Kommentarer till media rum/ Game/ film ( 15 år ) av Hampe8
Startad av
Hampe8
, Mar 18 2009 16:46
20 svar till detta ämne
Postad 20 March 2009 - 15:06
Mohammut tack
nej det är golvet som gör så att det ser ut som det tyvär
högtalarna som sitter brevid gör så att det ser snett ut, men enligt vattenpass så ska det vara spikrakt
syns mer på bilderna oxå
Postad 21 March 2009 - 15:35
Ser grymt ut! Najs rum hos föräldrarna, ser att du har lite godisstash också
.
Postad 23 March 2009 - 20:43
Är du bara 15 bast ligger du bra till. Den som har flest prylar när han dör vinner...
Postad 23 March 2009 - 21:26
15år och så härliga prylar, skoj! Har lagt upp fler bilder nu så kika gärna in igen..
Glöm inte ge betyg!
Postad 28 March 2009 - 21:50
Tack för inlägget på min sida. Du har mycket fina grejer. Hoppas ditt intresse håller i sig, då har du fritiden räddad för lång tid framåt:)
Postad 29 March 2009 - 12:30
Schyssta saker! tack för inlägget. jag får lägga upp lite fler bilder sen.
Postad 16 April 2009 - 00:36
Hej!
Har ett likadant hemmabiosystem. Har problem med att det finns för lite utgångar, vad är det för slags fördelare du har köpt?
Har ett likadant hemmabiosystem. Har problem med att det finns för lite utgångar, vad är det för slags fördelare du har köpt?
Postad 16 April 2009 - 13:03
Christofferr 2009-04-16 01:36:32 Anmäl
Hej!
Jag fick denna av min morfar faktiskt han hade en som låg och skräpa, men jag ska meddela om jag får tag på vart han köpt den!
Hej!
Jag fick denna av min morfar faktiskt han hade en som låg och skräpa, men jag ska meddela om jag får tag på vart han köpt den!
Postad 31 May 2009 - 22:58
Du har ju allt jag inte hade när jag var 15. Dock kom jag ikapp nu när jag börjat jobba som 19 åring
Du kan tro det är nice att tjäna pengar o köpa nya grejer! Väntar nu på en center. Kommer snart upp bild på den. Har du inga filmer??
Föredrar egna hembiosystem efter kompletta butikspaket dock. Men visst är det ofta snygga högtalare! Tror vi har likadana platt-tv:s osså
Kolla in mitt rum oxå vettja.
Ha det!
Föredrar egna hembiosystem efter kompletta butikspaket dock. Men visst är det ofta snygga högtalare! Tror vi har likadana platt-tv:s osså
Ha det!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?