Kommentarer till Minibio av Nattlorden
Startad av
Nattlorden
, Jun 29 2008 20:21
10 svar till detta Àmne
Postad 03 July 2011 - 09:08
Sen jag satte Sd kuddarna under marmorplattorna sÄ blev basen tajtare och huset vibrerar mindre. Jag har dom dÀr för att minska ner pÄ vibrationer frÄn subbarna och jag Àr jÀkligt nöjd.Sen att jag satte under mina frontar Àr för att det ska bli snyggare samt ljudbilden blev dÀr ochsÄ tajtare . Om det gör skillnad som du beskriver vet jag inte , sÄlÀnge det lÄter bra sÄ Àr jag nöjd. DÀremot vet jag att mÄnga föreskriver att suround högtalarna ska vara i huvud höjd sÄ testa du sÀnk dina som sitter tok för högt
Postad 28 July 2011 - 16:47
Annan placering kommer att visas i nÀsta omgÄng foton, nÀr jag fÄr tagit dem. BÄde lÀgre och högre blir det dÄ.
Postad 29 July 2011 - 13:22
Denon steget ser riktigt "najss" ut. Skall bli kul att se hur detta blir!
Postad 01 February 2012 - 20:28
Trevlig elektronik.
Aldrig hört ino-högtalare men borde djÀvulskt trevliga filmstunder med 11 högtalare i rummet.
Hade gÀrna testat en kuro mot min panasonic.
DÄ jag köpte min fanns det enligt prisjakt 1 kuro kvar i hela Sverige att köpa. Den var dock 70mil bort sÄ jag skippade den.
Aldrig hört ino-högtalare men borde djÀvulskt trevliga filmstunder med 11 högtalare i rummet.
Hade gÀrna testat en kuro mot min panasonic.
DÄ jag köpte min fanns det enligt prisjakt 1 kuro kvar i hela Sverige att köpa. Den var dock 70mil bort sÄ jag skippade den.
Postad 01 February 2012 - 20:50
Riktigt fin fina grejer.. Riktigt coolt bassteg och Dbspelarna ser riktigt bra ut.
Det kÀnns som ditt biorum kommer bli riktigt bra.
Det kÀnns som ditt biorum kommer bli riktigt bra.
Postad 01 February 2012 - 21:41
Vilken liten mysbio! Presterar trots ganska taskiga förutsÀttningar med visshet bÀttre Àn det mesta hÀr pÄ forumet.
Postad 13 June 2012 - 09:45
Aldrig hört ino-högtalare men borde djävulskt trevliga filmstunder med 11 högtalare i rummet.
Med basarna så blir det faktiskt till och med 15 högtalare (och en buttkicker därtill om man vill).
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
67 bilder
99 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?