Intresserad av ny tv. Är mest intresserad av sport bland annat så vill ha en tv som flyter på bra. Vad tror ni om denna tvn i mellanklass?
/ Tack Philip
3 relaterade trådar
Postad 26 november 2015 - 09:29 Intresserad av ny tv. Är mest intresserad av sport bland annat så vill ha en tv som flyter på bra. Vad tror ni om denna tvn i mellanklass? / Tack Philip Postad 26 november 2015 - 09:51 Hej!
Såg att Elgiganten kommer ha grymt pris på den imorgon (egentligen tänkte jag vänte lite med att köpa tv, men 7990:- för en sådan känns billigt). Testet som du länkar till Pacman, är inte UF840V modellen vad jag kan se, eller missar jag något?
Vad skiljer UF840V jämfört med UF850V som annars verkar vara den vanliga på svenska marknaden?
Är nämligen också lite intresserad av denna tv. Postad 26 november 2015 - 09:58 För att svara på min egen fråga så ser jag nu att UF850 har 3D medans 840V inte har det, annars kan jag inte se några stora skillnader (och att 850 tydligen har harman kardon högtalare istället, men kör man till extern ljudanläggning vilket man oftast gör, så spelar det mindre roll) 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |