Postad 24 May 2013 - 19:38
Arga snickaren skulle nog vara lite arg om han såg hur det ser ut bakom kameran
Postad 26 May 2013 - 19:23
Tack Biobygget, det jag håller på med går inte att jämföra med ditt projekt.
Förhoppningsvis kan jag se en film i slutet av nästa vecka även om allt kanske inte är klart då.
Förhoppningsvis kan jag se en film i slutet av nästa vecka även om allt kanske inte är klart då.
Postad 29 May 2013 - 18:13
Kommer att följa detta album. Det ska bli roligt att se hur bion växer fram.
Postad 30 May 2013 - 05:04
Tack för visat intresse. Byggtakten är ganska väderberoende, prognosen säger sol och 23 grader. Med andra ord kommer jag nog inte bygga så mycket idag.
Postad 01 June 2013 - 14:00
Nu undrar en nyfiken vad det är för högtalare du monterat. Mycket bra start. :-)
Postad 02 June 2013 - 15:33
Högtalarna är från Svenska Ino Audio, modellen heter CC-PC4.
Det kommer mer bilder på resten av bion snart. Det fina vädret gör att det tar lite längre tid...
Det kommer mer bilder på resten av bion snart. Det fina vädret gör att det tar lite längre tid...
Postad 06 June 2013 - 12:02
Okey då finns det ju bra förutsättningar. Har inte lyssnat själv på hans Ino men många är väldigt possitiva:-)Högtalarna är från Svenska Ino Audio, modellen heter CC-PC4.
Postad 09 June 2013 - 13:31
Det här är bara den tillfälliga bion. Planen är att göra en utbyggnad av huset för att få plats med nytt badrum, tvättstuga och självklart bio. Då kommer IÖ att få rita rummet så att det så bra som möjligt. Det är alltså inte IÖ som ligger bakom den tillfälliga bion jag bygger nu.
Postad 09 June 2013 - 14:20
Gälar? Nu börjar det bli ganska seriöst för att vara tillfällig bio. Kul att se!
Postad 09 June 2013 - 19:27
Komorok, det är dina föredetta A1 som sitter i den bakre halvan. Kanske inte helt bra balanserat just nu. I nya rummet kommer det att bli en storlek större och minst 50% fler.
Är det någon som vet hur betygsättningen fungerar? Måste man aktivera något eller är det bara ingen som vill sätta betyg?
Är det någon som vet hur betygsättningen fungerar? Måste man aktivera något eller är det bara ingen som vill sätta betyg?
Postad 15 June 2013 - 07:58
Det är inte så spännande elektronik, bla Denon AVR-2308, en enkel Philips BD-spelare och NAD C275BEE. Mer info kommer...
Tack Ylva, jag önskar jag kunde hålla samma takt som du.
Tack Ylva, jag önskar jag kunde hålla samma takt som du.
Postad 18 November 2013 - 21:53
Det ser ju riktigt intressant ut.. Hur går det? Har du kommit längre än?
Jag är grymt sugen på fler bilder..
Jag är grymt sugen på fler bilder..
Postad 30 December 2013 - 16:00
Såg inte att du svarat mig förrän nu. Så det var du som köpte mina a2:or? Kul att de hamnade hos någon man nästan är lite bekant med
( en fellow Inoit).
Postad 17 December 2015 - 13:04
"Hålet kan se ut att vara lite snett på bilden, det är bara en illusion..."
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
23 bilder
209 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?