* Officiell tråd - Epson EH-TW5000/3800 *
585 svar till detta ämne
Postad 22 april 2009 - 14:25
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Ja just ja, det är ju deras mailadress.
Som snabbast har jag fått svar från Epson ett par gånger per dag och när det var som söligast tog det 7 dagar och 2 omsändande av mail från min ände innan jag fick svar.
LMR = LetMeRepair, servicefirman i Uppsala som tar in projektorerna för service.
Postad 22 april 2009 - 14:55
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Kom på det nu också ja, det är deras mail...
Postad 23 april 2009 - 08:08
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4 536 inlägg
Har tittat överallt men hittar det inte.. .
Står det inget i manualen?  Är det inte som på Epsons tidigare modeller där tex Theatre Black-lägena (och kanske ngn mer, minns inte) har varit i ecomode och resten har varit high?
Postad 23 april 2009 - 12:20
sommeee
-
sommeee
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Står det inget i manualen? 
Är det inte som på Epsons tidigare modeller där tex Theatre Black-lägena (och kanske ngn mer, minns inte) har varit i ecomode och resten har varit high?
Hej.. ska kolla när jag kommer hem. Har haft en sony prolle förut och där kunde man välja på high eller low...
Postad 30 april 2009 - 18:24
Unregistered26e72823
-
Unregistered26e72823
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Härligt, på http://www.projectorcentral.com kan man nu läsa att den nya firmwaren som föräbttrar FI:n är på väg :-) Någon som installerat den? Big News ... Epson has released its new edition of Frame Interpolation. We will be installing it and testing it tomorrow. If you are an Epson owner in the USA waiting for this update, call Epson Product Support at 562-276-4394 for more information. /a
Postad 30 april 2009 - 22:05
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Härligt, på http://www.projectorcentral.com kan man nu läsa att den nya firmwaren som föräbttrar FI:n är på väg :-) Någon som installerat den?
Big News ... Epson has released its new edition of Frame Interpolation. We will be installing it and testing it tomorrow. If you are an Epson owner in the USA waiting for this update, call Epson Product Support at 562-276-4394 for more information.
/a
Najs! Finns europeiska utgåvan tillgänglig?
Postad 30 april 2009 - 23:09
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Trevligt.
Hur kan man som konsument installera en ny firmware på den, när väl man har en fungerandes proj och firmwaret är släppt.
Postad 01 maj 2009 - 09:41
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Jag tror det var beskrivet tidigare i denna tråden eller om det var på forumet på component kanske ja.
Kolla component.
Hursomhaver, via seriekabel var det iaf om jag minns rätt
Postad 02 maj 2009 - 21:00
dnlar
-
dnlar
-
Forumräv
-
-
562 inlägg
frame interpolation is the shit! Var det nåt problem med den tidigare eller har den bara blivit 'ännu bättre'?
Postad 02 maj 2009 - 22:00
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Kan ju bara bli bättre. Har ju inte varit någon höjdare innan. Film ser inte ut som film om man säger så med det påslaget.
Postad 07 maj 2009 - 15:50
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Någon som har hört något från Epson ang leverans av våra utbytesprojar?
Det verkar som om en hel del butiker har fått en nyleverans av TW5000, och det tyder ju på att de fungerande versionerna har kommit då de ju inte lär skicka ut fler av de trasiga.
Postad 07 maj 2009 - 17:06
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Jag fick min igår faktiskt så den står här bakom mig.
Har inte hunnit ta den ur kartongen än dock (småbarnsförälder som man är) så det är ett projekt för helgen.
Postad 07 maj 2009 - 17:36
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Har de sagt vad du ska göra med din "trasiga"?
Postad 07 maj 2009 - 18:44
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Antingen ligger det med en returlapp i kartongen (inte tittat än) eller så kommer det snart en med posten.
Sen är det bara att lämna in hos postombud 
Helsmidigt!
Postad 14 maj 2009 - 14:31
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Då har man varit och hämtat ut den nya projektorn, hoppas att denna nu funkar.
Hur har det gått för er andra som skulle få era utbytta?
Postad 16 maj 2009 - 16:16
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Efter ca 12 timmar på lampan på den nya så känns det som om fokusen har blivit bättre, dock inte perfekt...
De har även förbättrat irisen, som inte skrapar längre när man har den aktiv.
Redigerat av THXcht, 18 maj 2009 - 21:45.
Postad 23 maj 2009 - 13:10
Bigrauk
-
Bigrauk
-
Forumräv
-
-
892 inlägg
THXcht och Urskog,
Var ett tag sen ni var aktiva i denna tråd, hur gick det med era nya/reparerade projjar?? Är fokusproblemet fixat?
Är grymt sugen på denna projje och väntar bara på att dessa problem skall vara åtgärdade så att ett köp kan bli aktuellt.
Mvh
Rauken
Redigerat av Bigrauk, 23 maj 2009 - 13:11.
Postad 23 maj 2009 - 13:32
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Fokusproblemet är så gott som helt fixat skulle jag vilja påstå.
Förut tog det 30-60min innan den föll in i slutgiltigt fokus men nu tar det bara nån minut på sin höjd 
Jag skulle utan att skämmas kunna rekommendera ett köp
Postad 23 maj 2009 - 14:08
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Jag fick min utbytt, och jag kan säga att problemet ju inte är löst.
Det är bättre men inte perfekt.
Jag har kört min i ca 30h nu och hoppas att den blir mer stabil ju fler timmar som går.
Man märker helt klart att den drar ur fokus även på dvd filmer. Exakt hur lång tid det tar innan den har satt sig vet jag inte men det är kortare tid än innan i alla fall.
Postad 24 maj 2009 - 23:37
Flora
-
Flora
-
Rookie
-
3 inlägg
Är på gång att köpa en TW3800.
Vet någon om Epson byter ut/ moddar alla TW5000/3800 som finns hos butikerna eller
om de bara fixar de som kunderna skickar in?
Finns det något sätt att avgöra om en apparat är av den nya fixade typen?
Någon ändring i modellnummer etc?
Postad 25 maj 2009 - 05:53
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Är på gång att köpa en TW3800. Vet någon om Epson byter ut/ moddar alla TW5000/3800 som finns hos butikerna eller om de bara fixar de som kunderna skickar in?
Finns det något sätt att avgöra om en apparat är av den nya fixade typen? Någon ändring i modellnummer etc?
De lagar eller byter ut de som kunder felanmäler, det är bara de tidiga som har problemet och enligt Epson själva är det en begränsad mängd av de tidiga och inte alla. Modellnummer etc är samma så där ser man det inte, det enda jag kan tänka mig är att alla från ett visst serienummer och uppåt är garanterat fixade men sån information har inte Epson släppt.
Postad 25 maj 2009 - 23:19
Flora
-
Flora
-
Rookie
-
3 inlägg
Köpte en TW3800 idag på Net On Net. Den var större än jag hade trott......bra att den är vit så att den blir lite mindre synlig i taket. De hade ett paket med en motordriven Kingpin 104" för 23500:- Jag frågade en säljare om han visste om denna projektor var av den nya, fixade typen. Han hade natruligtvis inte en aning, men han kunde kolla att den var levererad till butiken i slutet av Januari. Gamla typen antar jag. De hade en projektor kvar och jag frågade när de får en ny leverans. Han svarade att leveranserna av denna projektor är pausade just nu. Låter som om alla nya tillverkade går åt till att byta ut felaktiga...... Hur som helst slog jag till, medveten om att det kanske blir till att skicka in den. Har ännu inte fått upp duken, men bilden såg väldigt lovande ut på min beiga tapet. Även xvid filmer såg bättre ut än väntat från Xboxen. Jag vet ännu inte om det är Xboxen eller projektorn som skalar upp bilden...... Hittade ett takfäste på Kjell och Company för 299:- http://www.kjell.com...00000,668000000Någon som om detta fäste funkar OK med TW3800?
Postad 26 maj 2009 - 04:49
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Även xvid filmer såg bättre ut än väntat från Xboxen. Jag vet ännu inte om det är Xboxen eller projektorn som skalar upp bilden......
Vad har du ställt in din xbox på att skicka ut för upplösning? Om projektorn får annat än 1920x1080 i insignal så gör den alltid en skalning då LCD-tekniken inte tillåter sig att visa annan upplösning än den den är byggd för. Ang. takfästet du frågar om så är det en duk
Postad 26 maj 2009 - 08:28
Flora
-
Flora
-
Rookie
-
3 inlägg
Ang. takfästet du frågar om så är det en duk 
Hmmmm....den där länken var visst en sån där som inte ändrar sig när man hoppar runt mellan prylarna med menyn till vänster. Jag var visst lite slarvig när jag mätte utrymmet därhemma. Duken går precis inte ner mellan väggen och trappräcket......det bir till att snickra lite. Så här långt inget spår av focusproblemet. Har dock inte kört så mycket ännu.
Postad 03 juni 2009 - 17:17
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Hur går det för er andra som äger denna/dessa projektorer?
Efter ca 50h så är den ju bättre än den gamla dock en aning suddig i början.
Den går alltid till rätt fokus när den är varm.
Att se en dvd film från uppstart är inte några problem, men vid BD koll så är texten lite suddig den första halvtimmen.
Men redan efter en 10-15 minuter så är det helt acceptabelt. Man får hoppas på att den blir bättre ju fler timmar man får på den, annars får jag ta ställning till ifall jag ska dra en dust med Epson igen.
Postad 05 juni 2009 - 09:38
Sigma78
-
Sigma78
-
Veteran
-
-
2 014 inlägg
Detta ska bli spännande. Jag köpte en TW-3000 igår när det var öppningsrea på Webhallen. Lite oroligt med fokusproblemen som jag läser om, men vad jag förstår är ni "bara" 2-3 stycken som har upplevt dem här och en handfull på andra forum. Så kanske rör det sig inte om hela serien utan bara en viss del av produktionen som är drabbad?
Är det någon som har köpt en nyligen och kan rapportera om det är problem eller inte med de som säljs i handeln nu?
Det var ett tag sen ProjectorCentral uttalade sig vad jag har sett, har de löst problemen iom att de har lagt upp en riktig test?
Epson anger 4000 timmar i lamptid, men det är inte specificerat ifall det är i Eco-läge eller normalläge. Är det någon som vet?
Redigerat av Sigma78, 18 juni 2009 - 12:58.
Postad 17 juni 2009 - 13:55
Jaws86
-
Jaws86
-
Användare
-
-
104 inlägg
hej
funderar på köpa epson tw5000 projektorn el infocus in82
vilken är bäst
hört om epsons fokusproblem tänkte köpa från netonet, är det alla som klyddar el bara vissa
hur står infocusen jämfört med epson en fungernade tw5000 då
kan någon hjälpa med avstånd till duk är riktig dålig på det
isf, hur många meter ifrån måste jag vara ifrån för få upp en bild på 104 tums duk?
då båda projektorna
tack
Postad 17 juni 2009 - 16:23
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Detta ska bli spännande. Jag köpte en TW-3000 igår när det var öppningsrea på Webhallen. Lite oroligt med fokusproblemen som jag läser om, men vad jag förstår är ni "bara" 2-3 stycken som har upplevt dem här och en handfull på andra forum. Så kanske rör det sig inte om hela serien utan bara en viss del av produktionen som är drabbad?
Är det någon som har köpt en nyligen och kan rapportera om det är problem eller inte med de som säljs i handeln nu?
Det var ett tag sen ProjectorCentral uttalade sig vad jag har sett, har de löst problemen iom att de har lagt upp en riktig test?
Epson anger 4000 timmar i lamptid, men det är inte specieficerat ifall det är i Eco-läge eller normalläge. Är det någon som vet?
Jag har fortfarande lite fokusproblem på min, dock mycket mindre än den första jag hade. 4000 timmar brukar max tiden och därför bör det vara eco-läget.
Postad 17 juni 2009 - 16:28
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
hej
funderar på köpa epson tw5000 projektorn el infocus in82 vilken är bäst hört om epsons fokusproblem tänkte köpa från netonet, är det alla som klyddar el bara vissa hur står infocusen jämfört med epson en fungernade tw5000 då 
kan någon hjälpa med avstånd till duk är riktig dålig på det
isf, hur många meter ifrån måste jag vara ifrån för få upp en bild på 104 tums duk?
då båda projektorna
tack
När det handlar om dessa pengar så måste du gå och kolla själv vilken du tycker är bäst. Lägg lite tid på det hela. Det är ju två olika tekniker och vissa klarar inte DLP så det kan vara bra att testa noga så att du vet ifall du klarar IN82 eller inte. Vad jag har fått reda på så har alla mer eller mindre fokusproblem den första halvtimmen tills den är varm. Jag har fortfarande lite fokusproblem på min men betydligt mindre än på den första och det blir mindre märkbart för varje timme som går, så jag hoppas att jag snart slipper problemet. Man vill ju inte byta igen. 1,5 till 2 ggr dukbredden i avstånd till duken brukar vara det vanligaste, själv håller jag mig mellan 1,8 och 2 ggr.
Postad 17 juni 2009 - 19:03
Jaws86
-
Jaws86
-
Användare
-
-
104 inlägg
När det handlar om dessa pengar så måste du gå och kolla själv vilken du tycker är bäst. Lägg lite tid på det hela. Det är ju två olika tekniker och vissa klarar inte DLP så det kan vara bra att testa noga så att du vet ifall du klarar IN82 eller inte.
Vad jag har fått reda på så har alla mer eller mindre fokusproblem den första halvtimmen tills den är varm. Jag har fortfarande lite fokusproblem på min men betydligt mindre än på den första och det blir mindre märkbart för varje timme som går, så jag hoppas att jag snart slipper problemet. Man vill ju inte byta igen.
1,5 till 2 ggr dukbredden i avstånd till duken brukar vara det vanligaste, själv håller jag mig mellan 1,8 och 2 ggr.
ok tack, du som har epson 5000 va tycker du om bilden, svärtan mm är den fantastisk som vissa säger? sen de här med avstånd vet du exakt i meter man får en bild på 104 tum från projen till duken, vet inte måtten från väggen än eftersom ja flyttar ditt om en månad men jag gissar väl på ca 5 - 4 m är detta möjligt vet de finns en sida som räknar ut allt me zoom o kastavstånd osv men fattar noll
Postad 17 juni 2009 - 19:54
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Bilden är helt klart fantastisk ja.
Svärtan bland det bästa du kan hitta och skärpan är helt makalös.
Ang. kastavstånd så finns informationen i tråden, sök och du skola finna
Postad 17 juni 2009 - 20:00
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Ja som urskog säger så är bilden helt makalös. Jag tittade på TW2000 innan denna kom ut och den var ruggigt bra, dock slår TW5000 den med hästlängder på allt. kastavstånd: http://www.avshop.no...5;pl:1;r:kelkoo
Postad 18 juni 2009 - 01:47
Jaws86
-
Jaws86
-
Användare
-
-
104 inlägg
Ja som urskog säger så är bilden helt makalös. Jag tittade på TW2000 innan denna kom ut och den var ruggigt bra, dock slår TW5000 den med hästlängder på allt.
kastavstånd: http://www.avshop.no...5;pl:1;r:kelkoo
tack tack, som jag sa fundera jag köpa den från netonnet där den finns i lager är dessa fixade av epson eftersom dett gått en tid sen detta var känt med fokus problemet, annars tycker man dom borde dragit in dom och fixa det, och inte säljas! Mejla netonnet idag o de sa att de inte hört nått fall av dom som köpt den från netonet hmmm...!! Är så sugen .... men vågar man chansa!!!!!
Postad 18 juni 2009 - 12:51
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Jag hade köpt den då den är så pass bra som den ändå är. Skulle det sedan vara problem så löser Epson det rätt snabbt.
Postad 18 juni 2009 - 23:54
bamsefarsan
-
bamsefarsan
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag har läst igenom hela tråden lite snabbt. Har jag förstått rätt: att det bara är personer med 5000 modellen som har haft focus problem? eller har 3800 samma skit!??? Jag e lite sugen på att köpa ett demo ex " 3800" som har gått 102 timmar. den finns på hembiokonsult i stenkullen (göteborg) dem vill ha 21k.. http://www.hembioconsult.se/
Postad 19 juni 2009 - 09:09
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Jag har läst igenom hela tråden lite snabbt. Har jag förstått rätt: att det bara är personer med 5000 modellen som har haft focus problem? eller har 3800 samma skit!??? Jag e lite sugen på att köpa ett demo ex " 3800" som har gått 102 timmar. den finns på hembiokonsult i stenkullen (göteborg) dem vill ha 21k.. http://www.hembioconsult.se/
Köper du ett demoex så är det ju lätt att gå och se ifall den lider av fokusproblem.
Postad 20 juni 2009 - 00:50
bamsefarsan
-
bamsefarsan
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
dvs du rekomenderar att jag sätter mig inne i butiken o kollar en film i ca 1 timma.:-) i.o.f ett enkelt sett att vara säker på att den fungerar korekt....
Postad 20 juni 2009 - 09:29
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Jepp ring dem och säg till dem att du vill kolla på den och att de då inte får ha igång den på ett dygn innan du kommer dit.
Sätt dig ner och kolla. När du startar projektorn så dra igång projektorns meny och ställ in fokusen och sen väntar du en timme (då är du helt på säkra sidan) och sen drar du igång menyn igen och ser ifall du behöver justera fokusen.
Postad 21 juni 2009 - 10:58
bamsefarsan
-
bamsefarsan
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
så får det bli.. tack för hjälpen,
Postad 30 juni 2009 - 20:35
Jaws86
-
Jaws86
-
Användare
-
-
104 inlägg
hur går det med era epson 5000?
åker o inhandlar en på netonet nästa vecka
Redigerat av Jaws86, 30 juni 2009 - 20:36.
Postad 30 juni 2009 - 21:44
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Epson håller just nu på att kolla ifall det finns någon lösning med min andra projektor. Förhoppningsvis får man svar så fort som möjligt ifall det blir att behålla eller de byter ut den mot en fullt fungerande.
Frågan är ju ifall de inte byter ut den nu, om man om 2-3 år kan åberopa fel på vara vid leverans och då få den utbytt mot en jämförbar projektor (garanterat nyare modell och förhoppningsvis bättre)...
Postad 30 juni 2009 - 23:42
urskog
-
urskog
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Epson håller just nu på att kolla ifall det finns någon lösning med min andra projektor. Förhoppningsvis får man svar så fort som möjligt ifall det blir att behålla eller de byter ut den mot en fullt fungerande. Frågan är ju ifall de inte byter ut den nu, om man om 2-3 år kan åberopa fel på vara vid leverans och då få den utbytt mot en jämförbar projektor (garanterat nyare modell och förhoppningsvis bättre)...
PMa gärna med mer info kring detta
Postad 01 juli 2009 - 00:55
Jaws86
-
Jaws86
-
Användare
-
-
104 inlägg
om jag fattat det rätt, är det väl bara ni 2 o nån till som fått fel på projektorn?
det är väl inte ALLA som fått fel på deras! Vill bara extra kolla inann jag inhandlar den!
annars kan man ju inte handla den fattar inte varför den isf är ute för försäljning.
Postad 01 juli 2009 - 07:28
Sigma78
-
Sigma78
-
Veteran
-
-
2 014 inlägg
Epson håller just nu på att kolla ifall det finns någon lösning med min andra projektor. Förhoppningsvis får man svar så fort som möjligt ifall det blir att behålla eller de byter ut den mot en fullt fungerande. Frågan är ju ifall de inte byter ut den nu, om man om 2-3 år kan åberopa fel på vara vid leverans och då få den utbytt mot en jämförbar projektor (garanterat nyare modell och förhoppningsvis bättre)...
Jag har kollat upp det där med konsumentombudsmannen i ett annat ärende. Grundprincipen är att du som köpare inte ska gå varken bättre eller sämre rustad ur ett reklamationsärende jämfört med innan. Det betyder att du inte kan kräva att få en nyare modell. Butiken har enligt lagen rätt till följande (oftast i den ordningen): 1) Att försöka åtgärda felet. De får normalt två försök på sig. 2) Att ersätta med en likvärdig modell. Detta innebär i princip en exakt likadan. 3) Att häva köpet och ge dig pengarna tillbaka. Sen är det inte omöjligt att man kan få en nyare modell i samma serie, men det sker i sådana fall på ren goodwill från butiken. Jag hade ett liknande ärende, fast i mitt fall hade den produkten jag hade köpt utgått. Jag hade köpt den till ett mycket förmånligt pris och därför kändes det som att jag förlorade hur jag än gjorde. Pengarna tillbaka gav mig ingen möjlighet att köpa något motsvarande för de pengarna, och de hade inte lyckats åtgärda felet. Butiken var i det här fallet snälla nog att ge mig årets modell istället, efter en del diskussioner, vilket jag var mycket tacksam för. Jag vet inte om man har en begränsad tid på sig mellan att man upptäcker felet och att man rapporterar det. Att se ett fel redan när varan är ny och rapportera det efter 2-3 år känns som att man tänjer på sina rättigheter.
Postad 01 juli 2009 - 11:41
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Då jag ju redan har meddelat Epson om felet så är det ju upp till dem att få det tillfixat. De har ju reparerat den första en gång, och sedan skickade de en ny när inte reparationen hjälpte. Så i och med det så vet de ju redan om mitt problem, och därav har jag ju inte väntat 2-3 år. Samt om 3 år så lär ju inte TW5000 finnas kvar i sortimentet och därav så blir det ju en nyare modell i samma kalliber.
Postad 02 juli 2009 - 07:08
Sigma78
-
Sigma78
-
Veteran
-
-
2 014 inlägg
Då jag ju redan har meddelat Epson om felet så är det ju upp till dem att få det tillfixat. De har ju reparerat den första en gång, och sedan skickade de en ny när inte reparationen hjälpte. Så i och med det så vet de ju redan om mitt problem, och därav har jag ju inte väntat 2-3 år. Samt om 3 år så lär ju inte TW5000 finnas kvar i sortimentet och därav så blir det ju en nyare modell i samma kalliber.
Om den exakta modellen inte finns med i sortimentet längre och felet konstateras ligga inom ramen för garantin och du har garanti kvar är de inte tvingade att ge dig en nyare modell. Det de är tvingade att göra är att antingen reparera den du har, ersätta med en exakt likadan eller häva köpet. Allt annat är bara goodwill. Det är fullt möjligt att kunna få en nyare modell vid ett sånt ärende, men det är inte deras skyldighet. Jag skulle tro att de avslutar ärendet på ett eller annat sätt. Om de väljer att inte ersätta eller reparera den du har men ni är överens om att det är ett produktionsfel på den så har du rätt att häva köpet. Jag är som sagt tveksam till om du har hur lång tid på dig som helst att bestämma dig om du vill häva det eller om du accepterar den som den är. Vi får väl se vad som händer, bollen ligger ju på deras planhalva nu.
Postad 04 juli 2009 - 22:11
OTOWNMicke
-
OTOWNMicke
-
Rookie
-
5 inlägg
Jag har ett annat problem med fokusen...jag kan inte rubba fokusringen den är som ditlimmad??
Gör jag något fel eller tror ni den är sönder??
Mvh otownmicke
Postad 04 juli 2009 - 23:09
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Låter ju som om den är sönder...
Postad 05 juli 2009 - 13:46
OTOWNMicke
-
OTOWNMicke
-
Rookie
-
5 inlägg
Postad 22 juli 2009 - 13:15
THXcht
-
THXcht
-
Veteran
-
-
2 339 inlägg
Varit tyst ett tag här nu, hur går det för er med denna projektor??
Jag har inte hört någonting från Epson på en månad ang mitt problem, så jag skickade ett mail idag för att se hur det går.
/ THXcht
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
Projektorer
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|