Kommentarer till DIY CSS Criton.2T MLTL högtalare av MattiasBGD
Startad av
MattiasBGD
, Jul 11 2014 10:40
38 svar till detta ämne
Postad 11 July 2014 - 10:40
Spännande, ser ut att stämma bra ihop med subbarna. Vån av diy kommer följa detta:-)
Postad 24 January 2015 - 21:54
Tack alla. Lite stopp i byggandet eftersom kompisen är mitt i en flytt men snart går vi på de igen och då kanske ni får skymt utav lite ytfinish.
Postad 23 August 2016 - 19:28
Tyvärr blev lackning nr.3 misslyckad pga otålighet att få färdigt så jag passade på en kväll när barnen somnat men temperaturen föll snabbt neråt 15grader så en flammig och en med krackelerad färg... tröttsamt. Antingen får det bli en omgång sprayburk till i rätt temperatur värmen är ju påväg (måste stå ute) funderade även på en kvalitetsfärg typ Nordsjö Superfinish med skumroller men men.
Postad 18 September 2016 - 20:56
Kämpa på, kan vara knepigt med lack... Men det ser ju bra lovande ut!
Bra jobbat.
Bra jobbat.
Postad 22 September 2016 - 18:04
Tack alla! finns en fot också kanske tillverkar ett smäckert frontskydd vid senare tillfälle också.
Postad 07 October 2018 - 19:13
Vet att det här bygget är några år gammalt nu, men vilken CSS-sats var det ni körde på? Idag verkar de inte göra några golvare, och den snygga banddiskanten finns inte heller kvar i sortimentet. Snyggt som tusan är det, i varje fall!
Postad 08 October 2018 - 03:02
förj*vla snyggt känner ren avundsjuka på att en person kan göra så fina högtalare vill ha ,vill åxå kunna göra detta. ja högsta betyg från mig
Postad 18 October 2018 - 19:14
Joppe Apa - Criton 2 men även kompletterat med filtret från 2T (TeamRevision)
Tack!
Thompi9 - Tack!
//Mattias
Tack!
Thompi9 - Tack!
//Mattias
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
503 bilder
209 filmer