Kommentarer till Totalrenovering av nya huset av Cowb0y
Startad av
Cowb0y
, May 23 2014 17:10
8 svar till detta ämne
Postad 23 May 2014 - 17:10
Kul att forma det som ni önskar:-) , golvvärme är grymt skönt. Gjorde det i kök och håll när vi uppdaterade oss för något årsen. Tyvärr räcker inte vårat system till mer, fjärrvärme i radhus område med ca. 120 hus på samma pump sätter stopp. Men det är grymt skönt där vi har det.
Lycka till
Mikael
Lycka till
Mikael
Postad 05 September 2014 - 17:02
Hur löser du det med alla slangar för elen du dragit?
Täcks allt in bakom skåp och taklister/ stuckaturer?
Täcks allt in bakom skåp och taklister/ stuckaturer?
Postad 06 September 2014 - 11:00
Tack för alla positiva kommentarer
Det motiverar en att jobba på 
Och som svar på din fråga "baconaboo":
Tidigare var i stort sett all el gömd bakom de gamla taklisterna, men jag har satt utanpåliggande kopplingsdosor nu. Jag får jacka ur taklisten på de ställen där det sitter en dosa. Inte den snyggaste lösningen, men jag försökte fräsa ut i väggarna för riktiga koppligsdosor, men det var för tidskrävande. Så allt kommer gömmas, men man kommer kunna komma åt all el där det behövs.
Och som svar på din fråga "baconaboo":
Tidigare var i stort sett all el gömd bakom de gamla taklisterna, men jag har satt utanpåliggande kopplingsdosor nu. Jag får jacka ur taklisten på de ställen där det sitter en dosa. Inte den snyggaste lösningen, men jag försökte fräsa ut i väggarna för riktiga koppligsdosor, men det var för tidskrävande. Så allt kommer gömmas, men man kommer kunna komma åt all el där det behövs.
Redigerat av Cowb0y, 06 September 2014 - 11:13.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
174 bilder
535 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?