Kommentarer till Hemmabion av ekrison
Startad av
ekrison
, Oct 28 2007 13:37
17 svar till detta ämne
Postad 28 October 2007 - 14:08
Man kan verkligen säga att din förstärkare är hjärtat i din anläggning för den lär kunna pumpa runt ljud som ett j*vla fanskap
Gillar dina högtalare starkt i ett vardagsrum för dom är jäkligt smarta, även snygga. Är det reclienerfåtöljer du har? Om man ska klaga på någiot så är det din dvd, hade en likadan och jag tycker inte alls den var särskilt bra.
Postad 28 October 2007 - 23:32
Jäkligt nice, men borde du inte täcka baksidan på den ena högtalaren lite då man kan se den och i mitt tycker inte är snygg bakifrån?
Postad 29 October 2007 - 09:31
plastanka: Jag håller med, tanken är att det ska komma en projektor så småningom (elduk framfor tvn) och i samma veva tänkte jag installera en rumsavdelare (typ lamelgardin) som i indraget läge kommer att dölja baksidan av högtalaren.
Annars får man tacka för de fina omdömena!
Annars får man tacka för de fina omdömena!
Postad 30 October 2007 - 00:47
Den förstärkaren D är grejor det! du har verkligen hajat vad som är det viktigaste! LJUDET hos dig skulle man villja få höra! Ett tips skaffa di en bättre dvd spelare kommer säkert att göra under!
Postad 02 November 2007 - 23:22
Snyggt! Rent och stiligt men ser ändå riktigt stabilt och tungt ut. Lite extra + för den snygga spisen!
Postad 14 November 2007 - 12:32
Henky: Är mycket nöjd med tv:n har dock bara testat den med SD material än så länge...bra flyt och svärta.
Postad 03 January 2008 - 14:52
Du är inte den första som "bygger" ihop den där bänken. Och det är ju så J*ÄKLA stilrent med den där vita lacken! Ditt svart/vita tema är så klockrent!
Har du börjat kolla på projektor? God fortsättning!
Christian
Har du börjat kolla på projektor? God fortsättning!
Christian
Postad 12 March 2010 - 12:22
Sobert å snyggt, bra lösning på ena "surren", funkar säkert! Grym stärkare.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 bilder
17 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?