Har du hört och jämfört nått mellan confidence och contour serien ? Framförallt har du lyssnat på s5.4 ?
Har lyssnat på men inte direktjämfört varken C2 eller S5.4 med S3.4. Rummen var inte representativa så jag vågar inte riktigt uttala mig om någon jämförelse. Däremot direktjämförde jag S3.4 med C1 i samma rum. Fick inte alls till djupet i ljudbilden som med S3.4 och golvare har en så uppenbar fördel i mina öron så det var inte aktuellt med ytterligare en stativare.
Jag hade gärna haft C2 faktiskt, förmodligen inte S5.4 då jag gärna kör rent med en tvåvägare och de fördelar den konstruktionen, men gärna med en komplettering med separata basmoduler längre fram i ett mer professionellt utförande. Dvs tanken med Ino baslådor med delningsfilter och en professionell akustiker som trimmar in systemet är väldigt tilltalande
Den här diskussionen för min del har dock gått i stå det senaste året, S3.4 är så komplett så frågorna är just nu irrelevanta. När det blir flytt till hus och jag kan få till ett ljudisolerat rum som inte stör resten av familjen så poppar det upp igen
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Köpråd - Högtalare för stereo från 30000
16 bilder
61 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?