Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Panasonic PZ70 *

711 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 November 2007 - 16:04

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0

Nu ser jag en butik som bjuder ut 50PY70 som tydligen ska vara PZ70 utan digitaltv tuner :(

Ja i Finland ja hmmm

;)

Postad 01 November 2007 - 16:11

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Nu ser jag en butik som bjuder ut 50PY70 som tydligen ska vara PZ70 utan digitaltv tuner :(

Ja i Finland ja hmmm

;)

Jo men hittar inte PY70 på något lands Panasonic sida (de, uk, fi, se).

Postad 01 November 2007 - 16:22

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

MartinBeck

Vad skrev de om PZ70 då ?

Kortfattad slutsats man drar efter att man läst testen är PZ70 en utmärkt tv för pengarna (Pio 428XD oslagbar i klassen 40 - 42" förstås - men priset ...). Panasonics senaste full hd plasma (samt hd ready PX70 också med i testen) slår alla medverkande lcd'n (däribland Sony KDL40W3000) i bildkvalitet (kontrast/svärta).

Betyg för PZ70's bildkvalitet : 5 stjärnor - "Amazing detail and a smooth blur-free performance, plus great contrast and blacks."

Redigerat av andersos, 01 November 2007 - 16:25.

Postad 05 November 2007 - 19:48

-Raven-
  • -Raven-
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Jag arbetar i en butik och vi fick precis in en 42pz70. 3 säljare i butiken hjälptes åt att få upp den på väggen, brevid 42px70 och samsung 42q97.
Det första som slog mig var ytan på skärmen som är mer lik lcd (intressant, nu när samsung har blank yta på sin m87 :wub: ) och att designen känns som en kopia på vissa av samsungs modeller.
Men förvåningen kom när vi fick allt att lira. pz70 och px70 är kopplade till samma källa; discovery hd. Tycker faktiskt att pz70 har rätt mkt sämre bild, vi har testat att ställa in dem men även om vi har samma inställning på båda så har px70 bättre vithet i bilden samt bättre djup i färgerna; mer kontast. Nu tror (och hoppas) jag att pz70 har inbyggt inbränningsskydd på sin tv som inte tillåter max kontrast de första 100tals timmarna. Vi får låta den gå på väggen här, och se vad som händer.
Planen för mig var att slänga in min 42px70 i sovrummet, och köpa en 50"pz70 till vardagsrummet, men har inte släppt hoppet än:)

Hade själv bestämt mig för en 42" PZ men hade bara set 42" PX och den såg helt ok ut men ville försäkra mig om att PZ var lika bra så jag åkte iväg och tittade på en 42PZ70. Måste hålla med dig (sallepwr) i dina komentarer.
Dessutom var den inte alls lika bra på att visa detaljer. Träden som visades flöt ihop till en grön mossa på PZ70, skärmarna runt om visade dock samma bild med mycket mer detaljer där ibland PX . Verkar som att uppskalningen av bilden till 1920x1080 gör att detaljerna försvinner.

sallepwr Har bilden blivit bättre på butiks exemplaret?

/J

Postad 06 November 2007 - 14:59

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Har sett att det finns två olika typer av Ca-modultill tv´n, med stöd för Viaacess och utan stöd.

Frågan är ju då, vilken ska man ha??

Postad 06 November 2007 - 15:01

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Är fortfarande i valet å kvalet vilken man ska köpa, 42" eller 50".

Har ca 2,7m till bilden, vad har ni för tips.

Postad 06 November 2007 - 19:10

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

Solklart 50", jag har det avståndet och tom 60" hade varit lagom.
Naturligvis under förutsättning att man står ut med att se tex boxers usla bildkvalitet på vissa kanaler.

Postad 06 November 2007 - 19:28

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0

Naturligvis under förutsättning att man står ut med att se tex boxers usla bildkvalitet på vissa kanaler.

Surt nu då när jag såg att Onoff hade slut på tv´n, skit också, skulle beställa därifrån ,hoppas att det kommer in flera snart eller en pz700.

Postad 07 November 2007 - 12:05

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Lycka :=)
Nu har Fyndbörsen den på lager, 1400 billigare än vad Onoff hade , jippie.borde få den till nästa vecka.

Postad 07 November 2007 - 12:36

sepulfreak
  • sepulfreak
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Håller med Ronna. 42 är för litet..50 tum är precis lagom till strax under 3m. Funderar själv på 52 tum på precis 3 meter. Förutsatt att man pallar med SD så är det klockrent.
BIOKÄNSLA är vad det handlar om och 42 blir för klent på över 2,5 m tycker jag.!

Postad 07 November 2007 - 12:52

Zionalfa
  • Zionalfa
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0

Håller med Ronna. 42 är för litet..50 tum är precis lagom till strax under 3m. Funderar själv på 52 tum på precis 3 meter. Förutsatt att man pallar med SD så är det klockrent.
BIOKÄNSLA är vad det handlar om och 42 blir för klent på över 2,5 m tycker jag.!

Instämmer. Finns inget annat än 50" och upp, men sen får man se till plånboken och vilka produkter det finns ute på marknaden som kan vara aktuella. Eller hur "supulfreak" !!! Det kan vara det kniviga, att hitta rätt! B) "Det viktigaste är att man har något" ;)

Postad 07 November 2007 - 13:14

Hamsteren
  • Hamsteren
  • Veteran

• 1697 inlägg
  • 0

Har sett att det finns två olika typer av Ca-modultill tv´n, med stöd för Viaacess och utan stöd.

Spørgsmålet er om de virker. Købte selv sådan et her: CA Conax modul men du funker bare ikke til pz70.

Det bliver fundet af tv'et, men man får bare "intet digitalt signal" når man prøver at søge efter kanaler.
Kan da godt være det bare er mig der er dum, men kan slet ikke få den til at virke med mit comhem kort ;)

Så hvis nogen andre har tips/tricks, ville jeg da være glad B)

Postad 07 November 2007 - 13:23

Unregisteredf1951437
  • Unregisteredf1951437
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jag har 42" PZ o sitter på ca 2,7-3m det är helt ok men som påpekas infinner sig inte riktigt "biokänslan" , Om jag inte haft en elak tant skulle jag nog haft en 50" nu.....

Postad 07 November 2007 - 14:19

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Jag har 42" PZ o sitter på ca 2,7-3m det är helt ok men som påpekas infinner sig inte riktigt "biokänslan" , Om jag inte haft en elak tant skulle jag nog haft en 50" nu.....
[/quote]

Tur man har en goo tant, hon gillar ju själv att titta på film så hon låter mig hålla på :=)

Men va surt, skulle köpa tv´n nu så krånglar banksidan så man inte kan flytta pengarna, hoppas dom löser det fort som bara den .

Postad 07 November 2007 - 14:55

Playerex
  • Playerex
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
För er som hänger upp er på att panasonic pz70 inte stödjer 24fs kan jag intyga att efter att ha sett en några filmer i 1080p och jämfört sony W3000 med panasonic PZ70 kan jag inte se någon skillnad på rörliga bilder. Sony som är LCD har fortfarande frysningtendens till att bli mindre skarp i detaljerna när det rör på sig och därför försvinner väl känsla av 24fs. Vid stillbilder speciellt animerade filmer verkar sony bättre samt även vid spel i hd upplösning. LCD kommer förmodligen alltid vara bättre vid spel och animeringar. Jag undrar om någon kontaktat panasonic angående 24fs stöd eftersom den klarar att ta emot signalen och jag kan inte se några hopp och ryckigheter hur nära jag än står TV:n
Efter att jag tittat på HD filmer känns det som att gå tillbaka till VHS vid vanliga digitalsändningar i SD upplösning.
Digital utgång till förstärkar, vad ska man ha det till HDMI löser detta!!! Förstås förutsatt att man har en förstärkare med HDMI.

Postad 07 November 2007 - 15:30

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Nu är det köpt:)
Men jag har ingenstans att sätta upp den , ännu.

Tvrum is in progress.

Postad 07 November 2007 - 19:23

Ampa69
  • Ampa69
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Spørgsmålet er om de virker. Købte selv sådan et her: CA Conax modul men du funker bare ikke til pz70.

Det bliver fundet af tv'et, men man får bare "intet digitalt signal" når man prøver at søge efter kanaler.
Kan da godt være det bare er mig der er dum, men kan slet ikke få den til at virke med mit comhem kort :D

Så hvis nogen andre har tips/tricks, ville jeg da være glad :lol:

h

Hmmm som jg fattar det så försöker du få in comhem signaler i din tv, DVB-C alltså. men din tv har väl bara stöd för DVB-T alltså Boxer
så här står det under egenskaper på prisjakt

TV-mottagare, digital Ja
Typ DVB-T

så alltså du kan glömma att få in comhems digitala kanaler in i denna tv med comhem kortet i din CA-modul ,sorry

Postad 07 November 2007 - 19:54

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

För er som hänger upp er på att panasonic pz70 inte stödjer 24fs kan jag intyga att efter att ha sett en några filmer i 1080p och jämfört sony W3000 med panasonic PZ70 kan jag inte se någon skillnad på rörliga bilder. Sony som är LCD har fortfarande frysningtendens till att bli mindre skarp i detaljerna när det rör på sig och därför försvinner väl känsla av 24fs. Vid stillbilder speciellt animerade filmer verkar sony bättre samt även vid spel i hd upplösning. LCD kommer förmodligen alltid vara bättre vid spel och animeringar. Jag undrar om någon kontaktat panasonic angående 24fs stöd eftersom den klarar att ta emot signalen och jag kan inte se några hopp och ryckigheter hur nära jag än står TV:n
Efter att jag tittat på HD filmer känns det som att gå tillbaka till VHS vid vanliga digitalsändningar i SD upplösning.
Digital utgång till förstärkar, vad ska man ha det till HDMI löser detta!!! Förstås förutsatt att man har en förstärkare med HDMI.

Det finns ju ngn slags ny test på hdtvtest där fyra linjer rör sig över skärmen, ingen lcd har lyckats hålla isär dessa över 550 linjers upplösning ännu, PZ70 klarade det hela vägen upp till 1080!

Postad 07 November 2007 - 20:03

Hamsteren
  • Hamsteren
  • Veteran

• 1697 inlägg
  • 0

Hmmm som jg fattar det så försöker du få in comhem signaler i din tv, DVB-C alltså. men din tv har väl bara stöd för DVB-T alltså Boxer
så här står det under egenskaper på prisjakt

TV-mottagare, digital Ja
Typ DVB-T

så alltså du kan glömma att få in comhems digitala kanaler in i denna tv med comhem kortet i din CA-modul ,sorry

Ja det kan jeg sguda godt se, var sikker på jeg havde set der stod DVB-C på tv'et (skal lade være med at tage ud og handle elektronik dagen efter en druktur :D )

Men tak for svaret :lol:

Postad 07 November 2007 - 22:18

Ticalo
  • Ticalo
  • Forumräv

• 841 inlägg
  • 0
Har redan provat med en comhem CA-modul. Fungerade inte.
Tvn hittade modulen men ingen signal.

Postad 07 November 2007 - 23:28

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
PZ70 har inget som helst stöd för com hem.
Vad jag vet så är det ännu bara vissa Sony LCD som har stöd för detta.

Postad 08 November 2007 - 09:14

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
snabb service från fyndbörsen, nu ringde dom från posten , den kommer i morgon.

Postad 08 November 2007 - 19:18

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

snabb service från fyndbörsen, nu ringde dom från posten , den kommer i morgon.

Samma som hos oss, vi var fyra st som betalade 14:00 på Fredagen , på Måndagen kom våra apparater!

Postad 09 November 2007 - 10:51

Playerex
  • Playerex
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Junkan:

Var har du läst/sett testen?

Postad 09 November 2007 - 11:38

sepulfreak
  • sepulfreak
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Instämmer. Finns inget annat än 50" och upp, men sen får man se till plånboken och vilka produkter det finns ute på marknaden som kan vara aktuella. Eller hur "supulfreak" !!! Det kan vara det kniviga, att hitta rätt! :) "Det viktigaste är att man har något" :D

Knivigt är ordet! Det är också viktigt att ha något att längta till! tihi
Köper hellre en gris och sätter upp på väggen, än en TV i säcken..heter det så??

Playerex: Det finns ett inklistrat inlägg från en upprättad kontakt med Panasonic ang. 24p stöd på deras nuvarande generation av paneler, i PZ700-tråden. Kan vara intressant att läsa. Sen är det bara att gratulera om man inte störs av hack eller ryckigheter, för det är ens egna ögon man ska lita på...

Postad 09 November 2007 - 13:57

Sanguis
  • Sanguis
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Novembernummret av tidningen HemmaBio damp ner i brevinkastet idag där de testar sex stycken 50 tums plasmaskärmar. Panasonic TH-50PZ70 kommer på en hedersvärd andra plats efter Pioneers PDP-LX508D.
PZ70 fick för övrigt titeln "Bra Köp".

Blev plötsligt grymt sugen på en 50PZ70. :)

Postad 09 November 2007 - 15:27

Stridis
  • Stridis
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Min TH-50PZ70 skickades från fyndbörsen igår, posten kommer med den ikväll mellan 17:00 - 20:00.
Då är helgen räddad, ser verkligen fram emot denna plasman.

Postad 09 November 2007 - 16:08

Gorana
  • Gorana
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej,

Har den senaste tiden sökt en bra 50-tums plasma och efter att ha läst det nya numret av Hemmabio, blivit intresserad av PZ70. Har idag som hastigast tittat igenom detta forum och funnet att det på flera ställen uppges att den inte klarar 1080p/24. Hemmabio skriver bl.a. att den klarar 1080p/24, "Apparaten hanterar 1080p/24 och ger en bild utan juddereffekt.Så det är en fin kombination med en nyare Blue-ray- eller hd-dvd-spelare.Skärpan och detaljerna från Blue-ray och hd-dvd är verkligen på plats !"
Dessutom kör de pixelmappat 1920x1080-bild mot dator med DVI-HDMI.
Om detta stämmer så lutar det åt ett köp innan jul, om inget bättre till detta priset dyker upp....

Gorana

Postad 09 November 2007 - 16:13

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Min kom i förmiddags, fy fasen va stor den är haha, ska bli kul detta, får dock vänta med att starta upp den, har ju inte ens målat väggen som den ska sitta på, sen måste jag fixa väggfästet också.

Postad 09 November 2007 - 19:24

rasmus84
  • rasmus84
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Min 50" kom nyss...kopplat in o pillat lite med den... Filmen 300 på DVD upskalat till 1080i var helt underbart :)

Redigerat av rasmus84, 09 November 2007 - 19:25.

Postad 09 November 2007 - 19:28

KniveN82
  • KniveN82
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Novembernummret av tidningen HemmaBio damp ner i brevinkastet idag där de testar sex stycken 50 tums plasmaskärmar. Panasonic TH-50PZ70 kommer på en hedersvärd andra plats efter Pioneers PDP-LX508D.

Blev plötsligt grymt sugen på en 50PZ70. :)

Hej,

Har den senaste tiden sökt en bra 50-tums plasma och efter att ha läst det nya numret av Hemmabio, blivit intresserad av PZ70. Har idag som hastigast tittat igenom detta forum och funnet att det på flera ställen uppges att den inte klarar 1080p/24. Hemmabio skriver bl.a. att den klarar 1080p/24, "Apparaten hanterar 1080p/24 och ger en bild utan juddereffekt.Så det är en fin kombination med en nyare Blue-ray- eller hd-dvd-spelare.Skärpan och detaljerna från Blue-ray och hd-dvd är verkligen på plats !"
Dessutom kör de pixelmappat 1920x1080-bild mot dator med DVI-HDMI.
Om detta stämmer så lutar det åt ett köp innan jul, om inget bättre till detta priset dyker upp....

Gorana

Var Samsung PS-50P96FD med i testen?

Postad 09 November 2007 - 21:30

aight
  • aight
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Var nere på Media Markt i helgen för att få se denna live men naturligtivs var den slutsåld.
Tyvärr skulle de inte ta in fler heller utan ville man köpa fick man beställa dem.
Tänkte prata lite med killen i affären men pga stressad fru o skrikande barn hann jag inte.

Vänder mig då till er...

Ni som har er monterad på väggen, är det några problem att komma åt kontaktera på baksidan för att i efterhand sätta in sladdar eller vill det till att man ordnar med detta innan man sätter upp den?

Vad vinner jag på att köra datorn via dvi -> hdmi jämfört med att köra vga, högre upplösning?
Om jag kopplar datorn till tvn blir det i så fall för att spela och då tänker jag inte köra alltför upplösning ändå, kanske 1280*720, är det något som kan bli problematiskt?

Ha det gott!

Danne

Postad 09 November 2007 - 23:11

Claes.j
  • Claes.j
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Min 50" kom nyss...kopplat in o pillat lite med den... Filmen 300 på DVD upskalat till 1080i var helt underbart :)

Inte lust att skicka upp några screenshots så man får se den?
Funderar själv starkt på denna modell.

Redigerat av Claes.j, 09 November 2007 - 23:12.

Postad 09 November 2007 - 23:29

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
1. Uppskalat material gör inte skärmen rättvisa på ngt dom helst sätt, man kan inte återskapa information som inte finns i råmaterialet.
2. Screenshots är ganska värdelöst eftersom du måste fotografera med uppåt 8MP kamera för att kunna göra skärpan något så när rättvisa och sedan så är det ju din monitor som sätter begränsningen för hur du upplever bilden.

Gå till en butik är det enda meningsfulla om man inte har ngn site/tidning vars tester man litar på.

Postad 10 November 2007 - 04:57

Stridis
  • Stridis
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Fick min TH-50PZ70 igår kväll, satt upp den och pillat lite med den.
Säger bara Wow, ångrar inte detta köpet helt underbar skärm, enda nackdelen jag hittat är att fjärris är rikt känslig.
Körde King kong i 1080p med min txix, kan inte med ord beskriva bilden ända ordet jag kan är wow.

Postad 10 November 2007 - 09:33

Claes.j
  • Claes.j
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Screenshots är ganska värdelöst eftersom du måste fotografera med uppåt 8MP kamera för att kunna göra skärpan något så när rättvisa och sedan så är det ju din monitor som sätter begränsningen för hur du upplever bilden.

Gå till en butik är det enda meningsfulla om man inte har ngn site/tidning vars tester man litar på.

Problemet är att enligt alla tvhandlare i min stad så finns inte denna tv att fåtag på genom panasonic sverige förtillfället pga massa strul i fabrik (panna swe kunde inte ens ge ett prelimenärtsvar sa handlaren när han ringde o kollade, konstigt), då finns ju möjligheten att köpa från internet butik som troligen säljer en tyskmodell eller liknande (har jag inga belägg för men d är ju troligt) och nu funderar jag starkt att köpa denna osedd.
Visst jag skrev screenshots men det jag menade var att jag skulle vilja se några bilder på den i hemmiljö mest för att se hur designen serut,storlek i hemmet och dom bilderna som jag har sett är promotion bilder från panna o det är inte samma sak tycker jag.

Foten som följer med, är den stabil och går det att svänga tvn något på den?

Redigerat av Claes.j, 10 November 2007 - 09:34.

Postad 10 November 2007 - 10:30

Stridis
  • Stridis
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Här har jag lagt upp bilder på TH-50PZ70 i hemma miljö !

https://www.minhembi...Stridis/149741/

Foten verkar väldigt stabil, men den går inte att svänga.

Redigerat av Stridis, 10 November 2007 - 10:30.

Postad 10 November 2007 - 11:32

Claes.j
  • Claes.j
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Här har jag lagt upp bilder på TH-50PZ70 i hemma miljö !

Tackar, gillar designen på den, hur e ljudet i den? iofs så kommer man ju köra 5.1 eller liknande sedan men d e ju kul om ljudet är hyffsat.

Redigerat av Claes.j, 10 November 2007 - 11:33.

Postad 10 November 2007 - 13:41

Stridis
  • Stridis
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Ljudet duger väl till att titta på vanlig tv, men man skall ju ha surround för att uppleva det ordentligt.
Jag kan bara säga att jag är jätte nöjd med mitt köp, och tv är faktiskt skit snygg enligt min mening.

Postad 10 November 2007 - 17:34

OLP
  • OLP
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Har nu beställt en PZ70 :)

Jag kommer att använda min P3 som dvd.
Men är det någon som vet hur det är med inbränningar på den? när man kommer att sitta och spela?

Postad 11 November 2007 - 15:21

Pax7
  • Pax7
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Blev plötsligt grymt sugen på en 50PZ70. :lol:

Skulle du kunna lista vilka modeller som var med i testet, samt deras poäng?

Tackar :D

Postad 11 November 2007 - 16:46

Unregistered3ccf9828
  • Unregistered3ccf9828
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Hejssan, kom hem med min PZ70 i dag. Kopplade in PVR boxen, inga problem (grym bild!!)

Sen skulle jag koppla in min DVD med scart..... Hur jag än kopplade, ingångar, 4 olika kabler osv.. så får jag bara GRÖNAKTIG BILD... Testade med s-video funka bra..

Är det någon som vet vad som är fel???

Tacksam för hjälp..

Postad 11 November 2007 - 17:20

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Det brukar finnas inställningar i dvd spelare. T.ex. kan man välja om man kör med RGB på scart eller inte. Fel inställning här brukar ge grön bild.

Postad 11 November 2007 - 17:22

Unregistered3ccf9828
  • Unregistered3ccf9828
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Kollat det, finns bara RGB Eller Yb Cr bla, bla..

Nått mer man kan testa??

Postad 11 November 2007 - 17:24

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Och du använder RGB scart ingång på tv'n? Har inte PZ70 själv så vet inget mera.

Postad 11 November 2007 - 19:29

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

Kollat det, finns bara RGB Eller Yb Cr bla, bla..

Nått mer man kan testa??

Har du provat samma ingång som PVR-boxen?
Verkar snarare som din DVD gett upp.

Postad 11 November 2007 - 22:56

Unregistered3ccf9828
  • Unregistered3ccf9828
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
Köper nog en ny... dvd alltså ;)

Postad 12 November 2007 - 14:34

ogras
  • ogras
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Hur är det med inbränningar på den här?

Har varit inne på lcd hela tiden. Men kommit på att jag faktiskt inte kommer spela speciellt mycket tv-spel, eller kommer koppla in dator. Då kanske detta är ett bättre alternativ?

Men man är ju livrädd för inbränningar.. Att ens behöva tänka på det känns lite trist.

Hur är det med sportsändningar.. Funkar den bra?

/Danne

Postad 12 November 2007 - 20:53

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Det där med sportsändningar... oftast är det ´faktiskt så att det är sändningsbolaget som sänder med låg upplösning och bitrate, dvs tv:n orsakar inte problemen.

Inbränningsrisk finns men den är extremt överdriven.

Postad 12 November 2007 - 21:34

Unregisteredd4f6d107
  • Unregisteredd4f6d107
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Har också betällt PZ70 en synd bara att den kommer först den 20 december. Men den som väntar på något gott så. Vad har ni fått ge för eran PZ70 ni som köpt den?

Redigerat av Unregisteredd4f6d107, 12 November 2007 - 21:35.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.