Vilket märke respekterar du mest?
196 svar till detta ämne
Postad 27 June 2007 - 17:49
Unregistered93d1242d
-
Unregistered93d1242d
-
Beroende
-
-
1021 inlägg
Tror jag fick in frågan så att alla fattar. Självklart kan det skilja mellan modellerna i samma märke (och även mellan ett märkes lcd och plasmor), men gör en "genomsnittsbedömning" av märket  Var inte heller snål nu - billigt är INTE automatiskt bäst bara för att det är billigt. Och dyrast produkter behöver inte vara prisvärdast bara för att de har bäst bild. Det ska vara bäst snittprodukter i förhållande till sitt pris, inget annat.  Så. Hoppas jag helgarderat mig mot gnäll och kritik, så vi istället kan utröna minhembios "brand of brands"
Postad 27 June 2007 - 18:42
unik
-
unik
-
Lärjunge
-
-
347 inlägg
Frågan är om röst-utrymmet för Grundig kommer att räcka vid högre antal röster...
Nä men, Pioneer är för mig märket som utstrålar kvalitet och bra grejer ..utan att ens ha ägt en skärm från dem, bra marknadsföring och intryck utifrån sätter sig hårt på minnet.
2:a kommer Samsung och Panasonic. Äger en skärm av varje och är mer än nöjd, sen spelar så klart alltid marknadsföring och reklam in igen, även om man nu vill eller inte.
Edit: Missade Sony, självklart kämpar det märket också om andra platsen.
Redigerat av unik, 27 June 2007 - 20:42.
Postad 27 June 2007 - 18:48
Unregistered93d1242d
-
Unregistered93d1242d
-
Beroende
-
-
1021 inlägg
Frågan är om röst-utrymmet för Grundig kommer att räcka vid högre antal röster...
Här fattar jag inte vad du menar. Är det någon ironi som gått förlorad på mig (jag vet inget om Grundig själv nämligen)? Sorry om jag är trööög...
Postad 27 June 2007 - 19:10
Arvin
-
Arvin
-
Användare
-
-
106 inlägg
aha häftigt, så det här är "Moment of truth" på vad vi tycker om mest så att säga, så snart får vi veta vem/vad som är "The Brands of the brand". coolt
Postad 27 June 2007 - 19:21
Unregistered93d1242d
-
Unregistered93d1242d
-
Beroende
-
-
1021 inlägg
aha häftigt, så det här är "Moment of truth" på vad vi tycker om mest så att säga, så snart får vi veta vem/vad som är "The Brands of the brand". coolt 
<{POST_SNAPBACK}>
Ja, hoppas så många som möjligt gör sig omaket att rösta iaf. Och så kan jag konsultera listan sedan när det är dags för mig att shoppa - jag har inga egna åsikter, utan vill bara göra vad alla andra rekommenderar.
Postad 27 June 2007 - 19:39
Hoff
-
Hoff
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Jag röstade inte på mitt favvo-märke utan det jag tycker är bäst till sitt pris. Pioneer är kungen om man är beredd att lägga lite mer. Men tyvärr så var det lite utanför min budget.
Postad 27 June 2007 - 20:33
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1812 inlägg
Röstade självklart på Sony när det gäller LCD-TV. Däremot så tycker jag att deras övriga konsumentprodukter håller ojämn kvalitet.
Postad 27 June 2007 - 20:37
unik
-
unik
-
Lärjunge
-
-
347 inlägg
Här fattar jag inte vad du menar. Är det någon ironi som gått förlorad på mig (jag vet inget om Grundig själv nämligen)? Sorry om jag är trööög... 
<{POST_SNAPBACK}>
Helt korrekt, ironi  ...Norther Star kommer nog ligga riktigt tätt efter
Redigerat av unik, 27 June 2007 - 20:39.
Postad 27 June 2007 - 21:21
Unregistered93d1242d
-
Unregistered93d1242d
-
Beroende
-
-
1021 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Helt korrekt, ironi 
...Norther Star kommer nog ligga riktigt tätt efter 
<{POST_SNAPBACK}>
Yay, då funkar min ironi/sarkasm-radar!  Grundig känns ju inte direkt stenhårt. Lite i stil med Kendo och Limited Label (sibas egna). Fast det trodde jag var förutfattade meningar, jag har ju inte gett Grundig en chans.
Postad 27 June 2007 - 23:53
Dox
-
Dox
-
Användare
-
-
167 inlägg
Jag röstade givetvis på det märke som man äger själv, alltså Northern Star. Annars kan man väl aldrig stå för sitt val
Jag tycker att flera borde titta närmare på deras produkter.
Redigerat av Dox, 27 June 2007 - 23:53.
Postad 28 June 2007 - 02:38
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Pioneer känner jag mig trygg med. Delvis då jag vet att jag äger bra grejor men också för att deras support och garantier är väldigt bra.
Postad 28 June 2007 - 06:39
Unregistered93d1242d
-
Unregistered93d1242d
-
Beroende
-
-
1021 inlägg
Kul med såpass många röster hittills. Fortsätt gärna! Att Sony hade så bra rykte bland tv visste jag inte. De gör ju iofs bra grejer, men jag tycker att de hamnar lite i skymundan i recensioner och i butiker. Oförtjänt bevisligen.
Redigerat av Unregistered93d1242d, 28 June 2007 - 06:40.
Postad 28 June 2007 - 08:40
toska
-
toska
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Sony har riktigt bra saker, bra kvalitet på de jag har. Allt vore helt perfekt om dom bara gjorde en HD DVD  spelare
Redigerat av toska, 28 June 2007 - 08:48.
Postad 28 June 2007 - 09:16
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Att Sony hade så bra rykte bland tv visste jag inte.
<{POST_SNAPBACK}>
Sony hade, med all rätt, ett dunder-rykte i och med deras fina CRT tv-apparater. De var ju kungar i hur många år som helst (sen typ de lanserade Trintron-röret tills CRT dog). Idag däremot tycker inte jag de är så fasligt imponerande, finns flera som jag skulle lägga före - inte alls samma ledande ställning som förr. Så jag är oxå överraskad att de fått så många röster. Däremot gillar jag designen på dem. Pio fick dock min röst, förstås.
Postad 28 June 2007 - 09:55
khalnur
-
khalnur
-
Veteran
-
-
1668 inlägg
I dagsläget har jag störst respekt för Pioneer. Ska själv köpa deras 508:a och har använt Pio-produkter tidigare som jag varit mycket nöjd med. På plasmasidan talas det även en del om Fujitsu, har aldrig sett någon själv men läst på AVS-forum, som en dyr men mycket kompetent plasma.
På LCD-sidan skulle jag nog säga att Sony är det fabrikat som impat på mig mest då jag sett dem IRL.
Postad 28 June 2007 - 09:58
peppelito
-
peppelito
-
Veteran
-
-
2261 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Helt korrekt, ironi 
...Norther Star kommer nog ligga riktigt tätt efter 
<{POST_SNAPBACK}>
Yay, då funkar min ironi/sarkasm-radar! Grundig känns ju inte direkt stenhårt. Lite i stil med Kendo och Limited Label (sibas egna). Fast det trodde jag var förutfattade meningar, jag har ju inte gett Grundig en chans. 
<{POST_SNAPBACK}>
Hmmm...jag har heller aldrigt ägt nån Grundigteve eller nån annan Grundig produkt (tror jag...), men jag tror nog att de är snäppet vassare än Kendo och LL. Har för mig att M3 testade en FullHD LCD ur deras sortiment för ett par nummer sedan som fick en 8 i totalbetyg. Sen är det ju upp till var och en att värdera M3's tester. Men, men... Tror att det var denna som testades:
//P Edit: jag lade dock inte min röst på Grundig...
Redigerat av peppelito, 28 June 2007 - 10:23.
Postad 28 June 2007 - 11:03
Unregistered22960a33
-
Unregistered22960a33
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Jag röstade på Pioneer. Dom har alltid tilltalat mig och står för bra kvalitet och prestanda (oftast).
Det roliga är att jag äger mer eller mindre bara Sony produkter. Jag har en Sony 40W2000 LCD, en Sony hemmabioreciver, Playstation 3, Sony digitalkamera, SonyEricsson mobiltelefon.
Det som slår mig är att jag inte ens har någon dtörre förkärlek till sony men av någon anledning så har alla produkter blivit Sony. Jag har faktiskt inte ens tänkt på det föräns nu. Det säger väll kanske en del om vad man undermedvetet har förtroende för.
Postad 28 June 2007 - 14:44
Foilan
-
Foilan
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Pioneer. Har inte så många pryler från dem, men de jag har andas kvalitet. De har verkligen lyckats med att bygga sitt varumärke.
Postad 28 June 2007 - 20:18
Gandolf
-
Gandolf
-
Amatör
-
-
56 inlägg
La min röst på Panasonic för att jag är så nöjd med min PX70. Annars har även jag mycket Sony grejor här hemma som jag också är mycket nöjd med (bl a en 28 tums tjockis med underbar bild). Pioneer har jag ingen erfarenhet av alls.
Postad 29 June 2007 - 09:52
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5772 inlägg
Är jäkligt nöjd med min 32" Sony Bravia LCD och jag har varit nöjd med deras apparater tidigare också, så min röst gick på dom. Pioneer är alldeles för dyra men ligger något snäppet över Sony rent bildkvalité mässigt. Sony ger mest TV för pengarna helt enkelt.
Så här rankar jag
1. Sony - mest för pengarna
2. Pioneer - dyrast men bäst
3. LG - mest prisvärda och hyfsad kvalité
Postad 29 June 2007 - 10:36
Unregisteredf42db877
-
Unregisteredf42db877
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Det är väl ingen större skillnad på märkena ovan. Grundig är ju coolast.
Postad 29 June 2007 - 20:45
mobil.niklas
-
mobil.niklas
-
Forumräv
-
-
523 inlägg
Det är väl ingen större skillnad på märkena ovan. Grundig är ju coolast.
<{POST_SNAPBACK}>
okey:)
Postad 29 June 2007 - 21:15
Lo-Fi Heroes
-
Lo-Fi Heroes
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Prestanda/pris tycker lägger jag min röst på Sherwood, deras Newcastleserie är riktigt prisvärd!
Postad 30 June 2007 - 09:21
mobil.niklas
-
mobil.niklas
-
Forumräv
-
-
523 inlägg
Prestanda/pris tycker lägger jag min röst på Sherwood, deras Newcastleserie är riktigt prisvärd! 
<{POST_SNAPBACK}>
måste fråga. Är sherwood ett helt nytt märke eller är det ett sånt märke som alltid funnits eller vad man skall säga? eller är det ett nytt märke typ dynavoice? har sätt ett antal produkter från sherwood och dem har ju fått fina omdömmen... /niklas
Postad 30 June 2007 - 11:50
morberg
-
morberg
-
Forumräv
-
-
576 inlägg
Samsung fick min röst. Pioneer är bäst, men inte i förhållande till pris. Sony har varit bra, men har skjutit sig själv i foten med sin kopieringsnoja (rootkitet på deras CD för något år sedan är ett exempel, DRM-skyddet runt BR ett annat, ATRAC ett tredje, svårigheten att göra dvd-spelarna reg-fria ett fjärde, osv...). De är lite för proprietära för min smak helt enkelt.
Postad 01 July 2007 - 09:28
junkan
-
junkan
-
Guru
-
-
5321 inlägg
Lägger min röst på Panasonic av tre orsaker:
Verkar inte ha speciellt mycket fel på apparaterna
Pris/prestanda i plasmaklassen är bäst
Pris/prestanda i LCD-klassen där de har modeller är bäst
Sedan att Pioneers G8 är bästa Plasma är väl ganska klart nu men priset är fel och var är full-hd-apparaterna.
Vad gäller LCD är Panasonic bäst upp till 32" sedan har de inga större vilket ger Sony vinsten i klassen för mig.
Min högst personliga uppfattning alltså.
Mitt senaste inköp av en R8 Samsung LCD stödjer ovanstående, onaturlig bild som det oftast är på LCD samt hemska "bildförbättringsfunktioner" (nåja det är bara en TV som skall användas i uterummet så jag kan leva med det...).
Nästa köp blir troligen en Panasonic 50PZ700 så min gamla 42PA30 kan gå i graven efter 3års flitigt bruk utan fel.
Postad 01 July 2007 - 10:10
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Bästa snittprodukt i förhållande till pris? Jag äger en Pio plasma som jag aldrig skulle byta mot annat märke, men jag röstade på Panasonic pga av mycket bra bild även där fasten de ligger i budget klass prismässigt.
Nu har de ju dessutom börjat skärpa sig en aning med designen.
Men som sagt, skulle jag uppgradera så blir det Pioneer igen. Dom är bäst helt enkelt.
Postad 01 July 2007 - 22:09
Unregistered7a297b68
-
Unregistered7a297b68
-
Beroende
-
-
1006 inlägg
Har båda dom som kommer att få mest röster
Pioneer 507XA
Sony32D3000 med Comhem digital mottagare.
Valde Pioneer men med 3000 modellen ligger Sony inte långt efter på SD matrial
Postad 02 July 2007 - 21:04
Unregistered5a17a274
-
Unregistered5a17a274
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Själv har vi en Philips. Splear ju ingen större roll vilket märke. Bara den är bra och inte någon B-Märke.
Postad 02 July 2007 - 22:42
Unregisterede68eb861
-
Unregisterede68eb861
-
Guru
-
-
5548 inlägg
Man kan ju respektera ett märke på många olika sätt...det visar inte minst resultatet av denna omröstning.
Röstade själv på Pioneer, om än lite motvilligt med tanke priset i förhållande till bildkvaliteten. Försprånget framförallt kvalitetsmässigt till t ex Panasonic har minskat i o m att Pioneers plasmapaneler numera tillverkas i NEC:s fabriker som Pioneer köpte upp för typ dryga året sedan.
Och Sony, tja vad har det gjort för bra på slutet egentligen?...deras absolut sista serie full-HD LCD-apparater verkar dock vara OK, men då kostar de också därefter.
En liten fråga...var finns Loewe? Kanske för få som vet om detta märke?
Mvh JB
Redigerat av Unregisterede68eb861, 02 July 2007 - 22:44.
Postad 02 July 2007 - 22:47
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Man kan ju respektera ett märke på många olika sätt...det visar inte minst resultatet av denna omröstning.
Röstade själv på Pioneer, om än lite motvilligt med tanke priset i förhållande till bildkvaliteten. Försprånget framförallt kvalitetsmässigt till t ex Panasonic har minskat i o m att Pioneers plasmapaneler numera tillverkas i NEC:s fabriker som Pioneer köpte upp för typ dryga året sedan.
Och Sony, tja vad har det gjort för bra på slutet egentligen?...deras absolut sista serie full-HD LCD-apparater verkar dock vara OK, men då kostar de också därefter.
En liten fråga...var finns Loewe? Kanske för få som vet om detta märke?
Mvh JB
<{POST_SNAPBACK}>
Loewe brukar väl ligga minst i Pioneer klass prismässigt och har väl aldrig på allvar satsat på den svenska marknaden, även om de finns att köpa här och var och är grymt snygga designmässigt.
Postad 03 July 2007 - 09:19
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Pioneer och sony i all ära, men min röst gick till "annat"
Postad 03 July 2007 - 11:09
thetias
-
thetias
-
Mästare
-
-
2965 inlägg
Pioneer och sony i all ära, men min röst gick till "annat" 
<{POST_SNAPBACK}>
Ja annat är ett jäkla underskattat märke.
Postad 14 September 2007 - 17:35
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Röstade på sony då jag tycker det är ett bra märke överlag med inte allt för dyra priser.
Men pioneer slår alla i hästlängder på tv-fronten, sjukt bra bild
Postad 14 September 2007 - 18:31
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2585 inlägg
Jag rösta på JVC när det gäller tv har ju en själv så känns som ett måste *S*
Men annan elektronik så har sony snygg design .
Men kvaliten i övrigt tycker jag verkar skifta vissa pryar gör sony bra vissa pioneer finns så många bra och dåliga märken att välja mellan svårt som fan .
Postad 14 September 2007 - 21:25
wappling
-
wappling
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Samsung ligger mig närmast hjärtat, tycker dom har bland de absolut snyggaste apparaterna samt bra bild.
Postad 14 September 2007 - 22:18
Veritas
-
Veritas
-
Forumräv
-
-
581 inlägg
Annat fabrikat: Loewe! Knäcker alla, smiskar upp Pioneer every day of the week...
Postad 15 September 2007 - 07:26
altair4
-
altair4
-
Veteran
-
-
1621 inlägg
Oj, är förvånad över alla röster på Pioneer. Visst gör de grymma plasmor, men när man räknar in priset är det omöjligt rösta på dem. Skulle bli förvånad ifall någon av de övre nämnda tillverkarna har högre vinstmarginal.
Postad 16 September 2007 - 21:00
Unregistered6e59ce73
-
Unregistered6e59ce73
-
Über-Guru
-
-
10303 inlägg
Annat fabrikat: Loewe! Knäcker alla, smiskar upp Pioneer every day of the week... 
<{POST_SNAPBACK}>
Annat fabrikat: Loewe! joho ser att det är många som har röstat på Loewe  inte ens en taskig måndags morgon så smiskar Loewe Pioneer...så är det bara.....Vill du ha en bra plasma så är Pioneer det det man skall ha  Min Röst på pioneern alltså  ....Ace34
Postad 16 September 2007 - 23:04
ekke
-
ekke
-
Veteran
-
-
2466 inlägg
Säger bara G8 panrlerna! mmm mumma!
Postad 17 September 2007 - 09:53
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
Oj, är förvånad över alla röster på Pioneer. Visst gör de grymma plasmor, men när man räknar in priset är det omöjligt rösta på dem. Skulle bli förvånad ifall någon av de övre nämnda tillverkarna har högre vinstmarginal.
<{POST_SNAPBACK}>
"Respekt" (och vinstmarginal) får man genom att vara "grym" så jag ser inte varför det skulle vara så förvånande.
Postad 17 September 2007 - 10:24
altair4
-
altair4
-
Veteran
-
-
1621 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> "Respekt" (och vinstmarginal) får man genom att vara "grym" så jag ser inte varför det skulle vara så förvånande. 
<{POST_SNAPBACK}>
"Det ska vara bäst snittprodukter i förhållande till sitt pris, inget annat." Antar jag räknar lite för linjärt på priset. Men är en TV dubbelt så dyr tycker jag den ska vara dubbelt så bra för att motsvara prisvärdheten. Nu kan man ju jämföra lite olika priskategorier, men jag röstade på Panasonic och som exempel är en Pioneer 428 inte dubbelt så bra som en PX70, dock dubbelt så dyr.
Postad 17 September 2007 - 10:27
Tomas L
-
Tomas L
-
Veteran
-
-
1561 inlägg
Jag vet inte om jag skulle rösta på Loewe när det står "i förhållande till sitt pris", jag tycker inte de är värd ett så pass mycket högre pris. Men de har defintivt min respekt när det gäller att göra bra apparater! Samma gäller Pioneer, hur pass mycket högre pris är de värda? Det är naturligtvis upp till var och en att bedöma. Just nu känner jag mig rådvill och röstar blankt!
Redigerat av Tomas L, 17 September 2007 - 10:37.
Postad 17 September 2007 - 10:45
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
"Det ska vara bäst snittprodukter i förhållande till sitt pris, inget annat."
<{POST_SNAPBACK}>
Ahh...missade den kommentaren. Förändrar ju betydelsen av det hela lite. Inte för att det spelar nån roll för mitt fall iofs...jag hade röstat på samma. Men ja, med tanke på att Pion knappast är den vanligaste produkten folk köper (för man köper väl det som är bäst i förhållande till pris, eller?*) så är det konstigt att Pio ligger på topp ja. (*) ja man köper ju det man anser sig ha pengar till oxå iofs...det kan förklara en del av resultatet iofs (dvs man tycker Pio är bäst i förhållande till krona, vilket ger en röst åt Pio, men pengarna saknas, vilket gör att köp uteblir)
Postad 17 September 2007 - 15:11
altair4
-
altair4
-
Veteran
-
-
1621 inlägg
"Det ska vara bäst snittprodukter i förhållande till sitt pris, inget annat."
<{POST_SNAPBACK}> Ahh...missade den kommentaren. Förändrar ju betydelsen av det hela lite.
Inte för att det spelar nån roll för mitt fall iofs...jag hade röstat på samma.
Men ja, med tanke på att Pion knappast är den vanligaste produkten folk köper (för man köper väl det som är bäst i förhållande till pris, eller?*) så är det konstigt att Pio ligger på topp ja.
(*) ja man köper ju det man anser sig ha pengar till oxå iofs...det kan förklara en del av resultatet iofs (dvs man tycker Pio är bäst i förhållande till krona, vilket ger en röst åt Pio, men pengarna saknas, vilket gör att köp uteblir)
<{POST_SNAPBACK}>
Skulle jag svara på rubriken till tråden skulle nog jag också säga Pioneer ur kvalitetssynpunkt. Men blev svårt svara då just den kommentaren fanns med.
Postad 17 September 2007 - 21:46
martin_h
-
martin_h
-
Användare
-
-
179 inlägg
Tycker "vilket märke respekterar du mest" och "det ska vara bäst snittprodukter i förhållande till sitt pris" motsäger sig varandra. Ett märke respekterar man inte pga priset utan man respekterar märket för att de gör bra produkter.
När det kommer till "respekt" för ett märke är Pioneer för mig en solklar vinnare, men förhållande pris/kvalité kan de väl knappast ta hem i min bok. Då blir det nog snarare Sony eller Panasonic, men då blir ju frågeställningen vilket märke som är mest prisvärt och inte vilka jag har mest "respekt" för.
edit:
Pioneer fick min röst, även om Sony/Panasonic har bättre pris/prestanda är jag inte tillräckligt imponerad av deras produkter för att jag ska ge dem någon form av respekt. Jag minns fortfarande första gången jag såg en Pioneer 43"-plasma, hakan låg i backen i en vecka, DET är respekt!
Redigerat av martin_h, 17 September 2007 - 21:50.
Postad 18 September 2007 - 00:01
Unregistered960
-
Unregistered960
-
Beroende
-
-
1036 inlägg
Av de hembio/stereoprodukter jag haft under åren är jag mest nöjd med B&O. Stereon jag har är grym, dock har jag inte haft B&O LCD/Plasma men av de CRT:er jag haft var B&O Outstanding.
LCD:n jag har är en Sharp och den är ingen vinnare i alla fall, CRT:n jag har f.n. är en philips, den sämsta tv jag haft!
Postad 18 September 2007 - 16:40
Triton242
-
Triton242
-
Lärjunge
-
-
355 inlägg
Skulle nog säga Philips.
Vissa saker är det mer eller mindre marknadsledande på och andra gör de produkter som även om de inte bäst är iafall fungerar.
Redigerat av Triton242, 18 September 2007 - 16:41.
Postad 20 September 2007 - 20:48
Unregistereded94f3cc
-
Unregistereded94f3cc
-
Forumräv
-
-
910 inlägg
Om någon lcd-anhängare svarat Pioneer så säger jag bara... oops
Fakta på bordet plasma rockar och lcd lockar (prismässigt).För film/tv har lcd en bit kvar. Jag har två lcd och en plasma och även om lcd inte är dåligt så är plasma bättre för rörliga bilder enligt mig.
Postad 21 September 2007 - 13:54
skrotfot
-
skrotfot
-
Beroende
-
-
1201 inlägg
Saknar Toshiba i sammanhanget...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|