Kommentarer till Hemmabio/Lägenhet av Hägglund
Startad av
Gubbas83
, Jan 17 2009 15:39
24 svar till detta ämne
Postad 17 January 2009 - 15:39
Klipsh(hör verkninggrad)+HK (strömstark)=Mumma . Får du verkligen en homogen ljudbild med centern så högt placerat ? Tummen upp:)
Postad 17 January 2009 - 16:40
a
Man får ju inte den perfekta ljudbilden med centern så högt uppe det är ju sant, men kunde tyvärr inte placera den under.
Klipsh(hör verkninggrad)+HK (strömstark)=Mumma . Får du verkligen en homogen ljudbild med centern så högt placerat ? Tummen upp:)
Man får ju inte den perfekta ljudbilden med centern så högt uppe det är ju sant, men kunde tyvärr inte placera den under.
Redigerat av Hägglund, 17 January 2009 - 16:38.
Postad 19 January 2009 - 11:51
Varför kunde du inte placera centern under duken? Där finns ju plats?
Postad 19 January 2009 - 12:01
Varför kunde du inte placera centern under duken? Där finns ju plats?
Har ett barbord där när jag inte använder duken ( pga platsbrist tyvärr) Så det är av säkerhets skäl jag placerade den där uppe så ingen skulle styr in stolen i centern. visst det blir lite sämre ljud men det får jag leva med tills jag flyttar hemifrån
Postad 19 January 2009 - 13:50
Biosoffan har jag köpt via elgiganten, men det är ett företag som heter hagagruppen som säljer dem. Man kan endast se sofforna i butiken, inte på internet. Priset var 16999:-. Den är ruskigt skön att sitta i kan jag sägaVar har du köpt stolarna? Vad kostade de??
Postad 19 January 2009 - 15:08
Det går bra för en del ser jag ;-)
Jag hade en bergsprängare från Hitachi och en VHS när jag bodde hemma :-)
Sjukt fina saker.
Gå gärna in och komentera mina Klipsch om du har lust
Jag hade en bergsprängare från Hitachi och en VHS när jag bodde hemma :-)
Sjukt fina saker.
Gå gärna in och komentera mina Klipsch om du har lust
Postad 19 January 2009 - 15:31
Hemtrevligt!Där sitter/ligger skönt när du kollar in din favorulle antar jag
Postad 19 January 2009 - 18:44
Klipsch gör feta högtalare, imponerande källare
Hur funkar det med den höga placering av mitthögtalare? Jag hade så då jag bodde hemma och det funkade inte alls bra tyckte jag, fronthögtalarna tog över för mycket så centern dömdes nästan ut.
Gillar din soffa också, vart ifrån kommer den?
Gillar din soffa också, vart ifrån kommer den?
Postad 26 January 2009 - 15:44
Mycket snygg och fina grejer diggar soffan/fåtöljerna skarp. Skulle jag vilja ha dina grejer i mitt biorum som jag bygger nu. klar 10a
Postad 30 March 2009 - 15:09
Grym projektor! Var själv sugen på denna när jag köpte min projektor, tyvärr var zoomen lite för klen för mitt rumt på 4 meter, Så jag hade fått gå ner för mycket i bildyta så det fick bli en MItsui HC3100 med bättre zoom istället.. Mindre än 96" vägrar jag gå! 
Men en sådan där fin projektor borde du nästan fundera på att mörkmåla väggarna...
Men en sådan där fin projektor borde du nästan fundera på att mörkmåla väggarna...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 bilder
96 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?