Håller på att kolla på att uppgradera mitt hembiosystem, i dagsläget har jag bl.a. Argon 6140 och min gamla Denon AVR-1911.
Det enda jag egentligen kan se att jag saknar är inbyggd AirPlay, eARC (just nu kör jag med optisk S/PDIF från TVn), och att kunna integrera den med Home Assistant. Jag skulle också vilja utöka från 5.1 till i alla fall 5.1.2 eller 4. På grund av planlösningen tror jag inte att jag kan få 7.1 att fungera vettigt.
Jag kommer antagligen inte koppla in något via HDMI in i receivern - material spelas upp via inbygga appar i min LG CX, och datorn går direkt in i TVn för att minimera input lag. Det gör att jag inte tror den senaste årsmodellen är så viktigt; först kollade jag på Denon AVR-X3900H, men insåg att den ändå har några begränsningar när det kommer till bild.
Jag villl hålla mig till Denon. Något jag skulle sakna på nyare modeller jämfört med att köpa ex. X3500H eller X4500H begagnad? Jag förstår det som att alla 3- och 4-modeller bör vara starkare än min AVR-1911?
Planlösning:
IMG_4391.jpg 687.63K
0 Antal nerladdningar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?