Kommentarer till Nya v-rummet av DjHypnoz
Startad av
DjHypnoz
, Jun 02 2008 23:53
13 svar till detta ämne
Postad 03 June 2008 - 09:20
Gav först en 9:a, en ändrade mig snabb till en 10 för kabledragning oxh renhet. iLike!
Postad 03 June 2008 - 11:07
Jag vill inte låta fräck, men vilken kabeldragning?Gav först en 9:a, en ändrade mig snabb till en 10 för kabledragning oxh renhet. iLike!
Annars snyggt! Men varför lägga soffans fokus mot tv:n?
Postad 03 June 2008 - 13:22
Riktigt nice v-rum e det den jag tror det e som har en 200 i en stad i skaraborg =)
Postad 03 June 2008 - 16:09
Jag måste själv hålla med "Chrissofsweden " ang. kabeldragning!?
Jag fick i ordning rummet i lördags men väntar fortfarande på mitt restade 5.0 hemmabio system, efter jag fått dessa prylar ska jag försöka få all kabel som ligger löst i rummet i snygga lister.
Ang fokus av soffan mot tv var en priolösning som tjejen gillade mer än mig om man säger så.. men vi vet ju alla vems pipa man får dansa efter om man är sambos
Jag fick i ordning rummet i lördags men väntar fortfarande på mitt restade 5.0 hemmabio system, efter jag fått dessa prylar ska jag försöka få all kabel som ligger löst i rummet i snygga lister.
Ang fokus av soffan mot tv var en priolösning som tjejen gillade mer än mig om man säger så.. men vi vet ju alla vems pipa man får dansa efter om man är sambos
Postad 14 June 2008 - 22:26
Riktigt nice... Var har du köpt soffan???
Snyggt med ljusrampen i taket ovanför soffan och duken..
Snyggt med ljusrampen i taket ovanför soffan och duken..
Postad 06 March 2009 - 10:34
passan1: kolla in tråden https://www.minhembi...howtopic=189752
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?