack för tipsen m0t04u
Pontus

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Vy från dörr med ny soffa
    DPC
    2025-05-07 10:19:58
  • Rad 1 och 2
    DPC
    2025-05-07 10:17:56
  • Soffa till salongens andra rad
    DPC
    2025-05-07 10:03:29
  • Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.