Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG:s PG6000 plasma

2138 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 januari 2008 - 03:04

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0
Detta är helt underbart, på något vis hoppas jag att min PC1R går sönder i sommar så att jag får ut en ny skärm på försäkringen.
Med tanke på alla problem modellen har haft är det ju inte helt otroligt.

Fyfan vilket lyft från LGs sida. Inte för att de varit kassa innan, men klivet uppåt har varit stort...
Även om kommande modeller från Panna och Pio kommer vara bra så är detta ändå på något vis en TV som spelar i en annan prisklass, men som bildmässigt hänger med, och med en design som till och med spöar Pio G8!!!

Jag är kär!

Postad 20 januari 2008 - 11:06

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

Fyfan vilket lyft från LGs sida. Inte för att de varit kassa innan, men klivet uppåt har varit stort...
Även om kommande modeller från Panna och Pio kommer vara bra så är detta ändå på något vis en TV som spelar i en annan prisklass, men som bildmässigt hänger med, och med en design som till och med spöar Pio G8!!!

Jag är kär!

lugn i stormen nu, Du kanske ska se den först va :blink: ??

Postad 20 januari 2008 - 12:01

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0

Jag är kär!

lugn i stormen nu, Du kanske ska se den först va B) ??

Självklart :blink:
Men det ser bra ut :lol:

Postad 20 januari 2008 - 12:04

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Jag har också försäkring på min Panna 60, i lite över ett år till vad som helst kan ju hända tills
den går ut :lol: B)

Kanske blir en LG 50 tum nästa gång , verkar hur bra som helst ju :blink:

Postad 20 januari 2008 - 12:20

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0

Jag har också försäkring på min Panna 60, i lite över ett år till vad som helst kan ju hända tills
den går ut B) ;)

Kanske blir en LG 50 tum nästa gång , verkar hur bra som helst ju :lol:

Mm, jag känner så också... Jag skall ju flytta i höst, vad som helst kan ju hända :blink:
Nej men, har faktiskt sett 2 röda prickar dansandes, en gång, på komponentsignalen :D
Inte helt omöjligt att de blir fler, i sommar.... *hoppas* B)

Postad 20 januari 2008 - 14:27

twosome
  • twosome
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hej forumskollegor!

Kan vi inte försöka få denna, och gärna alla andra trådar, till att gå tillbaka till lite mer seriöst kommunicerande?
Det har spårat ur lite nu, eller hur?

Mer fakta, seriösa inlägg och målvaktsräddningar av Joakim på LG, det vore trevligt att läsa...!

Postad 21 januari 2008 - 15:48

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2 523 inlägg
  • 0
http://www.aftonblad...ticle1668912.ab

första testet

edit:
http://prylportalen....amp;sAction=NEW
bättre bilder
tyvärr verkar den ju precis som pioneer lite mörk i bilden, vilket jag inte gillar, men kommer nog invänta så man får kolla på denna innan man köper något nytt.

Redigerat av Beagle five, 21 januari 2008 - 15:59.

Postad 22 januari 2008 - 16:16

Unregistered7c4f906d
  • Unregistered7c4f906d
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Ser riktigt härlig ut!! Kan nog bli köp framåt våren. Någon som hört om riktpris på 50" fullHD?

Läste att Panasonic är på väg att släppa nya plasmor också. Någon som vet när?

Redigerat av Unregistered7c4f906d, 22 januari 2008 - 16:16.

Postad 22 januari 2008 - 18:28

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0
:| Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha en 50PG6000 :D

Postad 22 januari 2008 - 18:38

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

:| Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha en 50PG6000 :lol:

Men jag har ju sagt åt dej att du ska se den på riktigt först innan du blir helt exalterad :D B)

Ok jag hade förstått din vill ha vill havill ha vill ha vill ha vill ha om det handlade om nya Pio super kuro 9mm :D

Postad 22 januari 2008 - 18:47

Unregistered7c4f906d
  • Unregistered7c4f906d
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Vill också ha men kommer vänta tills den är i butik så jag får se den. :D

Frågan är ju bara om man ska nöja sig med denna eller vänta på full-HD versionen.......

Postad 22 januari 2008 - 18:58

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0

:| Vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha en 50PG6000 :D

Men jag har ju sagt åt dej att du ska se den på riktigt först innan du blir helt exalterad :lol: :D

Ok jag hade förstått din vill ha vill havill ha vill ha vill ha vill ha om det handlade om nya Pio super kuro 9mm B)

F*låt Robbazz :D

:D Men alltså... De som testat den hyllar den och ger den full pott, och jag avgudar designen på den. Då är saken biff för min egen del B)
Jag är mer än nöjd med min nuvarande TV, men det är klart att om jag nu kanske har runt 700-800:1 i kontrast och PX70 har runt 1000:1, och Pio över 2000:1. Det gör skillnad, ponera att G-serien får runt 1500:1 vid samma mätmetoder. Det räcker och blir över för min egen del. Jag har som tidigare stått i detta forum prioriterat design.
Idag ser PC1-serien inte snygg ut om man jämför med Samsungs Q97HD, men jämfört mot PV60 var fighten redan avgjord.

Designen kan få mig att blunda för mer viktiga saker. Så länge helheten är bra, och framför allt, jag vill ha 50" (eller mer) !!!!

Postad 22 januari 2008 - 19:58

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4 219 inlägg
  • 0
Ehm... var det inte du som valde PC1R p.g.a. designen var bättre än Pana?

Postad 22 januari 2008 - 20:29

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0

Jag har som tidigare stått i detta forum prioriterat design.
Idag ser PC1-serien inte snygg ut om man jämför med Samsungs Q97HD, men jämfört mot PV60 var fighten redan avgjord.

Designen kan få mig att blunda för mer viktiga saker. Så länge helheten är bra, och framför allt, jag vill ha 50" (eller mer) !!!!

Ehm... var det inte du som valde PC1R p.g.a. designen var bättre än Pana?

Som sagt...

Postad 22 januari 2008 - 20:37

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4 219 inlägg
  • 0
Ok, jag hade bara ett vagt minne från våra diskussioner för ett år sedan. Däremot har du väl en viss omedveten poäng i ditt inlägg ovan när du skriver att den designen som du valde för ett år sedan inte längre är snygg i jämförelse med nya modeller. Det visar väl vanskligheten med att prioritera designen över andra saker. Men som sagt är det ju intressant att se hur de nya modellerna från LG klarar sig bildmässigt i förhållande till Pioneer som tycks vara det ouppnåeliga målet för alla konkurrenter. LG har ju haft en vana att spotta ut nya modeller som inte skiljer sig särskilt mycket åt (utom i buggar) och som dessutom lovar runt och håller tunt :D

Redigerat av Unregistered1197, 22 januari 2008 - 20:39.

Postad 22 januari 2008 - 21:24

kalle_22
  • kalle_22
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
här är en länk till panasonic nya tv apparater ,Nu har pioneer värkligen fåt konkurans . http://uk.cinenow.co...onstration-2008

Postad 22 januari 2008 - 22:05

Interloper
  • Interloper
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

här är en länk till panasonic nya tv apparater ,Nu har pioneer värkligen fåt konkurans . http://uk.cinenow.co...onstration-2008

Detta diskuteras lämpligast i denna tråden: Panasonic Plasma 2008

Postad 23 januari 2008 - 09:43

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
betydligt sämre tv-apparater än den här har tidigare höjts till skyarna av diverse testpaneler

Postad 23 januari 2008 - 20:07

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Hoppas nu att de släpps i mars, 1,5 månad kan jag stå ut med utan tv

Postad 26 januari 2008 - 10:58

liraren54
  • liraren54
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Jag är sugen på en sån här pärla.. Men, är fundersam över om man inte ska ha en fullhd tv.. När jag nu kommer köpa TV så vill ja ha den i X antal år, säg en 3-4 kanske iaf.. Svårt å säga,, men känns som man missar något om man inte köper en med fullHD(?)..
Drygt dock att fullHDn först kommer till juni!

Men borde inte hdready dyka upp snart???

Postad 26 januari 2008 - 12:43

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
Fanns ju något test för ett tag sedan där "experter" och "vanligt" folk satt ganska så nära HD -readey och Full-HD och inte kunde se någon som helst skillnad i upplösning. Dessutom känns det ju som att plasma med Full-HD fortfarande är lite nytt och kanske ger en del problem pga det. Men det är inget som jag är insatt i dock.

Postad 26 januari 2008 - 13:25

liraren54
  • liraren54
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
okej. Det jag är inne på är en 50" så det kanske blir pixligt om man inte ha fullhd ifall man kör analogt tv nät?

Postad 26 januari 2008 - 13:28

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

okej. Det jag är inne på är en 50" så det kanske blir pixligt om man inte ha fullhd ifall man kör analogt tv nät?

Varför köra genom det analoga tv nätet år 2008 på en "platt tv" :blink: ??

Postad 26 januari 2008 - 14:02

Unregistered7c4f906d
  • Unregistered7c4f906d
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Jag är sugen på en sån här pärla.. Men, är fundersam över om man inte ska ha en fullhd tv.. När jag nu kommer köpa TV så vill ja ha den i X antal år, säg en 3-4 kanske iaf.. Svårt å säga,, men känns som man missar något om man inte köper en med fullHD(?)..
Drygt dock att fullHDn först kommer till juni!

Även jag går i funderingarna HD-ready eller Full-HD och jag hoppas någon som kan detta kan sprida lite mer ljus över det. Det jag kommer ha inkopplat till TV'n, troligen via en Marantz 7002, är:

- PS3, primärt för att kunna se på Blu-ray men även för spel. Vad jag förstår så är inte ens blu-ray full-HD idag utan kör i 720p...
- CanalDigital med HD-box
- Övriga kanaler som inte sänds via Canal-Digital har jag analogt via min kabelleverantör
- Min plan är att även införskaffa en HTPC men det kanske ”bara” blir en mediaspelare typ DViCO Twix eller liknande.

Så, borde man vänta på full-HD eller ska man nöja sig med HD-ready?

Kanske fel tråd men eftersom även jag är sugen på nya LG så ställer jag frågan här. :blink:

Postad 26 januari 2008 - 14:15

Drexler
  • Drexler
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0
Det här med full-HD är totalt överskattat vad gäller TV. Ok att det är en fördel i projektorer där man kommer upp i en bildstorlek upp mot 100 tum, men för en tv?!?

Jag har jämfört en PDP-LX508D (1920x1080) med en PDP-508XD (1366x768), båda pioneer 50 tums plasmor som var kalibrerade och visade samma filmklipp i 1080p från blueray, och jag kunde banne mig inte se någon skillnad och då stod jag ändå kanske 1.5-2 m från apparaterna.

Sen vill jag addressa en annan myt. Full-HD är inte mer framtidssäkert än HD-ready. Ger en HD-ready TV bättre bild idag än en annan TV som är Fulll-HD, kommer den göra det i framtiden också. Så bra bild är framtidsäkert, inte full-HD!!!

Förövrigt kommer vi att få dras med vanlig standardupplöst tv i många, många är till, så att köpa en tv som visar HD-mateial på ett bra sätt men är usel på SDTV bara för att vara "framtidssäkrad" är inte särskilt smart.

Alltså, jag hade lätt satsat på LG:s HDready version istället för att vänta och pröjsa betydligt mer för en tv som ger samma bildkvalite, bara för att den har bättre "specs".

Bara mina 5 öre...

Redigerat av Drexler, 26 januari 2008 - 14:27.

Postad 26 januari 2008 - 16:27

liraren54
  • liraren54
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

Varför köra genom det analoga tv nätet år 2008 på en "platt tv" :D ??

pga att jag bor i en lägenhet och därifrån får jag kabeltv.

Men anledningen till att jag köper ny tv är mest pga PS3.
Jag var och kikade på TV idag, siba/onoff (bara kikad!). men iaf så tyckte jag inte att jag såg så stor skillnad på snyggheten utan snarare på färgerna.. landskap/människor osv såg så olika ut. Men sen var vissa mycket klarare än andra med självklart.
Men ska försöka bege mig till nån affär där de är lite kunnigare, han var ju värdelös som jag snackade med.

Postad 26 januari 2008 - 17:01

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0
Du får inte bättre bild på en TV med analog 576i bild för att panelen har högre upplösning, snarare tvärtom. Panelen tvingas skala upp en värdelös bild ännu mer. Det ger sämre bild.

Postad 26 januari 2008 - 17:33

liraren54
  • liraren54
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

Du får inte bättre bild på en TV med analog 576i bild för att panelen har högre upplösning, snarare tvärtom. Panelen tvingas skala upp en värdelös bild ännu mer. Det ger sämre bild.

Jo det förstår jag.. Men de på onoff körde HD material, discovery för studen..

Postad 26 januari 2008 - 18:04

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0
Den enda gången, i princip, som du märker skillnad, det är på runt 1.5 meters avstånd till en 42:a med bluray/hd-dvd material som körs i 1080p. Då blir det något lite mer detaljrikt än om du kör 720p. På över 2 meters avstånd är det nästan hopplöst att se skillnad. På mer än det kan du glömma att se någon skillnad. Pixlarna är en halv mm breda på en 42" 1080-tv. det är som om du tar ett vitt papper på väggen, ritar en prick med 0.5-stiftpenna, och sedan ställer dig på 3 meters avstånd (utan att följa med pricken) och försöker hitta den. Hittar du den är du duktig.

Postad 27 januari 2008 - 09:36

Unregistered7c4f906d
  • Unregistered7c4f906d
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

det är som om du tar ett vitt papper på väggen, ritar en prick med 0.5-stiftpenna, och sedan ställer dig på 3 meters avstånd (utan att följa med pricken) och försöker hitta den. Hittar du den är du duktig.

Mitt tips är att jag inte hittar den..... :D

Ok, tack för svaren gällande HDready kontra Full-HD. Lutar nog åt LG's 6000 serie, alltså vanlig HD. Passar min budget bättre också :D

Postad 27 januari 2008 - 11:03

Lasse C
  • Lasse C
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Lite underligt att just den här modellen skall kunna frälsa alla tv-tittare från alla små och stora problem. Blir det nu för alltid slut med reflexer, pip, tjut, konstiga linjer, dålig svärta, fel färger, ghosting, banding och vad nu allt heter. Tillåt mig tvivla. Om LG har all denna kunskap och kompetens tycker jag att de redan nu borde ligga i topp kvalitetsmässigt och ha plånboksvänliga priser.

Postad 27 januari 2008 - 11:53

Petter Lindgren
  • Petter Lindgren
  • Lärjunge

• 288 inlägg
  • 0
Tja, om man läser trådarna här på forumet så märker man snabbt att ingen TV är perfekt. Sedan så kan man ju fundera vilka problem som är av betydelse och vilka knappt märks av...

Jag är sugen på denna TV främst pga att den verkar väldigt prisvärd i förhållande till prestandan. Dessutom så är den ju otroligt snygg!

Men visst, man vet ju inte hur bra den är eller om den lider av några problem förren den kommit ut i handeln..

Postad 27 januari 2008 - 11:58

PerssonsPack
  • PerssonsPack
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0

Lite underligt att just den här modellen skall kunna frälsa alla tv-tittare från alla små och stora problem. Blir det nu för alltid slut med reflexer, pip, tjut, konstiga linjer, dålig svärta, fel färger, ghosting, banding och vad nu allt heter. Tillåt mig tvivla. Om LG har all denna kunskap och kompetens tycker jag att de redan nu borde ligga i topp kvalitetsmässigt och ha plånboksvänliga priser.

Är det nog ingen som tror. Men en väldigt positiv recension från prylportalen, bra kalibreringsmöjligheter och en svärta som är i klass med Pioneer, och till ett pris av 19.000 kr för 50", gör den givetvis väldigt intressant.

Postad 27 januari 2008 - 12:31

Unregistered63826edc
  • Unregistered63826edc
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
M3 kom med en recension häromdagen och den var inte alls lika översvallande positiv som PP. Kan vara värt att kolla.

Postad 27 januari 2008 - 12:32

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0
Gäller ju att hitta en TV som har fel man kan leva med. ;)

Postad 27 januari 2008 - 13:19

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

M3 kom med en recension häromdagen och den var inte alls lika översvallande positiv som PP. Kan vara värt att kolla.

Läste den med och citerar deras syn på lg´s 6000 serie.

"LG´s nya lyxmodell har ingen chans mot en pioneer (G8) bildmässigt, men för den sakens skull betyder det inte att skärmen gör bort sig. Den klarar sig riktigt bra för prisklassen och vinner en hel del på den exklusiva designen"

så enligt M3 så krossar fortfarande pionner 508 allt i tv väg !

Postad 27 januari 2008 - 13:31

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Läste den med och citerar deras syn på lg´s 6000 serie.

"LG´s nya lyxmodell har ingen chans mot en pioneer (G8) bildmässigt, men för den sakens skull betyder det inte att skärmen gör bort sig. Den klarar sig riktigt bra för prisklassen och vinner en hel del på den exklusiva designen"

så enligt M3 så krossar fortfarande pionner 508 allt i tv väg !

Låter inte riktigt bra. Tråkigt, jag som trodde att detta skulle kunna bli ett bra alternativ. Nåja man får väl se den först.
Någon som vet när dom nya 5 lm/watt Plasma skall börja dyka upp?

Redigerat av ffodil, 27 januari 2008 - 13:34.

Postad 27 januari 2008 - 13:41

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0
Vore trevligt med länk, har desperat letat igenom M3 efter recensionen, men hittar inget.

Postad 27 januari 2008 - 13:57

Unregistered63826edc
  • Unregistered63826edc
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Senaste pappersnummret av M3 digital world. Samma nummer som har en recension av rockband.

Postad 27 januari 2008 - 14:03

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Å andra sidan har väl M3 ofta nära nog noll koll (gäller väl iofs PP med) så förutom att se den kalibrerad själv så skulle inte jag dra några som helst slutsatser föränn hdtvtest eller Hemmabio eller ännu hellre Havocsi har lagt ögonen på den...

Jag hoppas LG lyckas bra, bättre bild till folket. ;)

Postad 27 januari 2008 - 15:55

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0

Å andra sidan har väl M3 ofta nära nog noll koll (gäller väl iofs PP med) så förutom att se den kalibrerad själv så skulle inte jag dra några som helst slutsatser föränn hdtvtest eller Hemmabio eller ännu hellre Havocsi har lagt ögonen på den...

Jag hoppas LG lyckas bra, bättre bild till folket. ;)

Absolut. Tar inte seriöst på sånna här tester egentligen jag heller.
Som sagt bästa sättet är ju att vänta på en "riktig" recension occh sen självklart se den med egna ögon :(
Ska iaf bli kul å se vart den står sen !

Postad 28 januari 2008 - 07:23

liraren54
  • liraren54
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Den finns bara som plasma? Det kommer inte samtidigt någon LCD version?

Postad 28 januari 2008 - 07:47

Petter Lindgren
  • Petter Lindgren
  • Lärjunge

• 288 inlägg
  • 0
Jo, de släpper även en LCD som heter LG 6000.
https://www.minhembi...howtopic=184177

Väldigt besynnerligt att de har samma namn...

Postad 28 januari 2008 - 17:23

liraren54
  • liraren54
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
fel.. :blush:

Redigerat av liraren54, 28 januari 2008 - 17:34.

Postad 28 januari 2008 - 17:42

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Jag hoppas LG lyckas bra, bättre bild till folket. :rolleyes:

Helt rätt!
M3 har ungefär lika bra koll som en fisk har på land... ;)

Postad 29 januari 2008 - 10:24

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
det var det jag var rädd för, dvs att det inte kan mäta sig med enda tv:n som är tillräckligt bra.
Kanske kommer 7000 serien med en bättre spek som bättre kan jämföras med pioneeren.

Postad 29 januari 2008 - 13:46

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1 682 inlägg
  • 0

Jo, de släpper även en LCD som heter LG 6000.
https://www.minhembi...howtopic=184177

Väldigt besynnerligt att de har samma namn...

De har inte samma namn:

LG LG6000 = LG LCD-G 6000
LG PG6000 = LG Plasma-G 6000
G-panelerna för både LCD och Plasma har antagligen utvecklats parallellt om min teori stämmer, eller så vill de bara köra samma namn.

Hur som helst så är det på samma tema som LC och PC-serierna som LG haft det senaste.
De har Y och C och kanske något mer...

L och P står för teknik...

Postad 29 januari 2008 - 22:35

kevinergo
  • kevinergo
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Testet ligger ute på M3:s site nu.

M3 test av LG PG6000

Postad 29 januari 2008 - 23:19

PM_1975
  • PM_1975
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Tydligen var M3 inte lika imponerad av uppskalningen som prylportalen:

"PG6000 fixar inte uppskalning lika väl som Pioneer-tv:n och resultatet blir godkänt rent allmänt, men riktigt kladdigt i jämförelse."

Detta gällde iofs analog bildkälla.

Postad 29 januari 2008 - 23:32

PerssonsPack
  • PerssonsPack
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Analog bildkälla är helt ointressant idag om man köper en TV för att få bra bild.

Att den skulle prestera EXAKT lika bra som Pioneer, till halva priset är kanske osannolikt, men om den har ungefär samma svärta och schyssta kalibreringsmöjligheter så tror jag många kan tänka sig att lägga mellanskillnaden mot Pioneer på en resa till kanarieöarna för familljen istället :)

Hackiga panoreringar verkar också märkligt då den ju ska köra 24fps material i 72hz, borde bli helt perfekta panoreringar. Tror inte M3 har alla hemma faktiskt, det har de aldrig haft tidigare.....

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.