Jag är en privat användare som blev mycket irriterad på Mittiprick`s välkomnande till forumet.
Därför skrev jag några inlägg om HRT tester m.m.
Mitt "välkomnande till forumet" var inte det inlägg du refererar till, det var:
Säkert inget fel på HRTs produkter men om du söker i forumet och läser alla enormt positiva inlägg om HRT så skall du ta dem med en nypa salt. Det finns ett stort antal medlemmar med endast ett fåtal inlägg som endast avhandlar HRT. Brukar börja med en fråga och, om de inte redan nämnt det sluta med hur fantastiskt bra det låter. Helt klart imo att någon eller några använder flera medlemskonton för att hypa produkterna. Olika användare använder dessutom mycket likartat språk och skrivsätt. Kolla t.ex. länkad tråd och jag tror att alla inser vad det handlar om om man analyserar lite... Bara ett tips. 
Din märkliga reaktion på detta var att fullständigt ignorera det. Hade avsikten med frågeställningen varit seriös så hade du som nybliven medlem i 99,9 fall av 100 undrat och kommenterat. Ditt nästa inlägg var helt enkelt: "Tack för infon det verkar vara så att HeadStreamer är bästa valet efter alla positiva inlägg av HRT ägare."
Du kan sluta tramsa, det är ingen (eller ytterst få iaf) som inte förstår vad det här handlar om.
Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 29 januari 2012 - 13:52.