Vilken TV vann Eisa Awards för bästa HD Ready TV jo PV70!!!
Tycker det är konstigt att den gjorde det. Borde ju varit pioneers nya G8 som skulle vunnit Eisa Awards för bästa HD Ready TV, då den krossar alla tv apparater som finns på marknaden idag !
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
59 relaterade trådar
Postad 19 August 2007 - 21:11
Tycker det är konstigt att den gjorde det. Borde ju varit pioneers nya G8 som skulle vunnit Eisa Awards för bästa HD Ready TV, då den krossar alla tv apparater som finns på marknaden idag ! Postad 19 August 2007 - 21:14
Du hoff : sobeus har lite svårt för att förstå saker idag Postad 19 August 2007 - 21:23
hehe nä. Men vill han veta skillnaden så finns inget lättare eller bättre sätt än att ge sig ut och kolla IRL. Men annars kan man förklara det så här, alla panasonics plasmor har deras anti-reflex förutom px700 som har anti-glare. Anti-glare vs Anti-reflective (PX77 vs PX75): Px75 = px70, PX77 = px700 * The PX75 has a marginal edge for contrast in an average living room or theatre environment; it also offers better detail. The PX77 uses an anti-glare screen to diffuse light so it virtually eliminates direct light sources reflections, much like an LCD TV so it appears to have slightly less detail and contrast as compared to the PX75. The PX75 is great for average-to-low light environments and the PX77 is better for brighter or harsher light environments. Postad 19 August 2007 - 21:52
Jag tycker du ska ut o kolla på olika tv-apparater innan du tycker o tänker om saker. Skulle inte förvåna mig om du bara köpt tvn på en internetbutik utan att ens sprungit runt och kollat / jämfört etc.
px700s antireflex ger än mörkare samt mattare bild än px70. både för o nackdelar med detta då några tycker det gör att den förlorar skuggdetaljer men en sak som är säker är ju att reflektioner som är nästan standard på plasmor är väldigt mycket mindre på px700. Så där har panasonic lyckats. Snälla du jag har varit i tio olika affärer och jämfört plasmor. O sen skulle jag aldrig köpa en sak på en internet affär! Jag är inne på min 5 plasma skärm nu så jag har en del erfarenhet! Men jag erkänner att jag uppenbarligen har helt fel om detta med antireflexbehandlingen!! My bad och det ber ja om ursäkt för. Men jag står fortfarande för att PV70 är bättre skärm än vad Q97 är!!!!! Postad 23 August 2007 - 16:46
Vilket vacker ställningstagande Jag börjar själv tröttna rejält på bildbehandlingen på PV70/PX70. Vidhåller fortfarande att Pannan har bättre svärta, men Q97 har finare design och bättre bildbehandling, så den bör man köpa istället... Postad 23 August 2007 - 19:41
Jag börjar själv tröttna rejält på bildbehandlingen på PV70/PX70.
Vidhåller fortfarande att Pannan har bättre svärta, men Q97 har finare design och bättre bildbehandling, så den bör man köpa istället... Du får utveckla dig vad e det fär fel på bildbehandlingen? Postad 02 September 2007 - 15:39
Jag har beställt en Q96 då den de flertaliga gångerna jag har jämfört varit bättre i mina ögon. Men idag när jag var inne i en butik i ett annat ärende så kunde jag inte låta bli att jämföra. Helt plötsligt så tyckte jag att PX70 var bättre. Jag blir snart tokig. Q96 var mycket rödare i färgen. Jag vet inte vad de hade för inställningar i butiken. Det borde gå att få bort den rödaktiga färgen och få en lite varmare bild på Q96. Vad säger ni som Q96/Q97 och kankse även ni som har PV70/PX70?
Postad 02 September 2007 - 17:01
På Siba här i Göteborg (på backaplan) kan man få se båda 50"arna precis brevid varandra. OCh jag måste få säga att Samsungen är mycket mer imponerande bildkvaltiésmässigt än Pannan. Hade kört på Q97 vilken dag som helst!
Q97!! Postad 02 September 2007 - 18:51
Sen så är det ultimata att kolla in en tv i en butik och naturligtvis så är det perfekct bild kvalite med den dynamiska inst som alla butiker demar i ! Postad 02 September 2007 - 19:00
Va inte sån nu Robbazz, du har själv varit där:P Fast du lekte nog med inställningarna med =) Postad 02 September 2007 - 20:21
hehe.. menade inte att den ena var bättre än den andra, svårt bara att vara sååååå säker på att den ena krossar den andra när man bara jämför i butik. bättre då att ta hem dom båda och jämföra som jag gjorde Men som sagt. finns för och nackdelar med båda Edit. hade inte pv70 hemma utan px700 Redigerat av Unregistereda8d246d3, 02 September 2007 - 20:23. Postad 08 September 2007 - 23:53
Eh, hade inte pv70 hemma utan px700... har du gjort dig av med pannan också?
- Hedman Redigerat av Unregistered67fa056e, 08 September 2007 - 23:54. Postad 09 September 2007 - 10:07
Gå in på siba eller någon affär som har Pannan och Samsungen brevid varandra... Och titta en gång till när det gäller svärtan. Q96/97:an tyckte jag hade mycket bättre svärta. Allt annat var också bättre enligt mig =P För mig var det ett enkelt val! Om båda hade dynamiska inställningar eller whatever.. så skötte Samsungen sig mycket bättre än Pannan iaf! Redigerat av Mille2000, 09 September 2007 - 10:09. Postad 14 September 2007 - 15:37
OK, nu har jag bestämt mig för att köpa en C96 (nästan). Jag antar att det inte är så stor skillnad mellan den och Q96, men jag ska ändå ta och åka för att se så att jag är nöjd med bilden. Men jag har några frågor: Kan man koppla Sammyn till datorn och på så vis se film? Vad är det då för sladd man ska använda, namn? En annan grej, mediamarkt ska öppna i staden om ca 1 månad. Tror ni de kan pressa priserna till ungefär lika lågt som på nätet? För isf köper jag helst i fysisk butik (med tanke på returer osv). Hur ser priserna ut i mediamarkt, sthlm? Redigerat av EvenSteven, 14 September 2007 - 15:40. Postad 14 September 2007 - 15:42
hehe nej då ! har kvar den hemma Postad 14 September 2007 - 19:40 I Ljud och Bild hemma slog Pannan Samsungen klart. De har antagligen testat under bra förhållanden och inte i en affär. Köp senaste numret och läs testen innan du bestämmer dig. Du kan ju inte bedöma Panasonicen om den är inställd på dynamisk. Bägge apparaterna måste ju vara inställda som du kommer att ha dem hemma och testas i den belysningen du har hemma. I affären är det ju en aning ljusare än hemma i vardagsrummet. Redigerat av Unregistered14ba2107, 14 September 2007 - 19:42. Postad 14 September 2007 - 21:56 Finns det test på Q96/97 i den tidningen???I Ljud och Bild hemma slog Pannan Samsungen klart. De har antagligen testat under bra förhållanden och inte i en affär. Köp senaste numret och läs testen innan du bestämmer dig. Postad 14 September 2007 - 22:05
Panasonicen är bättre än Samsungen thats it..
Sen kan man ju undra över vad han stör sig på när det gäller Panasonics bildbehandling som spöar Samsungen utan vidare på den punkten, är det nåt som Samsung alltid sugit på så är det ju bildbehandlingen. Jag äger numera en PV70 och kör en ComHem HDTV box med HDMI ut samt PS3 till den och jag är äckligt nöjd. Bilder kommer när en av mina vänner fotat med sin Nikon D80. Men när bilderna kommer så kan det tyvärr vara med den hemska nuvarande väggtapeten som nån idiot valt, den är gul. Vi ska måla. Postad 14 September 2007 - 22:14
PX70 vann ett test i senaste Bild & Ljud hemma.
Hitachi P42H01 3/6 LG 42PC51 4/6 Pioneer PDP-4280XA 6/6 Panasonic TH-42PX70 6/6 Samsung PS-42Q96 4/6 Panasonicen blev Bäst i test medan Pioneer blev Bra köp. De skriver: PDP 4208XA är bäst utrustad och har testets högsta bildkvalitet. Men det är först med sofistikerat bildmaterial som Blu-ray och HD DVD som skillnaderna syns tydligt. Och inte ens då är avståndet till Panasonic-skärmen så våldsamt stort. När vi tar med priset i beräkningen är därför Panasonic TH-42PX70 vår solklara testvinnare den här gången, medan Pioneer rekommenderas till de allra mest krävande TV-tittarna. Enligt tidningen var Panasonicen bra mycket bättre än Samsungen. Postad 14 September 2007 - 23:07
Ja men nu är grejen att på samsungs c & q seien kan man stänga av all bildbehandling. Dessutom så har samsungs plasmor en jäkla massa reglage för att optimera bilden, vilket px 70/700 saknar. Sen har samsung optisk ljudutgång för oss som vill ha 5.1 ljud från den inbyggda boxen på alla modeller, även snikmodellen (c96). Postad 15 September 2007 - 08:05
Finns recensioner som tycker tvärtom. Så det är helt upp till vad man själv tycker. T.ex. augustinumret av The perfect Vision Perfectvision.com har nu testat amerikanska motsvarigheter av PX70, Samsung Q96/q97, http://www.avguide.c...-perfect-vision Summary: The Hitachi P50H401 - "Halfway There" The Panasonic TH-50PX77U - "Black Champ" EU-modell: Panasonic PX700 The Samsung HP-T5064 - "Plasma Powerhouse" EU-Modell: Samsung Q96/Q96 The Vizio VP50 - "The Low-Price Leader" Scores are 1-10 with 10 being best: Overall Picture Quality (SD) Hitachi 5 Panny 7 Sammy 8 Vizio 6 Overall Picture Quality (HD) Hitachi 6 Panny 8 Sammy 9 Vizio 7 Features Hitachi 8 Panny 5 Sammy 9 Vizio 5 Connectivity Hitachi 7 Panny 6 Sammy 8 Vizio 6 User Interface Hitachi 6 Panny 6 Sammy 7 Vizio 8 Viewing Angle Sammy 8 Hitachi 8 Panny 8 Vizio 8 Ambient Light Tolerance Hitach 7 Panny 8 Sammy 7 Vizio 6 Value Hitachi 4 Panny 7 Sammy 8 Vizio 7 Postad 15 September 2007 - 13:18
Jag tar tidningstester med en nypa salt då det är ofta det fabrikat som annonserar mest som får bäst betyg och ibland är inte tester speciellt väl uformade utan de bygger på testarens subjektiva bedömning. Jag köpte tidningen hemmabio för att de testade 42" skärmar. Då visar det sig att de testar Panasonic PX70 plasma mot en Samsung LCD. Inte helt rättvist tycker jag. De är som att jämföra äpplen och päron.
Jag låter ögat bestämma och alla gånger utom en gång så har Q96/Q97 sätt bättre sätt bättre ut än PX70. Jag tycker att PX70 har för få inställningsmöjligheter men jag håller med att den har bättre bild än Q96/Q97 "out of the box". Utseendemässigt tycker jag PX70 är rent ut sagt ful i jämförelse med Q96 och säga vad ni vill men en av anledningarna att jag köper platt-TV är att de är snyggare än en CRT och varför då köpa en ful modell. Som en säljare sa till mig; "Panasonic kommer aldrig att vinna nåt designpris" och enligt butikens grossist var det en enorm efterfrågan på Q96 för tillfället. Nu väntar jag otåligt på att min Q96 skall komma. Redigerat av Unregisteredb8cb7621, 15 September 2007 - 13:19. Postad 15 September 2007 - 16:11
Själv väntar jag på min pv70. Kunde inte motså när jag fick den för 10k exkl frakt tyvärr har jag inte fått den än men nu så skrev butiken att de bjussade på frakten så jag gnäller inte än.
Postad 15 September 2007 - 17:22
Tror nog jag satsar på en C96 då, eftersom många säger att Q96an är bra.
Vad har mediamarkt för priser på Q96/Q97/C96? Postad 18 September 2007 - 15:40
Vill man läsa ett svenskt jämförande test mellan PX70 och Q96 så är det bara att införskaffa nya numret (oktober) av M3 Digital World. Q96 som är på omslaget av tidningen utses där till bästa köp.
Redigerat av Mange_L, 18 September 2007 - 15:45. Postad 19 September 2007 - 14:46
Annars kan ni dra ned recension av Q96 som de hade i sin tidning för någon månad sedan. Har lagt upp den här, varsågoda!
http://www.speedysha.../928374696.html Postad 19 September 2007 - 15:03
Vart beställde du? Postad 19 September 2007 - 15:37
Rotor, de sålde fan PV70 för 9999:- i elgigantens fysiska butik i v-ås.
Redigerat av EvenSteven, 19 September 2007 - 15:38. Postad 19 September 2007 - 15:47
Köpte dem från siba för ca 2v sedan. De ska visst ha skickat den igår då jag fick ett kollinr av dem. Postad 24 September 2007 - 12:19
Blev till slut att jag köpte en Samsung 50" Q96
Bara haft den i 2 dagar, men är riktigt riktigt nöjd! Har ännu inte kollat DVD (då min gamla är sönder och väntar på ny) Men vanlig TV via Boxer är riktig kanon bild, mycket bättre än jag förväntade mig faktiskt då jag hört att "vanlig TV" kan bli lite sämre på en stor platt TV, men bilden är knivskarp! Ljudet är väll kanske inget att skryta med, men det använder man ju inte ändå. (Inte en aning om det är bättre eller sämre än andra TV, men man blir ju lite bortskämd när man är van vid surround ljudet med externa högtalare) Har än så länge bara hört 3-4 knäppningar som kom efter ca 30 minuter då den var ny, efter det ingenting. Fläktljud har jag inte hört något alls. (kanske om man går fram och lägger örat mot? Har inte provat) Postad 28 September 2007 - 08:23
Hej på er!
Har införskaffat en 42PV70. Är ganska nöjd med bilden. Blir nog vassare med digital teve. Men ljudet tycker jag är ganska klent. Vid tal är är det lite oskarpt/klent. En del sch....sch.... i talet. Är det någon som upplever samma sak? Kan nýa kablar + digital teve påverka? Tack! /Rickard Postad 28 September 2007 - 09:53
Har du fått den än? Postad 01 October 2007 - 12:45
inskaffade själv Samsung q97 för ett par dagar sedan. Lämnade tillbaka den efter 4 dagar. Ett riktigt Måndags Exemplar hade jag fått. Bilden släppade, en genomskinlig Auro runt människorna när dom flyttade sig. Fick Px74 från Expert, även där ett Måndags ex, fick med död pixel. åkte och bytta ut den mot en ny Panasonic som Funkar PERFEKT!!!!!. Helt klart med klar text idag välj Panasonic.
Postad 02 October 2007 - 21:13 Jag undrar om du verkligen gav samsungen en chans jag upplevde samma sak med genomskinlig aura runt människorna.Fixade detta genom attstänga av movie plus dels sänka kontrasten lite. Jag undrar omdu är super nöjd med svärtan på panan,skulle inte tro det.Jag har en kompis som köpte sin pana före min samsung.HAN ÅNGRAR FETT SITT KÖP IDAG.Jag tycker att svart skall vara svart ej grå dassigt som exempelvis panan.Hela poängen med attköpa plasma är att svart skall vara svart ej grått. Redigerat av Unregistered70cc6dac, 02 October 2007 - 21:21. Postad 08 October 2007 - 20:22
Varför kommer tråden fram utan nya inlägg?
Redigerat av -Erik-, 08 October 2007 - 20:24. Postad 20 October 2007 - 10:40
Jag valde mellan panan och samsungen, men eftersom att samsungen hade mycket snyggare design och är likvärdig så valde jag q97 =)
Postad 28 October 2007 - 01:27
Står nu mellan de här tv-apparaterna med. Var nere på audio video för någon dag sen och kollade in samsungen. Försäljaren tyckte det var den bästa tvn för det priset (nästan 14k). Han vissade lite xbox 360 och lord of the ring i 720p och det såg riktigt bra ut. Han sa att den hade inbräningsskydd så man inte skulle behöva orora sig över inbräning. Så nu undrar jag om samsungen kanske är bättre för mina endamål. Eftersom brorsan har ett xbox360 kommer vi nog lira det en del och sen ska jag jag har den till det vanliga, tv tittande och koppla in den till datorn (för att se film och serie endast).
När jag läser mer om samsungen står det att microsoft och samsung har tagit fram ett spelmode för xbox360. Det låter ju bra. Det jag undrar mest över nu är om samsungen är bättre om man gillar att spela xbox360 och koppla in den till datorn. Och har den likvärdig bildkvalitet som panasonicen när man kollar på digitaltv? /mvh Krille Postad 10 November 2007 - 07:54
hastalavista70: Måste vara fel på mina ögon, för svärtan på min PX70 som jag haft i 5 månader är riktigt, riktigt bra, inget grådass här inte!
I de (seriösa) tester som jag har läst så har det väl bara varit Pioneer som med nöd o näppe slått Panna på fingrarna när det gäller svärtan och då till nästan dubbla pengarna. Nä, jag kan helhjärtat rekommendera PV/PX70, bashar däremot inte Samsung som oxå gör riktigt fina plattskärmar, min jobbarkompis åkte för att köpa en Sammy-lcd men kom hem med en plasma av samma fabrikat, bättre bild helt enkelt.... Mikael Postad 15 November 2007 - 12:16
Jag vet att man inte ska mixa och att detta är en PV70 vs Q97 tråd, men jag måste ändå fråga.
Är det nån som har lagt in LG PT85 i beräkningen och jämfört den mot PV70 och Q97? Strunta i att den har hårddisk m.m. Det är endast kvaliten på bilden jag undrar över. Hur är det med svärtan, eftersläpningar, digital sändning, "analog" sändning (typ ComHem). Nån som har några inputs? /Grimmric Postad 15 November 2007 - 18:51
Jag har en fråga om ränderna man ser på Q96an pga av antireflexgrejen. Var å kollade på en 50 "are och lade till slut märke till dom efter att jag kollat leta. Fick iof leta och det krävdes att bilden var hyfast mörk. De syntes mer när man rörde sig.
Nåja, min fråga är iaf om dessa linjer är värre än reflexionerna man får i en tv utan sånt skydd, i exempelvis pv70. Om man kollar i sådana ljusförhållanden att man inte får några reflektionerna i ex pv70, skulle man få jobbiga ränder på Q96an då? Eller omvänt, om man kollar under ljusförhållanden då man ser störande reflektioner i pv70an skulle man istället få ränder på Q96an, och skulle dessa vara mer eller mindre påtagliga och störiga än ränderna på Q96an? Postad 15 November 2007 - 19:35
Står i valet och kvalet som så många andra här i forumet om vilket tv som är den "Bästa". Min fråga är om någon kör sin tvbild genom sin hdd spelare. Har en SonyRDR HX 750, tänkte att köra bilden genom den och skala upp den till 720 el 1080P. Jag har Canaldigital men inte HDbox. Sammen tar väll inte 1020p. Skulle vara kul att höra om nån kör på detta viset ( HDMI elr Compkabel) och om det funkar bra elr om man lika väl kan köra med scart från CD boxen.
Edit: Funderar på 50" men svaret blir väll detsamma Redigerat av Unregistered9c62f4d9, 23 November 2007 - 19:10. Postad 05 December 2007 - 12:11
Vill gärna ha fler synpunkter på vilken tv ni tycker ger bästa bilden, speciellt på digital-tv. Står mellan panasonic och samsung. Tittar nästan bara på tv via Boxer och undrar vilken som är bäst på dåliga signaler.
Postad 08 January 2008 - 23:50
Hejsan!
Jag passar väl på att välkomna mig själv till ett, vad det verkar, urtrevligt forum...ni får vara snälla:) Jag har följt den här tråden ganska väl då jag själv gått och funderat väldigt länge på vilken plasma man ska satsa på. Jag hade hört talas om båda modellerna innan jag började läsa den här tråden och speciellt att Samsungen skulle vara bra. När det väl kommer till kritan så kommer jag förmodligen vilja köpa tv:n i en butik och inte via näthandeln med tanke på krångel vid en eventuell reklamation (verkar ju finnas en del måndagsex. därute). Hos dom återförsäljare jag har varit (siba, onoff, expert etc.) så har PV/PX70:n legat några tusenlappar under Q96/97:an och eftersom kampen verkar vara ganska jämn mellan dom så lutade det till en början åt pannan (detta dock innan jag sett den irl). Jag åkte till Onoff för att få min första titt på PV70:n, men till min besvikelse så var bilden inte alls vad jag hade väntat mig, de partier i bilden som skulle föreställa svarta (kanter och allt i det som spelades) var väldigt grådassiga. Jag lyckades tyvärr inte få tag i någon säljare som kunde hjälpa mig men jag lyckades hitta fjärrkontrollen till tv:n så att jag åtminstonde kunde ändra på inställningarna. Jag stod i säkert 10 minuter och försökte hitta en lösning men de mörka partierna i bilden förblev dock gråaktiga. Jag vet inte om mina ändringar misslyckades fatalt men det fanns inte överflödigt mycket att ändra på vad jag kunde hitta. Jag förstår naturligtvis att det exemplaret som fanns på Onoff omöjligt kunde vara riktigt ok. Men eftersom jag inte lyckades hitta någon ändring som gjorde det hela bättre så undrar jag om någon här har upplevt PV/PX70:ns svärta som klen. Jag har läst att vissa andra har påpekat detta tidigare i tråden men också att andra upplevt det hela tvärtom. Jämförde man exempelvis med Q97:an som stod intill så var skillnaden i svärta enormt stor och så ska det ju inte vara, EISA lär väl knappast ha utsett en modell till årets plasma som har en sämre svärta än min mormors hår? Någon som har ett bra svar på hur det egentligen är med svärtan? Gärna ett med åtminstonde en smula objektivitet i:) Bror min köpte för övrigt Q96:an idag på Siba för 13999:- och vi har än så länge bara hunnit testa dvd via komponent och digital-tv men jag tyckta att bilden blev helt ok, det hörs dock ett svagt surrande från tv:n, inte högt men ändå tillräckligt för att det ska höras vid låga volymer. Jag antar att det är sådant man får räkna med och surrandet är ju inte direkt öronbedövande men jag har läst att vissa andra tycker att deras är knäpptysta, definierar ni då knäpptysta som nästan tysta eller är dom i själva verket helt och hållet fria från ljud? tjipp! /smällfet Postad 09 January 2008 - 01:34
Jag själv har varit i samma läge,men jag valde pannan px70,då jag litar mkt på alla panasonic tv..och jag har inte ångrat mig en sekund..
Postad 09 January 2008 - 02:03
Hejsan får väll dyka in med mitt första inlägg här efter som det handlar om en tv jag själv äger.
Samsung Q97 e det då som gäller, måste säga själv att jag är lite missnöjd med vissa släpande panorerande scener, blir som innan sagt aurior runt personer/saker som ska flyta med i panoreringen(detta gäller båda Tv via sat och DVD via hdmi) har försökt ställa in burken så gott det går men har inte blivit helt av med problemet (dock förbättrat lite), har 2 veckor kvar av mitt öppet köp och har stor funderingar på någon annan tv. Är det några fler som märkt dessa konstiga fenomen får ni gärna skriva av er lite =) Eller om ni har några andra pra tips på tv runt 15k? Postad 09 January 2008 - 09:58
Jag hade samma problem med min q96 50" plus en del andra iriterande små fel på min sammy, då jag inte fick bukt på dessa "fel" efter över en månads inställningar och inkörningar så tog jag en px700 50" och är mycket nöjd nu, visst kan jag ha fått ett måndagsex som vissa här på forumet har påpekat, men faktum är det att jag nu även jämfört med andra q96/q97(2st) och upplevt i stort sätt samma konstigheter på dessa. Var det något sammyn var bättre på så var det svärtan (marginellt) inte för att px700 på något sätt har dålig svärta, visst på sammyn var det riktigt svart men den klarade inte av att få ut detaljerna i de mörka partierna, detta klarar px700 gallant. Det andra jag inte är nöjd med på px700 är att den är riktigt känslig vad gäller fjärkontrollen, man måste nästan sikta på tv'n för att byta kanal, där var sammyn överlägsen! Postad 09 January 2008 - 13:36
Har inte läst hela den här tråden och har ingen erfarenhet av någon annan plasma en samsungen men jag köpte 50 tummaren för ett par dagar sen och är otroligt nöjd. Har matat den med DVI--HDMI från datan, hdmi--hdmi från 360it och scart från digitalbox och har knappt fått upp hakan från golvet har som sagt inte något att jämföra med men jag kan inte hitta något att klaga på. Körde med DVI skiva och har stängt av mer eller mindre alla "förbättrings innställningar" Lycka till med tvn.
Postad 09 January 2008 - 16:31
"Det andra jag inte är nöjd med på px700 är att den är riktigt känslig vad gäller fjärkontrollen, man måste nästan sikta på tv'n för att byta kanal, där var sammyn överlägsen!"
Det ser jag som en förutsättning så länge fjärren kör ir och inte bluetooth eller annan radio-överföring. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |