Tanken är just nu att koppla datorn till tv:n och spela upp filmer mm samt se gratiskanalerna i kabeltvutbudet (comhem).
Vilka fördelar och nackdelar finns med respektive modell och vilken skall man köpa?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Philips 42PFL7662D, KDL-40V2500, Sony KDL-40D3000?
Startad av
marcus-n
, Aug 07 2007 16:48
3 svar till detta ämne
62 relaterade trådar
Postad 07 August 2007 - 16:48
Har varit inställd på att köpa Sony KDL-40D3000 alternativt KDL-40V2500 men när jag var i butiken härom dagen så såg jag Philips 42PFL7662D som är full hd och till ungefär samma pris.
Tanken är just nu att koppla datorn till tv:n och spela upp filmer mm samt se gratiskanalerna i kabeltvutbudet (comhem). Vilka fördelar och nackdelar finns med respektive modell och vilken skall man köpa? Postad 07 August 2007 - 21:04
Hej,
Var själv inne ganska mycket på just den Philipsen fast 47 tum men efter lite runt tittande så stödjer den bara datorupplösning till 1024x768. Men om inte det är ett problem så tror jag verkligen att det är en kanon TV, är i valet och kvalet om datorupplösningen stör mig...Sony D3000 verkar också vara en bra TV, själv tycker jag nog att Philipsen såg bättre ut när jag tittade på dem, men det är ju en smaksak, det bästa är att du själv åker och tittar och bildar dig en egen uppfattning! Lycka till Postad 20 October 2007 - 14:02
Köpte denna Tv för ett par dagar sedan, och än så långt är vi nöjda, MEN.....ja det är alltid ett men, vi hittar ingen möjlighet att koppla ljudet till vår förstärkare!
Finns ingen utgång, bara ingångar. De visar på bild att det skall gå via Scarten, men den tar väl endast emot signaler in? Någon med kännedom om detta? Postad 20 October 2007 - 20:14
Scarten ger även ut ljud,använd en scart i ena ändan och rca eller 3.5mm plug i andra.
Det är samma sak om man vill använda hörlurar i en tv utan hörlurs utgång. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |