LG 42" TV - 42PC1R
(TV)
|
1
|
(167)
|
Inga priser | |
LG 42" TV - 42PC1RR
(TV)
|
1
|
(54)
|
Inga priser |
Postad 26 May 2007 - 19:50
Postad 20 August 2007 - 11:50
Postad 28 September 2007 - 06:57
Nu har jag ett annat problem. När jag satte på tv:n igår så hade jag bara ljud men ingen bild???
Ska ringa expert idag men nån som har en aning om vad det kan vara för fel?
Postad 28 September 2007 - 07:43
OK, tack!
Nu har jag ett annat problem. När jag satte på tv:n igår så hade jag bara ljud men ingen bild???
Det fanns några som fick just det felet för över ett år sedan, när PC1R var ganska nysläppt. För dem hade tv:n pajjat, de fick nya på garantin.
Postad 28 September 2007 - 08:06
OK, tack!
Det fanns några som fick just det felet för över ett år sedan, när PC1R var ganska nysläppt. För dem hade tv:n pajjat, de fick nya på garantin.
Åfan, ska pressa expert eller är det bättre att ringa LG direkt? Får man en ny tv eller tar dom in den och lagar den? Min är köpt i Januari -07.
Postad 02 October 2007 - 20:18
Har haft den på lagning 2 ggr och den blir inte ett dugg bättre.
Det knastrar ur högtalarna
Det finns inga detaljer alls i mörka bilder,det blir bara en svart massa av allt.
Den hänger sig ibland när man ska byta ingång.
Nån som vet om LG brukar gå med på att ta tillbaka apparater?
Dom svarar ju inte på mail
Postad 02 October 2007 - 20:23
Du har fel på din produkt.
Vad gäller svärtan så är det en löjlig skillnad på vad för material man kör.
Gick från en dyr Sony Dvd köpt 2003 till en snorbillig Pioneer DVD med HDMI (1495kr) och bilden blev ljusår bättre. Alla detaljer finns med, bilden är kristallklar och färgerna är underbara.
Postad 26 October 2007 - 20:23
Postad 27 December 2007 - 08:51
OK, tack!
Fick tillbaka tv:n efter at dom bytt nåt kort. Nu 3 månader senare så har jag ett vertikalt sträck mitt i bilden.
Tack som fan. Man måste väl nästan få lämna tillbaka en sån tv?
Postad 16 January 2008 - 22:22
Postad 07 February 2008 - 15:41
Kan någon förklara för mig hur man väljer att spela in på HHD´n från olika ingångar på tv´n? Har en 42PC1RR och har inte hittat hur jag skall kunna spela in fån CD boxen som jag har kopplat med hdmi kabel.Det går att välja vilken som helst av alla ingångar för inspelning på HDD:n.
Det är dubbla analoga tuners om nån missat det. Dock går det inte att tajma två program samtidigt om man inte är hemma, utan du får nöja dej med att kika på Aktuellt live och spela in Sverker samtidigt.
Skulle verkligen behöva hjälp med detta omgående.
/hedde
Redigerat av Unregistered386d6549, 07 February 2008 - 15:48.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
LG 42PC1RR vs Panasonic TH 42PV60E
66 filmer
26 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?