Kommentarer till Sommarprojektet 2011 - bygga en stereo av Ratniko
Startad av
Ratniko
, Sep 06 2011 11:09
3 svar till detta ämne
Postad 06 September 2011 - 11:09
Det blev ju bra! Kanske en lite kraftigare lådkonstruktion. Låter den bra? Diskanterna är ju otroligt prisvärda.
Postad 16 September 2011 - 15:42
Oj, jag såg inte att du skrivit 
Nu i efterhand känns konstruktionen nästan lite väl bastant, men men, man vill ju inte vara rädd för att något går sönder.
Jag kan instämma att diskanterna var riktigt prisvärda till det ljud som de ger ifrån sig, när diskanten spelar är det riktigt härligt att lyssna. Bashögtalarna hänger med fint tills de helt enkelt inte orkar spela lägre ty sin ringa storlek.
Men på det stora hela är jag positivt överraskad av ljudet! Trodde aldrig att det skulle låta så bra som det faktiskt gör!
Nu i efterhand känns konstruktionen nästan lite väl bastant, men men, man vill ju inte vara rädd för att något går sönder.
Jag kan instämma att diskanterna var riktigt prisvärda till det ljud som de ger ifrån sig, när diskanten spelar är det riktigt härligt att lyssna. Bashögtalarna hänger med fint tills de helt enkelt inte orkar spela lägre ty sin ringa storlek.
Men på det stora hela är jag positivt överraskad av ljudet! Trodde aldrig att det skulle låta så bra som det faktiskt gör!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?