Kommentarer till Hemma hos Frippe76 av frippe76
Startad av
frippe76
, Oct 26 2007 00:54
21 svar till detta ämne
Postad 26 October 2007 - 07:38
riktigt snyggt! Vart har du hittat väggfästena till dina black pearl högtalare? Har likadana och har inte lyckats hitta några vettiga fästen.
Postad 26 October 2007 - 09:07
Väggfästena är köpta på BAUHAUS, det är ett par år sedan. Är på jobb just nu, men ska kolla märket när jag kommer hem.
Hade samma problem att hitta några som passade och det är på det berömda att dessa passar.
-Edit-
Väggfästena är av märket: Vogel's
//Frippe76
Hade samma problem att hitta några som passade och det är på det berömda att dessa passar.
-Edit-
Väggfästena är av märket: Vogel's
//Frippe76
Redigerat av frippe76, 26 October 2007 - 17:57.
Postad 27 October 2007 - 12:13
Schysst biorum måste jag säga, måste bli riktigt bra upplevelse från soffan med tanke på rummets form och bakhögtalarnas plats. Sen är det snyggt med en clean front. Vill också klaga lite, köp infällningsbara spots eller skippa spottarna totalt, det är inte snyggt med utanpåliggande spottar. Skulle även vara trevligt med en lite roligare hylla för filmerna, den känns inte att passa in med resten av rummet.
Postad 28 October 2007 - 23:35
Väldigt fin utrustning och setup, dock måste man ju hacka på den där FAT-TV, mest för att jag tyckte den dessutom var rätt ful framifrån :-)
Postad 11 December 2007 - 00:33
Mycket trevlig elektronik! fattar inte varför andra klagar på din vanliga tv ! Menar man får ju använda de prylar man har tills de pajat! Sjuste bio duk ser ricktigt grymt ut blir avis skulle själv också vilja ha det så En klar 10a du har god smak!
Postad 24 January 2008 - 20:07
Mycket snyggt. Tyckte dock inte dvdhyllan passade in med resten av rummet..
Postad 25 January 2008 - 09:46
Fin set-up, härligt färgval och riktigt fint inrett. Fronten plus den vackra ramen säger ju allt, topp!
Postad 03 February 2008 - 15:40
Riktigt snyggt och väl genomtänkt!
Stilrent samtidigt so mdet är "mysigt"
9/10
Stilrent samtidigt so mdet är "mysigt"
9/10
Postad 06 March 2008 - 10:14
Nice kabeldragning måste jag säga! Det är annat än min kabelhärva hemma...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
57 bilder
127 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?