Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Prisjakts medlemmar testar XTZ W2MT!

1 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Postad 17 February 2005 - 20:48

Pepsi
  • Pepsi
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0
Som ni kanske redan vet har Fyndbörsen lånat ut 10 exemplar av högtalaren XTZ W2MT till medlemmar på Prisjakt för test. Bakgrunden hittar ni här. Som ett led i detta skapar vi härmed en tråd så att alla kan följa rapporteringen av testet och vara med och diskutera. Följande medlemmar har blivit uttagna (har inte alla namn ännu men det vore bra om alla som är med hör av sig i den här tråden och berättar med vad och hur ni testar högtalarna så fyller jag på vartefter!):

# | Medlem | Ort | Erfarenhet | Eget system | Övrigt

1) Pepsi, Västerås, amatör, Yamaha 440, Audio Pro Cinema Room
2) spaceboot, Göteborg
3) Swed2
4) zupe, Linköping
5) ...

Det bästa vore såklart om vi kan samla fler personer runt om i Sverige som har erfarenhet och möjlighet att ta med högtalare och stärkare att testa mot! Jag vet att spaceboot redan samlat ihop ett gäng intressanta människor och prylar! :)

Jag fick mina högtalare idag men har bara hunnit packa upp en av dem och tittat lite snabbt på den då jag är mitt uppe i en flytt. Tror inte att det är någon mer som har fått högtalarna än? Mer information kommer naturligtvis så fort vi kommit igång!

Postad 18 February 2005 - 13:00

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Har flyttat alla inlägg till denna tråden istället.

Officiell information om XTZ från Fyndbörsen AB., Svar på frågor + information.

Vi sparar denna tråden tills testerna börjar att ramla inte, låser den så länge.

// Tråd låst

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.