Kommentarer till Nytt i bion av wahlstrand81
Startad av
wahlstrand81
, Jun 17 2015 14:45
6 svar till detta ämne
Postad 17 June 2015 - 14:45
Duken, är du nöjd med den? Hur är det med skärpan och gainen jämfört med ett vitt a4? Moiré? Glittrar det om helvita fält? Med min "baddräktsduk" tycker jag bilden är för mörk, lite suddig, vitt glittrar och det blir moirémönster när man tittar lite från sidan/ute vid kanterna. Men jag misstänker att det beror på att jag spänt ut tyget för mycket.
Jag funderar på att byta till seymour XD, men det kanske hjälper att köpa större "baddräktstyg" för att slippa problemen...
Jag funderar på att byta till seymour XD, men det kanske hjälper att köpa större "baddräktstyg" för att slippa problemen...
Postad 18 June 2015 - 15:02
Hej Tarzan,
Ja! jag är jättenöjd med duken, dom problemen du beskriver hade jag tidigare när jag köpte ett tyg som hette silver, sen beställde jag och en vän tyg från USA som hette ljusgrå och då var allt glitter och sånt borta.. Så det kan vara tyget i sig det är fel på? sen vet jag inte hur mycket du sträckt ditt tyg då.
Ljusgrå närbild
image.jpg 350.88K
0 Antal nerladdningar
Med ett vitt papper brevid
image.jpg 249.7K
0 Antal nerladdningar
Nersläckt och projen tänd
image.jpg 83.59K
0 Antal nerladdningar
Närbild med både svart och vitt... Det vita blir ju lite grått men det svarta blir mycket bättre tycker jag
image.jpg 101.83K
0 Antal nerladdningar
Och några testbilder från thx "inställnings programmet" som följer med på vissa filmer
image.jpg 53.02K
0 Antal nerladdningar
image.jpg 95.8K
0 Antal nerladdningar
Ja! jag är jättenöjd med duken, dom problemen du beskriver hade jag tidigare när jag köpte ett tyg som hette silver, sen beställde jag och en vän tyg från USA som hette ljusgrå och då var allt glitter och sånt borta.. Så det kan vara tyget i sig det är fel på? sen vet jag inte hur mycket du sträckt ditt tyg då.
Ljusgrå närbild
image.jpg 350.88K
0 Antal nerladdningarMed ett vitt papper brevid
image.jpg 249.7K
0 Antal nerladdningarNersläckt och projen tänd
image.jpg 83.59K
0 Antal nerladdningarNärbild med både svart och vitt... Det vita blir ju lite grått men det svarta blir mycket bättre tycker jag
image.jpg 101.83K
0 Antal nerladdningarOch några testbilder från thx "inställnings programmet" som följer med på vissa filmer
image.jpg 53.02K
0 Antal nerladdningar
image.jpg 95.8K
0 Antal nerladdningar
Postad 18 June 2015 - 15:31
Bilden ser faktiskt mörkare ut på närbilderna än vad den upplevs under filmtittande, kolla tillexempel på sista testbilden med färgskalan.. Det vita ser faktiskt ganska vitt ut där. Kör även projen i "eco mode" med lägre ljusstyrka och upplever inga problem, ville bara förtydliga det 😜
Postad 18 June 2015 - 16:32
Oj så utförligt. Tack tack. Då vet jag att baddräktstyg inte är så illa ändå, om man gör rätt. Du har ingen länk eller någonting som kan peka mig i rätt riktning till tyget du har?
Postad 18 June 2015 - 18:47
Ska kolla om polaren har kvar köpet...
Han har beställt till flera vet jag..
Han har beställt till flera vet jag..
Postad 18 June 2015 - 19:02
http://pages.ebay.co...0929928&alt=web
081 silver tror han att det var... Lycka till 👍😜
Kanske va den gamla jag hade som hette ljusgrå, och den som han beställde va silver då? Minns inte exakt 😳
081 silver tror han att det var... Lycka till 👍😜
Kanske va den gamla jag hade som hette ljusgrå, och den som han beställde va silver då? Minns inte exakt 😳
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
52 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?